Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Madam Mikmak[632]

De theorie die ik heb omtrent dat guus nog lijk kan zijn spookte door mijn hoofd in mijn dromen. Toen ben ik er achter gekomen dat die theorie enorm ver gezocht is en je daar extreem veel geluk moet hebben dat ik het ook echt niet kan geloven. Vandaar dat mijn stem weer op dagobert komt te staan.

Dagobert Duck[632]

Je bent er erg omheen aan het draaien. Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Ik heb het idee dat je mij eruit wilt hebben omdat dat de enige manier is dat je als lijk een kans maakt om te winnen. Je weet dat het bm schap in eerste plaats naar iemand gaat die geen lijk kan zijn kijkende naar het spelverloop. Dan komt het dus aan op de keuze van Pluto

Madam Mikmak[632]

Dat weet ik, en waar draai ik om heen? Voor mij ben jij 95% lijk en guus 5% kans. Als jij er dus uitgestemf wordt en je geen lijk bent, moet het guus zijn.

Guus Geluk[632]

Heb nogmaals alles terug gelezen en ik acht de kans groter dat het Dagobert is dan Mikmak. De kans is groter zeg ik, heb geen zekerheid. Maar dit is de beste bet denk ik zo.

Pluto[632]

Dagobert mocht jij het echt niet zijn excuses, maar de kans is groter dat de wolven jou als lunchtarget hebben gehad.

Echter kan je wel de BM doorgeven aan iemand die jij denkt dat dan goed is. Ik zou wel een lijstje van 2 namen insturen mocht degene die je instuurt worden vermoord door het lijk (als die er dan nog is)

Dagobert Duck[632]

Ik ben het niet, wil jij mij nog een pm sturen Pluto? Ik wil nog even sparren over het doorgeven van het BM schap. Jij bent plek 1, maar ik wil even jouw gedachtes horen voor ik mijn keuzes doorstuur. Ik zet mijn stem voor nu op Mikmak omdat in geval van mijn dood de rol van Guus belangrijker is in de winst. Jammer als ik er geen onderdeel vanuit kan maken, ik heb echt mijn beste been voorgezet het hele spel om met goed te winnen. Ik kom nog een paar keer online, dus bij vragen hoor ik het graag

Dagobert Duck[632]

Madam Mikmak[632]

Pluto is het sws niet, die is afgesteept. Ik dacht echt dat die 95% op dagobert de juiste was, maar blijkbaar is het dus wel die vergezochte theorie dat guus lijk is.
Gedolven op nacht 2 terwijl er een yeti buiten was als beschermengel. Oma claimde daardoor beschermengel omdat guus nacht 3 als neutraal gezien. Een 3e neutraal klonk ook erg onlogisch toen K3 het claimde. Waarom nu eigenlijk niet? Omdat hij bewezen neutraal was, maar lijk is ook neutraal en dat moet nu haast wel. Want ik ben het niet en pluto kan het niet zijn.

2 leugenwolven, 1 conversiewolf, 1 welp, en 3 neutralen op 18 spelers, kan er dus gwn voor zorgen dat het 8-10 kan worden, wat zwaar unbalanced is. Zeker kijkende naar wat goed heeft: helderziende, yeti, wb, weerhamster, jager.

Madam Mikmak[632]

Dit is mijn uitleg, pluto weet ook dat i gered was nacht 1 dor pluto en ik dus een enorm raar lunchtarget zou zijn nacht 2. Ik ben voor om de DL te vervroegen, maar aangezien pluto de keuze moet maken, laat ik die keuze ook aan hem over.

Voor de rest: een stille nacht is het enige wat guus kan faken om nog iets van geloofwaardigheid te creƫren, want pluto stond voor de nacht overduidelijk aan mijn kant en zou BM dus ook aan mij gegeven hebben.

Pluto[632]

Ik vind het goed om morgenavond de deadline te hebben.

Allereerst sorry Dago voor jouw lynch. Had je de winst gegunt, maar je zat in een unlucky positie.

Guus claimt natuurlijk slotenmaker en zei tegen mij dat hij mikmak zou opsluiten. Als dagobert dan geen lijk zou zijn zou mikmak niet kunnen doden. En we zien en stille nacht. Nu zijn er 2 opties

1. Mikmak is lijk en Giis heeft haar succesvol opgesloten, waardoor ze niet kon doden.

2. Guus is zelf lijk, maar heeft vannacht niemand vermoord om te doen lijken alsof mikmak het lijk is.

Nu ben ik er zelf wel uit welke optie ik denk dat de juiste is en ben dus er wel uit. Dus als iedereen er mee eens is kunnen we morgen alles teruglezen wat er achter de schermen van dit toffe spel is gebeurd :)

Guus Geluk[632]

Wauw dus het is toch Mikmak... Sorry Dago :( totaal verkeerd ingeschat dit. Het had serieus jij moeten zijn, kon niet anders dacht ik :o

@Pluto, waarom zou ik als lijk niet moorden? De kans is was 50/50 dat ik dan gewoon zou winnen als Lijk, op deze manier zou ik jullie een extra speeldag geven en waarvoor? Om mezelf alsnog gelyncht te krijgen? Would have gambled it if I was the corpse.

