[Discussie] Weet jij het wel zo zeker?

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 18:28:22

Vorige topic - Volgende topic

Kevindemen

Citaat van: fannieklm op 12 september 2022, 18:49:51- Omdat ik, in tegenstelling tot anderen, niet met mijn rol loop te strooien  XD
Waarom is dit een argument dat je vrij zou pleiten?
Mijn ervaring is juist andersom: wolven willen vrijheid in wat ze nog kunnen claimen wanneer ze in een hoek worden gedreven, en dan is het handig om nog zo min mogelijk te hebben losgelaten. Maakt het alleen maar makkelijker om je verhaal passend te maken als je nog geen informatie hebt gedeeld die enigszins kans maakt contrastrerend te zijn met andere informatie die gaanderweg bekend wordt gemaakt.

Betreffende mijn eerdere post, ik heb redenen om te vernemen dat de claim rondom Waterwork minder waterdicht is als verwacht. Hij is mislukt gewisseld, maar er zijn ook signalen die dit kunnen verklaren.
Gelieve dit account te verwijderen.

fannieklm

dat is serieus de reden waar je over wil vallen?
De andere 2 zijn namelijk super sterk NOT  XD

Sunny

Sorry hoor, maar wie is er nu echt zo wereldvreemd op op D2 al een Wisselaarclaim te delen?  :o

Kevindemen

Citaat van: fannieklm op 12 september 2022, 19:02:25
dat is serieus de reden waar je over wil vallen?
De andere 2 zijn namelijk super sterk NOT  XD
Haha. Ik vond die andere niet eens mijn energie waard.
Maar goed, nu geef je dus toe bewust onzinnigheden te posten?

Doe ik geen uitspraken over Sunny. Zo zot is het niet. Genoeg spellen gewonnen (zowel als goedjes als slechtje) doordat 3/4 van het spel dag 2 al had geclaimed wat zijn/haar rol was. Maak ik dankbaar misbruik van als ik welp ben en anders heel dankbaar gebruik.

fannieklm

Citaat van: Kevindemen op 12 september 2022, 19:08:28
Maar goed, nu geef je dus toe bewust onzinnigheden te posten?

Nee, dat zijn jouw woorden.
Enige dat ik aangeef is dat mijn redenen om vrijgesteld te worden puur egoistisch zijn.
Dat is geen zin of onzin.

Maar niet reageren op vragen is vaak slechter. Dus doe ermee wat je ermee wil doen.

Waterwork

Citaat van: Kevindemen op 12 september 2022, 18:56:14
Citaat van: fannieklm op 12 september 2022, 18:49:51- Omdat ik, in tegenstelling tot anderen, niet met mijn rol loop te strooien  XD
Waarom is dit een argument dat je vrij zou pleiten?
Mijn ervaring is juist andersom: wolven willen vrijheid in wat ze nog kunnen claimen wanneer ze in een hoek worden gedreven, en dan is het handig om nog zo min mogelijk te hebben losgelaten. Maakt het alleen maar makkelijker om je verhaal passend te maken als je nog geen informatie hebt gedeeld die enigszins kans maakt contrastrerend te zijn met andere informatie die gaanderweg bekend wordt gemaakt.

Betreffende mijn eerdere post, ik heb redenen om te vernemen dat de claim rondom Waterwork minder waterdicht is als verwacht. Hij is mislukt gewisseld, maar er zijn ook signalen die dit kunnen verklaren.

Ik vind dit best wel grappig omdat dit helemaal niet kan. Er zou gewon met mij gewissled moeten kunnen worden. Dus of jij wilt me er gewoon uit hebben of degene van wie jij dit hoort. En probeert het op deze manier

Kevindemen

Fijn dat je het grappig vind.

Dan weet je ook dat wissels kunnen mislukken buiten je eigen doen om  dat je info mist, en dat ik al heb gezegd dat de mislukte wisselclaim mogelijk verklaard is, dus geen reden tot paniek? Relax.

BloodWolf14

Ik ben nog steeds erg benieuwd wie allemaal bij WW, en nu Wolf gaan/zijn komen vragen om een stem en waarom.

Zoals ik bij Foxi heb aangegeven verwacht ik dat wolven/slechtjes bij goedjes gaan komen babbelen in de hoop een stem te vangen dus ik ben zelf zeer geïnteresseerd in wie er komen praten en waarover precies.

Wolf

Ik kan je daar een makkelijk antwoord op geven; niemand heeft mij gevraagd om een stem.

BloodWolf14

Oh die vind ik interessant aangezien ze bij WW wel in de rij leken te staan

Rampposi

@Wolf mag ik vragen wat voor jou de doorslag is geweest (of de reden) om William vrij te pleiten?

BloodWolf14

Citaat van: Rampposi op 12 september 2022, 22:40:49
@Wolf mag ik vragen wat voor jou de doorslag is geweest (of de reden) om William vrij te pleiten?
I second this question

Wolf

William kwam bij mij over als een goedje en ik kon doormiddel van observaties een trein laten starten die niet mijn directe verdachten zou raken. Nu hopen dat de trein de verwachte dienstregeling volgt en niet ontspoort.

yasu

Een achterkamertjestrein die zo beweegt dat het jou verdachten zou overslaan klinkt wel een beetje eng.. zeker zo op de achtergrond. Ik hoor liever hier wie dan jou verdachten zijn en waarom in plaats van een trein aan mensen af te wachten die misschien net als jou een eigen lijst met verdachten hebben.

(Plus ik kan me voorstellen dat nu mensen die lekker actief netwerken en veel tijd hebben om te proberen iemand te overtuigen dat de goed zijn meer in het voordeel werkt voor slecht dan goed)

Malanaphy

Ben benieuwd wie er in dit treintje zit. Deze mensen zijn voor mij nu automatisch mijn hoofdverdachten, inclusief Wolf zelf.

Ik heb vernomen van andere spelers dat Wolf niet consistent is in zijn verhaal. Hij zegt tegen mensen Waterwork bijna niet gesproken te hebben en, tegen sommige spelers, niet te weten dat en waarom Waterwork op hem ging stemmen. Volgens Waterwork wist hij dit wel en hebben ze wel degelijk een lang gesprek gehad.

Eerst dacht ik dat dit meer zei over Waterwork, maar ik heb het idee dat Wolf de details verandert bij verschillende mensen (over zowel de inhoud als de duur van het gesprek) en in combinatie met dat hij nu een "trein" heeft schreeuwt dit 100% wolf voor mij. William staat hierbij dan op nummer 2 gezien hij ook de tweede is in deze trein.

Jammer dat we nu in deze variant zitten :') Maar ik zou William en nummer drie in de zogenoemde trein vragen of nog even na te denken en te stemmen op je eigen gedachte en niet die van Wolf, die duidelijk dit spel loopt te sturen alsof hij bevestigd goed is.

Citaat van: yasu op 12 september 2022, 23:01:47
Een achterkamertjestrein die zo beweegt dat het jou verdachten zou overslaan klinkt wel een beetje eng.. zeker zo op de achtergrond. Ik hoor liever hier wie dan jou verdachten zijn en waarom in plaats van een trein aan mensen af te wachten die misschien net als jou een eigen lijst met verdachten hebben.
Mee eens, hier hebben de andere spelers helemaal niks aan en daarom komt het nóg meer op mij over als een wolf die zo zijn medewolven gaat vrijpleiten.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.