Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] We doen onze maskers niet af, maar hebben het wel gezellig

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 20:25:09

Vorige topic - Volgende topic

Dagobert Duck[632]

adriaan

Als Willie Wortel dezelfde naam in dat topic post wordt het officieel.

adriaan

Dagobert Duck[632]

Welkom Madam Mikmak,

Nu weet je hoe het zit en waarom Willie en ik voor elkaar ingestaan hebben. Nu is het tijd om deze puzzel op te lossen

Madam Mikmak[632]

Oh ik zie het nu. Ik ben oprecht verbaasd dat er een adel in het spel zit haha. Ik had dit niet verwacht. Dan moeten we de neefjes ophangen, want dat is dan de laatst mogelijke wolf. En als hij geen wolf is, moeten we op zoek naar een lijk.

adriaan

Als jullie willen mogen jullie nog iemand tot de adel benoemen nu Willie dood is. :D

Dagobert Duck[632]

Hoe sta jij erin Mikmak? Ik vind het prima om er nog iemand bij te halen, maar het is een risico

Madam Mikmak[632]

Ik stel voor Guus toe te voegen. Hij lijkt het meest sceptisch over alles en hierdoor kan hij wel alles lezen wat hier ook gezegd is en misschien wordt hij hierdoor wat meer geholpen in zoektocht naar lijk.

Madam Mikmak[632]

Niet dat het nog wat uitmaakt wie we toevoegen, er zijn toch geen slechtjes meer dus de adel heeft eigenlijk geen nut meer.

Dagobert Duck[632]

Ja dat is waar. Ik dacht dat er na 2 leugenwolven geen conversie meer in zou zitten, maar Willie was dus toch slecht geworden. Ik snap niet waarom hij mij toch geholpen heeft

Guus Geluk[632]

Goedemiddag, ik ga even deze hele chat lezen! Bedankt dat ik hier inzicht in mag, brengt me misschien wel tot extra inzichten! :)

Madam Mikmak[632]

Citaat van: Dagobert Duck[632] op 30 juli 2022, 22:25:04
Ik heb te horen gekregen dat er idd al een lijk gemaakt is. Ondanks dat het ook een van ons kan zijn leek het me toch slim om het hier neer te gooien, zodat we ons ervan bewust zijn
Dagobert, wie was je bron?