Het is totaal onlogisch om niet te moorden XD onnozel zelfs. Mikmak kon niet moorden, die zat immers opgesloten. Maar die zal het zeker wel geprobeerd hebben deze nacht.

Ik ben het eens met morgen de DL, kan zelfs nu al wat mij betreft zodra de stemmen gezet zijn. Mijn stem is logischerwijs Mikmak, want zij is het.

Pluto[632]

@Guus
Als jij lijk bent en je vermoorde Mikmak had ik BM gekregen en was het ik met bm tegen jou en won ik. Als je mij had vermoord had mikmak BM gekregen en had mikmak met bm gewonnen van jou.

Nu had je nog een kans dat ik je geloofde en op mikmak zou stemmen, maar mijn stem gaat helaas toch naar jou..

Guus Geluk[632]

Citaat van: Pluto[632] op  7 augustus 2022, 23:39:25
@Guus
Als jij lijk bent en je vermoorde Mikmak had ik BM gekregen en was het ik met bm tegen jou en won ik. Als je mij had vermoord had mikmak BM gekregen en had mikmak met bm gewonnen van jou.

Nu had je nog een kans dat ik je geloofde en op mikmak zou stemmen, maar mijn stem gaat helaas toch naar jou..

Haha ben je serieus? Dan verliest goed alsnog  :o ;D ;D ;D begrijp oprecht niet hoe je hier in kan trappen. Dit is textbook 101 man. Kan er alleen maar om lachen eigenlijk, heb serieus alles goed gedaan sinds ik de echte Guus overgenomen heb en dan schuif jij de winst in de voeten van Mikmak als lijk.

Ik snap je redenatie ook totaal niet, waarom zou ik als Lijk het risico nemen om nog een volledige speeldag te rekken? Als je nu Dago zijn argument noemt is het nog onlogischer dan ik al dacht. Dago benoemt de verdeling, maar die is al gigantisch bijzonder en het is duidelijk dat Adriaan hier ook bewust voor gekozen heeft. Dat er dan opeens niet 3 neutralen "zouden kunnen" kan ik met me pet niet bij. Het zijn allemaal drogredenen, en er nog in trappen ook.

Maargoed, het zal wel dan. Misschien voel je dat na een dergelijk potje het lijk het verdient ofzo, ik begrijp er helemaal geen moer meer van.

Pluto[632]

Citaat van: Guus Geluk[632] op  7 augustus 2022, 23:48:56
Citaat van: Pluto[632] op  7 augustus 2022, 23:39:25
@Guus

Haha ben je serieus? Dan verliest goed alsnog  :o ;D ;D ;D begrijp oprecht niet hoe je hier in kan trappen. Dit is textbook 101 man. Kan er alleen maar om lachen eigenlijk, heb serieus alles goed gedaan sinds ik de echte Guus overgenomen heb en dan schuif jij de winst in de voeten van Mikmak als lijk.

Ik snap je redenatie ook totaal niet, waarom zou ik als Lijk het risico nemen om nog een volledige speeldag te rekken? Als je nu Dago zijn argument noemt is het nog onlogischer dan ik al dacht. Dago benoemt de verdeling, maar die is al gigantisch bijzonder en het is duidelijk dat Adriaan hier ook bewust voor gekozen heeft. Dat er dan opeens niet 3 neutralen "zouden kunnen" kan ik met me pet niet bij. Het zijn allemaal drogredenen, en er nog in trappen ook.

Maargoed, het zal wel dan. Misschien voel je dat na een dergelijk potje het lijk het verdient ofzo, ik begrijp er helemaal geen moer meer van.

De reden dat jij als lijk een speldag zou rekken heb ik zojuist benoemd. Als jij mikmak of mij had vermoord was de BM van Dagobert 100% naar de ander gegaan en had jij dus 100% verloren. Nu had je nog een kans door mij proberen te overtuigen. Bovendien ben ik niet de enige die denkt dat je lijk bent, want dago en mikmak denken dit ook, dus als ik fout zit zitten zij dat ook.

De reden dat ik mikmak niet verdenk heb ik al meermaals benoemd en daar blijf ik bij. Ik denk dat je geluk nu helaas op is. Ondanks dat wel goed gespeeld, dus je krijgt een hondenlik  O0

Madam Mikmak[632]

De BM was sws bij pluto terecht gekomen, de enige kans die je nog had was pluto vermorden in de hoop dat pluto geen opvolgerslijstje had ingestuurd en er een 50/50 kans was op bm voor ons beide. Ik had 0luto nog net iets te laat voor de DL (pluto was offline toen ik de pm stuurde) een pm gestuurd ket een herinnering dat hij ook een lijsyje moest insturen voor opvolgers. Aangezien je met de nachtvolgorde zit: lynch dagobert dood en pluto bm en dan uur 5 lijkmoord op pluto en dan bmopvolger van het lijstje van pluto.