Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Bij ons allen zitten wolvenharen achter de maskers

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:33:11

Vorige topic - Volgende topic

Mickey Mouse[632]

Willie, kunnen we met de adel stemmen en mijn leugenstem ervoor zorgen dat Dagobert wel/ niet de doorslag geeft en daardoor de ander van k3 en mij bewezen geen onboard wolf wordt?

Willie Wortel[632]

al onze stemmen tellen dubbel.. en ik heb geen idee welke kant dagobert of katrien opwillen. denk dat we iets later vandaag pas echt weten of we iets voor elkaar kunnen krijgen.

Mickey Mouse[632]

:') Sorry voor iedereen die hekel aan mn schrijfwijze heeft

Mickey Mouse[632]

Bij deze geef ik vrijheid voor Willie/ K3 te wisselen van lunch en alles als zij dit nodig vinden.

Willie hoe gaat het daar?

Willie Wortel[632]

Dagobert is aan het rekenen en denkt dat hij nu een stemming zal forceren waardoor hij van jullie beide zal weten of jullie wolf of niet zouden moeten zijn. Iets in de vorm van dat hij moet kiezen dan zijn jullie beide wolf, en anders sterft de wolf van jullie 2. Misschien moeten we in ieder geval zorgen dat hij niet mag kiezen wat er ook gebeurt.. dan hebben we een kans de ander wat ruimte te geven. Het is wel een lastige, ik lijk ook geen speld ertussen te gaan krijgen in zijn logica.

Mickey Mouse[632]

Ik zal erop letten, hoewel ik k3 leuk vind is chaos beter als hij sterft ipv leugenwolf

Willie Wortel[632]

Ik twijfel alleen over de lunch nu.. Als dagobert blijft leven dan weet hij zeker dat jullie beide slecht zijn, omdat hij een keuze zal krijgen (zoals de stemmen nu staan in ieder geval)

4 mickey -> 6 door adel
5 k3 -> 6 door adel

Jij kan als leugenwolf alleen wisselen, maar dat zou je eigen dood veroorzaken.. Hooguit toch Dagobert omleggen zodat hij in ieder geval niet kan doorgeven dat hij een keuze heeft gehad. Dan gaan mensen waarschijnlijk wel iets naar mij kijken als "die extra burger claim", waardoor ik alsnog op jou zal moeten blijven gaan. Dit hele verhaal geldt natuurlijk alleen als de stemming blijft zoals het nu is.

Mickey Mouse[632]

Mickey- k3
pluto - k3
guus - k3
oma - k3

Mikamk - Mickey
katrien - mickey
willie - mickey
k3 - mickey
oma - mickey

geen adel op k3, dus ik ben dood. 5-4 => 7-4, als dago op k3 stemt 7-6,5

Mickey Mouse[632]

Mickey Mouse[632]

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Okay had eigenlijk wel verwacht dood te zijn maar dit maakt het makkelijk om mikmak te offeren als geconverteerd als ik sterf.

Willie Wortel[632]

Dat denk ik ook. We zijn nu ook aan het kijken wie we de adel in gaan halen. Moet even kijken hoe we dat tactisch gaan doen.

Willie Wortel[632]

Ik stel voor om Oma te lunchen,
Mikmak zit nu bij mij in de adel en hoop ik nog mee te kunnen krijgen op dagobert ofzo morgen mocht jij gelyncht worden in de vorm van "hij stemde de hele tijd niet op wolven.. misschien geconverteerd".