Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] We doen onze maskers niet af, maar hebben het wel gezellig

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 20:25:09

Vorige topic - Volgende topic

Willie Wortel[632]

Nou ja ze zouden op Warbol kunnen zijn gegaan juist omdat hij zvw of koppel claimde.. en dan konden ze beter voor degene gaan die zeker niet lynch zou worden dan degene die mogelijk lynch werd.

Dagobert Duck[632]

Ja daar heb je wel een punt, dan is het een last minute wissel geweest. Dan vallen er denk wel al mensen af die dat gedaan kunnen hebben

Katrien Duck[632]

Meerdere welpen en een (inmiddels dode) leugenwolf? Apart...

Dagobert Duck[632]

Katrien Duck[632]

Ok... Bolderbast claimt nu Helderziende. Zou nacht 1 Donald als goed hebben gezien, en nacht 3 Guus als neutraal. Zou in nacht 3 ook mislukt gewelpt zijn en vermoedt dat dat Goofy of Gijs Gans geweest moet zijn.

Dagobert Duck[632]

Mensen zijn wel echt snel in het delen van informatie dit spel. Als Guus neutraal is is er denk ook een kans op een lijk. Dat zou inhouden dat we erg voorzichtig moeten zijn

Katrien Duck[632]

Ik heb niks gedeeld. Enkel kant. Heb nog niet eens gehint naar mijn rol, naar niemand.

Dagobert Duck[632]

Nee ik ook niet, maar we hebben al een helderziende claim nu, Pluto die ook iemand vrij kan pleiten, ZVW met een wijze burger die aangeeft dat er geen stalkers zijn. En dan een mislukte welp die hij met jou deelt, maar niet in het Dt

Dagobert Duck[632]

Citaat van: Katrien Duck[632] op 29 juli 2022, 10:13:43
Ok... Bolderbast claimt nu Helderziende. Zou nacht 1 Donald als goed hebben gezien, en nacht 3 Guus als neutraal. Zou in nacht 3 ook mislukt gewelpt zijn en vermoedt dat dat Goofy of Gijs Gans geweest moet zijn.

Nacht 2 is dan mislukt?

Katrien Duck[632]

Ik was buiten in nacht 2, dus dat zou goed kunnen, inderdaad.

Dagobert Duck[632]

Als Goofy de waarheid spreekt dan zou hij Bolderbast toch ook welpen als Helderziende? Dus dan zou de claim van Bolderbast naar jou toe vals zijn. Ik ben heel benieuwd naar wat Gijs gezien heeft van dit gesprek want het word nu wel dubieus

Katrien Duck[632]

Bolderbast heeft (in elk geval) Goofy en Gijs na de 2e nacht van info voorzien. Wellicht niet de info die hij mij gaf, juist om de welpen te lokken. Ik wacht hun uitleg af. Ook Bolderbast is inderdaad nog niet van mijn verdachtenlijstje af.

Dagobert Duck[632]

Goofy gaf aan BB eerder als stalker gewelpt te hebben dan helderziende. Als onze info van Mikmak klopt is het logisch dat dat mislukt is. Is er door dit groepspm gebeuren ook niet kans dat BB in proxi spreekt? Dus dat het niet zijn eigen info is

Katrien Duck[632]

Dagobert Duck[632]

Ik heb nu iemand die claimt wijze burger te zijn, dus ik ben even aan het testen of deze persoon degene is over wie ik al meer weet via een andere pm