Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Bij ons allen zitten wolvenharen achter de maskers

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:33:11

Vorige topic - Volgende topic

Willie Wortel[632]

Katrien (Yeti) zegt in ieder geval nacht 2 buiten te zijn geweest, verder lastig te zien of ze nacht 3 of 4 buiten was.. ik denk nacht 3 eruit te kunnen halen.
Verder zijn we iets te voorzichtig geweest in de adelchat echt claims etc te gooien, dus daar staat eigenlijk geen concrete info.
Verder weten we via Donald dat er al een lijk zou zijn gemaakt en ook dus dat er ergens nog een wijze burger is. maar donald vertrouwde ons ook niet helemaal door onze burgerclaims, waardoor we geen namen gehoord hebben. De voorzichtigheid die we hadden voor het geval lijk/conversie naar elkaar heeft niet echt geholpen nu veel info te hebben.

Mickey Mouse[632]

In het discussie topic gaf Katrien aan nacht 4 buiten te zijn geweest m als je delver claimt die nacht 3 gedelft heeft, dan kunnen we kijken of we hem kunnen redden

Mickey Mouse[632]

Kan jij mogelijk aansturen op of zij oma haar rol weten. Schijnbaar gaf ze die aan mikmak, dit kan het vertrouwen in mikmak ook verkleinen?

Mickey Mouse[632]

Oh en ik kan nog twee keer liegen met de stemming mocht het van pas kunnen komen. Dan weten jullie er ook vanaf voor onze duistere plannen

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Ja ik zou toch sterk overwegen om Guus te lynchen want hij kan geen lijk zijn voor zover ik kan zien.

(tenzij hij neutraal is en gedelft is in nacht 3, maar dan hebben we dus nog 2 neutralen en dat is best veel).

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Ik heb Mikmak ook even gepm'd met wat vaagheden, namelijk dat ik semibewust verdacht doe om zo de lunch te ontspringen, en dat ik niet mijn rol wil vertellen nu er zoveel al op tafel ligt.

Gaat mij misschien niet helemaal helpen, maar we zullen zien.

Stem vooral op mij, maar ik ga dan ook wel proberen één van jullie op de lynch te krijgen waarschijnlijk (waarschijnlijk Mickey), hopelijk helpt dat een beetje.

Ik zal ook als meer mensen op mij stemmen wel heel dramatisch doen en zeggen dat ik mijzelf kan bewijzen als ik nog een nacht heb yada yada yada zodat mensen denken dat ik niet geconverteerd heb nog, maar gok dat mensen sowieso wel denken dat ik geconverteerd heb.

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Mikmak vraagt wie ik verdenk

denk dat één van de burger-stemmers nu wel gelyncht gaat worden.
Helaas zijn jullie beiden daartussen.

Was van plan om gewoon wat feiten uit het stemtopic bij elkaar te halen en daaruit te concluderen dat Willie en Mickey iig niet samen wolf zijn, en dagobert de meeste kans heeft op wolf zijn omdat hij niet gestemd heeft op Zwarte Magica en pas laat op Gijs.

Maar dan zou mickey wel tweede worden in die lijst.

Is dat okay met jullie?

ik word toch verdacht dus dit kan ook andersom gebruikt worden. Kan ook dagobert beschermen, misschein dat ze dan hem verdenken als ik gelyncht word. Wat denken jullie?

Willie Wortel[632]

Ik zal op mickey moeten gaan, als jij op dagobert gaat en mickey of jij sterft, dan pakken ze waarschijnlijk gelijk een lynch later de andere. Dus ik denk dat het beste is juist ook op mickey te gaan als return zodat mensen nog kunnen denken dat de ander goed is en niet ook slecht

Mickey Mouse[632]

Stem mij er vooral uit als het nodig is, wat ik zeg, ik (en k3) gaan het denk ik niet tot het einde redden. Willie moet er zo goed mogelijk voor staan! Katrien of Dagobert lunchen Willie?

Willie Wortel[632]

Katrien zit op jullie beide, dagobert twijfelt nog. Daarentegen heeft dagobert meer links met anderen, maar wordt katrien meer vertrouwd door haar yeti claim... voor beide opties is dus iets goed te zeggen. Dagobert vertrouwt mij wel volledig, dat scheelt.

Mickey Mouse[632]

Dus voor jou zou Katrien lunchen slimste zijn en haar lunchen zou ook qua vertrouwen bij andere goedjes het meest logische zijn, nietwaar?

Mickey Mouse[632]

even gelogen dat mikmak ook over conversie gesproken heeft, hihi. dat mag als leugenwolf toch? :D

Mickey Mouse[632]

Willie Wortel[632]

Ik denk dat Katrien het meest logisch is aan lunch ja, dagobert zou zelf nog Lynch kunnen worden

Mickey Mouse[632]