[Welkom] We doen onze maskers niet af, maar hebben het wel gezellig

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 20:25:09

Vorige topic - Volgende topic

Willie Wortel[632]

ja.. maarja :/ ga wel wat nadenktijd nodig hebben om te bedenken wie nu het meeste kans heeft op wolf

Dagobert Duck[632]

Ja klopt, het spel ligt weer open nu. Ik ben ook weer terug bij af met puzzelen

Katrien Duck[632]

Voor mij Mickey en de neefjes. Naar mijn idee proberen ze vooral de discussie op gang te krijgen, zonder zelf echt hún mening te geven.

Dagobert Duck[632]

Ja Mickey springt wel van hot naar her en lijkt ook via pms erg geïnteresseerd te zijn in iedereens verdenkingen en gedachten zonder dat hij daar zelf al te veel over zegt. Kwik Kwek en Kwak kan ik echt nog totaal niet plaatsen. Elke keer als ik contact zocht krijg ik een excuus waarom ze geen tijd hebben en ze komen daarna ook niet meer erop terug

Dagobert Duck[632]

In dit geval kan ik door te stemmen op Kwik, Kwek en Kwak informatie winnen. Als beide wolf zijn is het een gelijke stand en zou ik moeten kiezen. Als K3 geen wolf is en Mickey wolf dan sterft Mickey door de stemming. Als K3 wolf is en Mickey geen wolf dan sterft K3. Als beide geen wolf zijn dan sterft K3.

We weten dan nog niks over hulpjes, maar wel meer over de wolf status van Mickey en K3

Katrien Duck[632]

Adelstemmen op wolven tellen dubbel. Is het daarmee nog gelijk?

Dagobert Duck[632]

Als ze beide wolf zijn wel, jullie 2 op Mickey dus 4 + 2 en ik op k3 5 + 1

Dagobert Duck[632]

Nu is het net even anders, maar hopelijk kunnen we er wel wat uithalen

Katrien Duck[632]

Die switch van oma verpest het wel. Als ze beide wolf zijn, sterft Mickey. Enkel als K3 wolf is, en Mickey niet, sterven zij.

adriaan

Als jullie willen mogen jullie een derde persoon tot de adel benoemen door in het sticky topic in dit board allebei dezelfde naam te posten.

Dagobert Duck[632]

Willie Wortel[632]

Het is lastig.. Pluto komt het beste over, maar die is neutraal :/ of we moeten juist mikmak of iemand erbij gooien zodat we alle info kunnen krijgen en we misschien eindelijk vertrouwd gaan worden.

Dagobert Duck[632]

Ja als we mij willen redden hebben we een extra iemand nodig. Jij mag kiezen van mij, ik volg wel

Dagobert Duck[632]

Ik heb iig nodig dat jij voor mij voucht, iets wat ik al heel het spel voor jou gedaan heb

Willie Wortel[632]

Ik zie inderdaad dat het nodig is dat te gaan doen.. druk dagje excuses dat ik het niet al had kunnen doen.
Ik denk mikmak toevoegen voor het geval pluto een slechte heks is, eens?