[Welkom] Bij ons allen zitten wolvenharen achter de maskers

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:33:11

Vorige topic - Volgende topic

Mickey Mouse[632]

Willie Wortel[632]

Dagobert burger, ik ook, katrien yeti. Ga morgen verder kijken samen met Lampje

Mickey Mouse[632]

Weet jij iets over de tweede wijze burger of ben ik dood xD? Nogmaals, als je mij en K3 eruit moet werken is t zo, er zijn veel mensen bewezen dus eindelijk zijn wij SOWIESO de lul en dus kun je gezien t aantal spelers beter credits blijven vangen

Mickey Mouse[632]

Evt kan ik de aanval op jou in blijven zetten zoals ik al doe, denk erover na en jij geeft t plan aan, aangezien jij de meeste kans voor winst voor slecht hebt

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Ja komt goed Willie, sorry om je op een zinkend schip te gooien maar niemand gaat jou verdenken van wolf zijn, dus lynch vooral ons als dat nodig is.

Wij doen wel ons best om het naar iemand anders te sturen.

Heb jij enig idee wat Oma Duck is of waarom de lunch nacht 3 niet is doorgegaan?

Mickey Mouse[632]

Dago - Adel, BM, burger.
Katrien - Adel, yeti.
Mikmak - Wijze burger
Pluto - goede? Heks

K3 - Conversie - Claimt/claimde neutraal? bij wie gezegende geclaimd?
Mickey - Leugenwolf - Claimt burger
Willie - Adel, geconverteerde wolf - Was burger

Guus is gezien als neutraal in de derde nacht. Nacht 2 en 4 kwam Katrien buiten, dus dat heeft hem niet gered.

Guus - Neutraal => Lijk? Grafdelver kan zichzelf niet delven.
Weten jullie Oma's rol, Willie? Kan zij grafdelver zijn? Of beschermende rol die Guus gered heeft?

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Guus kan geen lijk zijn, we hebben hem niet geluncht. Ik denk dat hij slotenmaker is?

Hij of oma moet en beschermende rol hebben.

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Mickey Mouse[632]

Hij was nacht 3 de lunch en er is geen verklaring mogelijk wat ie anders is

Mickey Mouse[632]

Citaat van: Kwik, Kwek en Kwak[632] op  2 augustus 2022, 12:29:07
zal ik gezegende claimen als het erop aan komt?
heb je al bij iemand iets anders dan neutraal geclaimd?

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Citaat van: Mickey Mouse[632] op  2 augustus 2022, 12:50:45
Hij was nacht 3 de lunch en er is geen verklaring mogelijk wat ie anders is
Ja nou, visioen is voor de grafdelver dus hij kán wel lijk zijn, maar dan was hij geen grafdelver en alsnog een neutrale rol.

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Citaat van: Mickey Mouse[632] op  2 augustus 2022, 12:51:34
Citaat van: Kwik, Kwek en Kwak[632] op  2 augustus 2022, 12:29:07
zal ik gezegende claimen als het erop aan komt?
heb je al bij iemand iets anders dan neutraal geclaimd?
Ja aan het begin, ik dacht dat ik kon gaan voor grafdelver, maar ben niet heel zeker of dat gaat lukken nu.

Mickey Mouse[632]

Guus,

oma heeft haar rol bij Mikmak neergelegd, maar Mikmak wil niet dat iedereen dit weet.
Hypothetisch onlogisch verhaal wat mogelijk de adel kan overtuigen? => Mikmak is hulpje, Pluto is slechte heks en oma is laatste wolf?

Er is geen reden dat ik geen burger ben, toch?
Verder zou ik misschien k3 openlijk laten claimen dat zij delver zijn, aangezien zijn nu veel stemmen hebben. En als mensen vragen waarom zij niet eerder zeiden, dat zij niet gelyncht leken te worden. dus dat er een actief lijk is, als zij dood gaan.

Wat denken jullie? Is dit werkbaar of zijn wij onredbaar?

Mickey Mouse[632]

ik wilde deze gedachte in discussie gooien, maar misschien kan Willie dit "masseren" bij de adel? XD

Willie Wortel[632]

Ik heb in ieder geval wat twijfels geuit hoe zeker ik ben over jullie slecht zijn nu donald als burger stierf, maar dat jullie nog wel samen met oma mijn hoofdverdachten zijn.. Dagobert zit ook nog wel op oma, dus dat is een van de gene waar naar gepushed zou kunnen worden. Ik zal even een post maken met alle info die ik heb en weet vanuit de adel.