Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Bij ons allen zitten wolvenharen achter de maskers

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:33:11

Vorige topic - Volgende topic

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Ik weet niet of ik voor de deadline nog online kan komen, je mag de lunch veranderen als je wilt :)

Mickey Mouse[632]

Okay, ik zal lunch aanpassen als ik wil. Ik zou Katrien op conversie houden.

Mickey Mouse[632]

Willie of Donald lunchen zou mijn voorkeur hebben, kan jij Willie converteren? Die is denk ik zeker bewezen goed na vannacht en geen kans op conversie voor mensen.

Mickey Mouse[632]

Willie lunch of conversie zou ik doen. En anders hem lunch.  XD

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Ja wat jij wilt, misschien kunnen we hem ook verdenken van conversie.

Dan zouden we katrien kunnen lunchen.

Ding is dat als Donald sterft als wijze burger, jij als burgerclaimer ook ten dode bent opgeschreven.

Van mij mag je hem zelf naar Donald wijzigen als je dat wilt, want het kan het vooral voor jou ook moeilijker maken.

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Mickey Mouse[632]

ik denk dat donald sowieso bewezen goedje blijft, zeker als ik of gijs sterft. zijn aantal burgers noemde hij pas nu, dus hij ook net zo bewezen als gijs zo.

Mickey Mouse[632]

ze kijken steeds meer naar jullie, ik doe maar mezelf extra in spotlight zetten XD!

Mickey Mouse[632]

:') Mocht de conversie doorgaan, ben ik wel blij dat Willie hier bij komt. Aangezien hij mij het hele spel heeft aan lopen wijzen XD !

Willie Wortel[632]

Oh help.. mijn verdachten als wolven.. bah wat vervelend als ik goed zit

Willie Wortel[632]

Een direct probleem. Ik ben adel samen met katrien en dagobert al sinds dag 1.. zij weten ook dat ik vol op jullie 2 zit en daar kan ik dus niet vanaf stappen. Dat betekend dus ook dat in mijn ogen jij de tweede liegende burger bent mickey en ik op jou zak moeten gaan (niet dat dat anders is van afgelopen dagen)
Maar het zal wel vitaal worden de adel verder over te nemen. Ik ga morgen wel even kijken welke informatie ik verder allemaal uit de adel heb. Ik ben wel druk met uitvindingen die aangevraagd zijn.

Mickey Mouse[632]

Donald geen wijze burger?  En eindelijk een succesvolle lunch en conversie woehoe haha. Als je ons eruit moet om te winnen, gewoon doen! Wij zijn niet te redden op lange termijn gok ik!

Mickey Mouse[632]