Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Pluto[632]

Er was dus inderdaad een 2e leugenwolf zoals Willie zei.

We kunnen nu Mikmak en Willie wel op 100% goed zetten. Oma duck lijkt mij nu ook goed, want zij zorgde voor de beslissende stem op Mickey.

Guus is nog altijd neutraal. De neefjes kunnen nog wel slecht zijn, maar ik begin er nu wel aan te twijfelen. Ze hebben namelijk wel een goed punt wat Dagobert betreft die burger claimt. Bovendien blijft nig steeds die 5 burgers van Donald in mijn hoofd spoken. Hoe hij hier aan kwam weet ik nog steeds niet, maar als het waar is, kan alleen Willie nog de 5e burger zijn en Dago niet. Maar Dago is wat betreft zijn stemmen ook erg verdacht, want hij heeft niet op Magica of Mickey gestemd. Wel op de welp, maar dat is uiteraard een offboardje.

Ik twijfel nog of de neefjes of Guus delver is, want ik denk door de stille nacht 2 en 3 dat er wel een lijk is gemaakt. Ik denk dat de neefjes nu ook van hun neutraal claim kunnen afstappen om goodwill te kweken en ons te laten denken dat Guus delver is.

Pluto[632]

Maar al zouden de neefjes delver zijn zou ik alsnog eerst de wolf willen lynchen en naar mijn mening kan dat eigenlijk alleen nog maar Dagobert zijn, dus mijn stem gaat ook naar hem.

Dagobert Duck[632]

Ik weet hoe het eruit ziet, maar ik had een goede reden voor mijn stem. Ik hoopte er meer uit te kunnen halen dan dat nu gelukt is door de late stemwissel. Anderzijds zou voor mij de wildcard geen wildcard meer zijn, maar nu Mickey slecht is ging dat niet.

De vijf burgers van Donald is uit de lucht gegrepen, er zijn er namelijk nog 2. Toen we dachten dat Donald WB was en hij 5 zei leek het duidelijk dat Gijs en Mickey gelogen hadden over hun rol. Dit viel alleen uit elkaar toen bleek dat het bluf was van Donald.

Ik ben geen wolf of lijk, ik heb heel het spel gespeeld zoals mij het beste leek, zeker in combinatie met mijn contacten. Dat ik aangaf geen bm te hoeven worden en dat wel geworden ben heeft niet te maken met mijn rol, maar ik ben er wel anders door gaan spelen. Ik hoopte nu meer zekerheid te hebben, maar de plannen liepen anders

Madam Mikmak[632]

Citaat van: Kwik, Kwek en Kwak[632] op  4 augustus 2022, 07:09:50
[...]
Ik verwacht dat als er nog een wolf inzit, die bij dagobert moet zitten. Ik baseer dit voornamelijk op stemgedrag;

Dagobert:
Wilt geen BM zijn in het discussietopic (maar achter de schermen wel, en is het wel geworden)
Stemt niet op Zwarte Magica
stemt als 4e op Gijs Gans.
Stemt als laatste op mij, wat ik interpreteer als een reddingspoging van Mickey.
Ik sluit mij hier volledig bij aan.

Dagobert Duck[632]

Vanwaar je wissel van het is of Mickey of Willie en Dagobert? Ik heb zelfs in een pm naar jou gepleit voor de goedheid van Willie over Mickey in het geval dat ik dood zou gaan in de nacht

Oma Duck[632]

Ons geduld zal nu danig op de proef gesteld worden tot de volgende deadline. Ik verwacht niet zoveel aanvullende informatie meer te kunnen vergaren. Aangezien Dagobert ook al op mijn radar stond, zal ik meestemmen op deze woerd.

Mocht er inderdaad een lijk zijn (en daar durf ik wel vanuit te gaan) dan wordt het nog een enerverend slotstuk!

Dagobert Duck[632]

Als u niet geruild had hadden we nu zekerheid gehad over de neefjes, maar daar is helaas niks meer aan te doen.

Willie Wortel[632]

Ik weet zo goed als zeker dat Dagobert niet slecht zal zijn, met uitzondering van mogelijk lijk. Ik sta voor hem in, en als jullie zeggen dat hij slecht is dan mag je mij ook als slecht bestempelen. Ik denk nog altijd dat de neefjes slecht zullen zijn en Mickey op hen stemde voor eigenbelang, maar ook omdat hij als leugenwolf toch kon wisselen.

Oma Duck[632]

Citaat van: Dagobert Duck[632] op  4 augustus 2022, 12:38:00
Als u niet geruild had hadden we nu zekerheid gehad over de neefjes, maar daar is helaas niks meer aan te doen.

