[Discussie] Weet jij het wel zo zeker?

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 18:28:22

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Wolf is nu dus als eerste vrijgepleit en is nu zelf aan de beurt om iemand uit te kiezen.

Kevindemen

Nu zou ik willen verzoeken om onze burgemeester nog even niet direct vrij te stellen. Ik heb informatie ontvangen dat hij verhoogde kans heeft slecht te zijn en zou eerst de informatie willen verificeren, voordat hij per direct onlynchbaar word gemaakt. Alvast bedankt. Ik laat meer weten, als ik meer weet.
Gelieve dit account te verwijderen.

BloodWolf14

Citaat van: Waterwork op 12 september 2022, 09:25:03
Ik heb besloten om op Wolf te stemmen. En waarom nou ik heb niet veel onfo gekregen behalve mensen die vroegen om hunzelf vrij te pleiten. Maar op basis van onderbuikgevoel ga ik op Wolf
Mag ik vragen wie dit zijn geweest?

Foxi

Het lijkt alsof het meeste nu via achterdeurtjes gaat. Het is logisch dat je een persoon moet overtuigen dat je onschuldig bent, maar als hij/zij iemand anders kiest begint het weer van voor af aan bij de volgende. Daarom denk ik dat het ook slim is om algemenere dingen die je normaal in het dt zou zetten toch te blijven delen

fannieklm

Citaat van: BloodWolf14 op 12 september 2022, 13:41:42
Citaat van: Waterwork op 12 september 2022, 09:25:03
Ik heb besloten om op Wolf te stemmen. En waarom nou ik heb niet veel onfo gekregen behalve mensen die vroegen om hunzelf vrij te pleiten. Maar op basis van onderbuikgevoel ga ik op Wolf
Mag ik vragen wie dit zijn geweest?

Ik iig! :D

BloodWolf14

Citaat van: fannieklm op 12 september 2022, 15:22:10
Ik iig! :D
Je kunt ook gewoon iedereen in 1x in het openbaar proberen te overtuigen van waarom jij goed bent :P

Dus als je daar mee begint kunnen we allemaal voor onszelf even gaan bepalen of we jou moeten stemmen of niet.

Rampposi

Citaat van: Foxi op 12 september 2022, 15:18:45
Het lijkt alsof het meeste nu via achterdeurtjes gaat. Het is logisch dat je een persoon moet overtuigen dat je onschuldig bent, maar als hij/zij iemand anders kiest begint het weer van voor af aan bij de volgende. Daarom denk ik dat het ook slim is om algemenere dingen die je normaal in het dt zou zetten toch te blijven delen
Heb je een voorbeeld? Je stelt nu wel een goed plan voor, maar je handelt er niet naar.

Foxi

Ik heb dag 1 zelf een hoop mensen gesproken. Velen gaven aan dat ze nog niet veel gedaan hadden aan netwerken. Wrs omdat veel mensen druk waren van het weekend en de bm verkiezing meestal minder spannend is. Alleen nu dag 1 begonnen is en normaal de discussie begint gaat alles achter gesloten deuren. Er gaan al claims en hints rond, wat ik persoonlijk vrij snel vind. Slecht kan hier gebruik maken van de stille nacht of er zijn goedjes zenuwachtig dat ze niet op tijd een stem krijgen. Ik denk alleen dat je kansen toenemen als je je alleen focust op de persoon die op dat moment mag stemmen

Wolf

Wel leuk hoe er claims en hints rondgaan behalve bij de persoon die nu mensen vrij kan stellen.

Nostalgia

Ik mag toch hopen dat die claims en hints nergens op slaan, want anders maak je jezelf gewoon welpvoer. Ik vind het in ieder geval heel onverantwoordelijk nu al met claims en hints te gaan strooien.

Inuzuki

Bij mij ook geen claims en hints hoor, dus dan krijgt foxi op een of andere manier veel boven tafel  XD

Sunny

True. En ik ben door wel 3 mensen aangeschreven, dus wat er ook rond gaat ik heb geen idee. Je kunt mij dus gerust vrijpleiten Wolf.  :)

Foxi

Een van de claims staat in het dt, dus die hebben we allemaal kunnen zien. Ik denk ook dat het voornamelijk pogingen zijn om de stem te krijgen en nog geen serieuze claims

Malanaphy

Citaat van: Wolf op 12 september 2022, 17:28:04
Wel leuk hoe er claims en hints rondgaan behalve bij de persoon die nu mensen vrij kan stellen.
Laten we vooral niet claimen bij iemand puur omdat diegene is vrijgesteld XD Zegt 0 over je alliantie
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

fannieklm

Waarom ik graag vrijgesteld wil worden?

- Omdat ik het niet ben
- Omdat ik zenuwachtig wordt als het lang duurt en ik bang ben dat dat verkeerd wordt uitgelegd door anderen
- Omdat ik, in tegenstelling tot anderen, niet met mijn rol loop te strooien  XD