Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Bij ons allen zitten wolvenharen achter de maskers

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:33:11

Vorige topic - Volgende topic

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Ik kan jou niet te hard redden ben ik bang dus ik ga wel op Gijs, maar idealiter sturen we dit naar Dago of Willie.

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Denk dat we inderdaad dan moeten ljken alsof Donald geconverteerd is.

Mickey Mouse[632]

Stem op mij als je wil, val mij aan. Ik of Gijs gaat sowieso dood gok ik, dus beter overleef jij nog even tot je succesvol iemand geconverteerd hebt!

Mickey Mouse[632]

Gijs heeft mij nog niet in discussie gegooid, dus voor nu lijkt ie te vertrouwen. Hij weet jouw naam niet.
Ik heb gezegd wrs op hem te stemmen, maar als leugenwolf te wisselen van stem.

Ik spreek hem enkel aan als hij op jou (of mij) gaat stemmen, om dit niet te doen.

Mickey Mouse[632]

ik nu op jou stem, aangezien ik verdachter word. ik sowieso lieg naar een ander!

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Madam mikmak is geout als wijze burger, dus we weten alleen van oma duck nog niet wat ze is.

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Misschien toch iemand anders eten, zodat we madam mikmak kunnen verdenken van geconverteerd zijn

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Hoe heeft guus geluk nacht 3 overleeft?

Er zijn geen beschermende rollen, tenzij Oma Duck een beschermende rol heeft.
Hij kan slotenmaker zijn en zichzelf hebben opgesloten, dat kan.

Of Oma heeft een beschermende rol.

Zullen we Oma lunchen?

Mickey Mouse[632]

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Ja nou, ik ga uiteindelijk sterven als conversiewolf natuurlijk, en dan is het de vraag wie we geconverteerd hebben.

En dan is Madam Mikmak de meest logische keuze, en daarna hopelijk Donald, en hopelijk komen ze niet uit bij Katrien.

Dus ik houd hem liever nog even in leven eigenlijk.

Oma kán grafdelver zijn in theorie, maar Guus kan geen lijk zijn - we hebben hem niet geluncht.

Dus of ik zie iets over het hoofd, of Adriaan heeft een fout gemaakt, of tussen oma en guus zit nog een beschermende rol.

Want nacht 1 is Madam Mikmak gered door Pluto de heks.
Nacht 2 is Eugenia gered door de yeti.
Nacht 3 is guus gered door zichzelf of Oma?
Nacht 4 is Bolderbast niet gered door yeti.

Kan ook zijn dat yeti nacht 3 is buitengekomen.
We kunnen ook guus geluk doden omdat als hij grafdelver is, hij dan nog geen lijk heeft kunnen maken en als hij geen grafdelver is, ik grafdelver kan claimen.

Hij kan nog geen lijk hebben gemaakt, want eugenia en bolderbast zijn dood.
En hij kan niet zichzelf lijk maken.

Kwik, Kwek en Kwak[632]

"als je liegt over je rol tegen mij ben je voor mij uitgeschreven" zegt Donald, klassiek weer. De goedjes sturen alles achter de schermen, en verwachten dat je hun alles verteld simpel omdat ze één keer als goed zijn gezien.

Mickey Mouse[632]

ik zou gewoon zeggen dat je een goedjesrol hebt die geen burger is. of niet reageren.

oma delver denk ik, nacht 3 guus lijk gemaakt dan.

Mickey Mouse[632]

liever donald dan mikmak dood imo, aangezien hij bewezen goedje is na mijn of gijs' dood.
mikmak is denk ik leuker om in leven te houden nog.

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Citaat van: Mickey Mouse[632] op  1 augustus 2022, 19:29:22
ik zou gewoon zeggen dat je een goedjesrol hebt die geen burger is. of niet reageren.

oma delver denk ik, nacht 3 guus lijk gemaakt dan.
Ja kan, had al neutraal geclaimd tho, maar dan zeg ik dat dat is omdat ik gezegende ben (?) en zo ook slechtjes probeerde te vinden om te zegenen.

En dat ik niet geclaimd heb bij donald uit angst voor conversie.

Maar donald mag dan bewezen goed zijn, hij is ook een goed conversiedoelwit.
Willen we hem dan niet liever óf wel converteren, óf beschuldigen dat hij geconverteerd is?

Nu converteren we Katrien.