Ik had natuurlijk ook graag gezien dat we duidelijkheid hadden over de neefjes. Maar andersom hadden we geen duidelijkheid gehad over Mickey. En nu hebben we met zekerheid een slechtje uitgeschakeld en ook nog eentje met een rol die ons in het verloop van het spel nog op het verkeerde been had kunnen zetten. Dus ik heb geen reden mijn keuze te betreuren.

Dagobert Duck[632]

Ik zeg ook niet dat dit een slecht alternatief is, maar anderzijds hadden we van beide meer geweten

Guus Geluk[632]

Okay, denk dat ik wel iets uit te leggen heb, dus zal het ook even openbaar doen. Ik heb een beetje onorthodoxe methode geprobeerd om op zoek te kunnen naar wolven, zonder geluncht te worden - zorgen dat je verdacht genoeg wordt om zelf gelyncht te worden.

Verder heb ik het ook oprecht gewoon veel drukker dan ik dacht, waarvoor mijn oprechte excuses.

Ik ben jullie heel dankbaar voor het vertrouwen en de hulp om één van de laatste wolven te lynchen.

Ik verwacht dat als er nog een wolf inzit, die bij dagobert moet zitten. Ik baseer dit voornamelijk op stemgedrag;

Dagobert:
Wilt geen BM zijn in het discussietopic (maar achter de schermen wel, en is het wel geworden)
Stemt als laatste op mij, wat ik interpreteer als een reddingspoging van Mickey.

Ik vind dit wel erg makkelijk. Op welke manier heb jij jezelf verdacht willen maken? Waarmee heb jij opzettelijk gezorgd dat anderen jou gingen verdenken? Als jij hier een duidelijk antwoord op kan geven en anderen dit ook kunnen beamen wil ik je best geloven. + een goede rolclaim zou ook helpen, mag ook privé.

Pluto[632]

Citaat van: Dagobert Duck[632] op  4 augustus 2022, 10:03:08
Vanwaar je wissel van het is of Mickey of Willie en Dagobert? Ik heb zelfs in een pm naar jou gepleit voor de goedheid van Willie over Mickey in het geval dat ik dood zou gaan in de nacht

Dat dacht ik totdat Donald als burger doodging. Maar ik zei wel dat ik nog in mijn hoofd hield dat hij dit had genoemd. Blijkbaar was dit uit zijn duim gezogen (best raar maar oke).

Pluto[632]

Citaat van: Willie Wortel[632] op  4 augustus 2022, 12:44:55
Ik weet zo goed als zeker dat Dagobert niet slecht zal zijn, met uitzondering van mogelijk lijk. Ik sta voor hem in, en als jullie zeggen dat hij slecht is dan mag je mij ook als slecht bestempelen. Ik denk nog altijd dat de neefjes slecht zullen zijn en Mickey op hen stemde voor eigenbelang, maar ook omdat hij als leugenwolf toch kon wisselen.

Ja als je alleen dit zegt ben ik niet van plan mijn stem te veranderen, dus ben wel benieuwd waarom je Dagobert zo vertrouwt. Als hij burger is kan hij zichzelf niet bewijzen namelijk en ook zijn stemgedrag is op dit moment het meest verdacht in mijn optiek

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Citaat van: Guus Geluk[632] op  4 augustus 2022, 20:47:54
Okay, denk dat ik wel iets uit te leggen heb, dus zal het ook even openbaar doen. Ik heb een beetje onorthodoxe methode geprobeerd om op zoek te kunnen naar wolven, zonder geluncht te worden - zorgen dat je verdacht genoeg wordt om zelf gelyncht te worden.

Verder heb ik het ook oprecht gewoon veel drukker dan ik dacht, waarvoor mijn oprechte excuses.

Ik ben jullie heel dankbaar voor het vertrouwen en de hulp om één van de laatste wolven te lynchen.

Dagobert:

Ik vind dit wel erg makkelijk. Op welke manier heb jij jezelf verdacht willen maken? Waarmee heb jij opzettelijk gezorgd dat anderen jou gingen verdenken? Als jij hier een duidelijk antwoord op kan geven en anderen dit ook kunnen beamen wil ik je best geloven. + een goede rolclaim zou ook helpen, mag ook privé.

Door mijn rolclaim geheim te houden in een periode waar iedereens claim op tafel ligt en neutraal te claimen, zoals je ziet is niet meer mogelijk. Ik weet zelf niet of er nog een conversie inzit, ik weet niet of er een lijk inzit, om heel eerlijk te zijn heb ik nog steeds niemand die ik genoeg vertrouw om mijn rolclaim te plaatsen.

Ik bewijs mijn goedheid liever door de laatste wolven of het lijk te lynchen.

Madam Mikmak[632]

Goed. Ik heb even met dagobert gesproken en ik ben van mening veranderd. Ook mede dankzij de opmerking van Guus. Mijn stem gaat naar de neefjes.