[Welkom] We doen onze maskers niet af, maar hebben het wel gezellig

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 20:25:09

Vorige topic - Volgende topic

Willie Wortel[632]

Ik vind mickey juist een beetje rare links leggen her en der.. beetje een "ik moet in een goed daglicht komen" achtige vibe.. hij staat bij mij zelfs op oranje

Dagobert Duck[632]

Ik vertrouw hem ook nog niet hoor, hij maakt soms rare sprongen in de discussie en in pms

Katrien Duck[632]

Ik vertrouw hem ook niet, maar dat hoeft hij niet te weten  (6)

Dagobert Duck[632]

Ze hebben gekozen voor stalker omdat dat een claim is die vaak gedaan word door wolven en als er wel stalkers waren hoopte ze daarmee een netwerk op te kunnen zetten door een oproep te doen. Ik weet nog niet in hoeverre dit allemaal legit is natuurlijk, maar voor nu zal ik het spelletje meespelen

Dagobert Duck[632]

Misschien kunnen we vanavond een gelijke stand krijgen, waardoor we kunnen zien of onze stemmen zwaarder meegeteld hebben op een speler of dat ik de knoop moet doorhakken. Dit helpt niet voor hulpjes, maar kan ons wel helpen om wolven op te sporen

Dagobert Duck[632]

Het ligt er natuurlijk aan hoe de stemming loopt en mogelijk kan het niet hoor, want het is onzin om erdoor verdacht te worden. Maar als wij op een wolf stemmen telt onze stem extra. Dus als de stemming dan doorgaat zonder dat ik een knoop door moet hakken weten we meer over de spelers in kwestie. Maar ik weet niet of dat haalbaar is natuurlijk

Katrien Duck[632]

Katrien Duck[632]

Dagobert Duck[632]

Dagobert Duck[632]

Katrien Duck[632]

Nee, dit is erg ongelukkig. Wel een rustige nacht. Zouden ze op Warbol gegaan zijn? Ik ben niet buiten geweest. Ik ga vooralsnog nu vast weer wel mezelf buiten laten komen.

Dagobert Duck[632]

Zou kunnen, maar ik denk het niet aangezien die al verdacht werd. Mogelijk is er nog een Bengel, WA of spelen we tegen welpen nu?