[Welkom] We doen onze maskers niet af, maar hebben het wel gezellig

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 20:25:09

Vorige topic - Volgende topic

Dagobert Duck[632]

Ik heb te horen gekregen dat er idd al een lijk gemaakt is. Ondanks dat het ook een van ons kan zijn leek het me toch slim om het hier neer te gooien, zodat we ons ervan bewust zijn

Willie Wortel[632]

goed om te weten.. en ergens ook wel een beetje zoals verwacht met al die stille nachten

Dagobert Duck[632]

Ja precies. Of de bron 100% betrouwbaar is is nog te bezien, maar het leek mij wel handig om hier bekend te maken

Willie Wortel[632]

wat een wonder dat we allemaal nog tesamen zijn deze dag. We moeten alleen wel kijken of we onze krachten echt kunnen gaan gebruiken. Vind Donald zijn conclusies een beetje vreemd.. maar nog niet per se verdacht.. en ik zit nog steeds op Mickey

Dagobert Duck[632]

Ja het is idd uniek dat er bij ons nog geen gaten gevallen zijn. Nu ook maar hopen dat er ook niemand naar een ander team gegaan is

Willie Wortel[632]

Ik had ergens verwacht dat als een van ons geconverteerd zou zijn geweest ze wel een van ons zouden hebben gepakt om de adel volledig over te gaan nemen. Hooguit is lijk nog een optie.. maar ik heb niet het idee dat wij duidelijke lunchtargets waren, omdat we allemaal wel ergens werden genoemd als verdachten geloof ik.

Dagobert Duck[632]

Ik denk ook max lijk en die kan ook winnen met goed, dus ik denk dat we op elkaar moeten blijven leunen

Willie Wortel[632]

denk dat je lijk en delver door elkaar haalt, lijk kan alleen winnen met delver, maar niet met goed/slecht.

Dagobert Duck[632]

Dat zou zomaar kunnen, ik heb denk een informatie overload door deze speeldag

Dagobert Duck[632]

Als Donald de waarheid spreekt en er zijn idd vijf burgers dan zijn Mickey en Gijs slecht, aangezien er 3 burgers goed zijn en Willie en ik van elkaar weten dat we goed zijn

Katrien Duck[632]

Ik heb altijd wel een beetje aan Mickey getwijfeld, maar kan zijn berichten vaak zo lastig volgen...

Willie Wortel[632]

Ik denk mickey leugenwolf die nu kwik kwek en kwak aan het indekken is, want die spelen ook erg als slechtjes.
Gijs geen idee.. ik heb oma nog staan als slecht omdat ze ook een beetje van het toneel is verdwenen

Dagobert Duck[632]

Oma zit al het hele spel op mij, maar heeft zelf ook weinig inbreng. Ik snap niet wat Gijs nu wilt bereiken, maar ik vind Mickey eerst ook prima. Die moet op basis van claims ook slecht zijn.

Dat ZVW verhaal was trouwens niet waar

Willie Wortel[632]

Ik begrijp er nu echt geen zak meer van.. was Donald gewoonweg aan het bluffen in de hoop dat het zou kloppen?

Ik zit nog steeds op mickey, k3 en oma, maar met een dode donald als burger begin ik wel langzaam twijfels te krijgen :/ al zijn zij wel nog de enige waar ik echt slechte gevoelens bij heb op dit punt.

Dagobert Duck[632]

Het moet bluf zijn, want er zitten nog minimaal 2 burgers in het spel nu