[Discussie] Weet jij het wel zo zeker?

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 18:28:22

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

fannieklm

Citaat van: Kevindemen op 10 september 2022, 11:37:13
Citaat van: Wolf op  9 september 2022, 23:04:29
Mijn stem gaat diegene die mij het beste liedje stuurt.

Ik hoef zelf geen burgemeesterschap, wel graag een redding deze nacht gezien mijn status.
Zoiets? https://fb.watch/fs54KFQDCs/

Super gaaf dit Kevin  :D

Malanaphy

W-F-Kevin krijgt mijn stem voor zijn coole liedje
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

123berber

WCeend!! Zomerspelen 2014

adriaan

Nogmaals: denk er dus aan om per PM de naam in te sturen van de persoon die je het meest vertrouwt, diegene is als eerste vrijgesteld als jij vannacht lunch bent.
Als je een nachtactie hebt, wen jezelf dan aan om dat in dezelfde PM gelijk mee te sturen.

Foxi

Citaat van: fannieklm op  9 september 2022, 23:35:09
ik wil ook wel BM worden O0

Ik zal mijn stem aan Foxi geven F-jes FOREVER!!!!

Ik blijf trouw aan de F-jes, jij krijgt mijn stem

Wolf

Mijn berichtenbox staat nog open voor het insturen van liedjes, maar op dit moment is er al een favoriet tussen de 4 (ja het is echt zo weinig, had graag jullie muzieksmaken ontdekt!) keuzes die ik heb gekregen.

Wolf

Bedankt voor alle nummers, wat een variƫteit. Wees gerust om nog leuke dingen toe te sturen buiten het spel, zo blijft de playlist toch gevarieerd en ontdek ik ook wat nieuwe dingen (of herontdek ik een aantal golden oldies).

Ik ga nog even nadenken welke van de top 2 nou top 1 is.

fannieklm

mememememememe!  :D

Ow nee wacht,,, ik zat niet in de top 2 :-[ :"(

Waterwork

Geen dode dat is goed nieuws  ;D ;D ;D
Nou ik mag dus als eerste gaan kiezen, ik ga morgenochtend na mijn nachtdienst een keuze maken, dus mocht iemand info hebben mag je die hier droppen of in mijn prive appen

Malanaphy

Citaat van: Waterwork op 11 september 2022, 22:52:25
Nou ik mag dus als eerste gaan kiezen, ik ga morgenochtend na mijn nachtdienst een keuze maken, dus mocht iemand info hebben mag je die hier droppen of in mijn prive appen

Dat is best snel? Of ligt dat aan mij
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Waterwork

Citaat van: Malanaphy op 11 september 2022, 23:20:05
Citaat van: Waterwork op 11 september 2022, 22:52:25

Dat is best snel? Of ligt dat aan mij

Ik heb 16 uur de tijd, en aangezien ik morgen overdag slaap is het beter voor het spel om het snel te posten om het tempo erin te houdn

Foxi

Gaat nog even wennen zijn dat de deadlines heel anders liggen dit spel. Gelukkig zijn we er allemaal nog

Rampposi

Ohja de deadlines en zo. Dat wordt nog echt wel een ramp om dat te onthouden.
Ikzelf heb helaas geen info.

Waterwork

Ik heb besloten om op Wolf te stemmen. En waarom nou ik heb niet veel onfo gekregen behalve mensen die vroegen om hunzelf vrij te pleiten. Maar op basis van onderbuikgevoel ga ik op Wolf