[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Hier kun je discussiëren. Denk eraan hier niet te speculeren over andermans echte identiteit en houd de spam binnen de perken.

Katrien Duck[632]

Ik zal dan maar de eerste zijn; Katrien Duck is beschikbaar als BM. Heb er zin an om de goedjes aan de overwinning te helpen.

Willie Wortel[632]

Ik geloof dat ik samen met Lampje vast wel iets weet uit te vinden waarmee de overwinning zeker zal moeten zijn voor de goedjes. De BM hoed past mij dan wel goed.

Zware Jongens[632]

De Zware Jongens zijn de beste BM! Door hun criminele verleden zullen ze de wolven snel kunnen ontmaskeren! Stem op ons voor BM!

Donald Duck[632]

Ik wil wel burgemeester zijn.
Ik hoop als burgemeester ons mooie wakkerdam veilig te kunnen houden!

Guus Geluk[632]

Wie is de beste BM. Guus Geluk natuurlijk want met mijn geluk pakken we de wolven

Madam Mikmak[632]

*duivels lachje* Ik kom even wat leven in de brouwerij brengen muhaha
och och och, burgemeester is zo een goede beïnvloedbare rol dat ik zo een machtige positie niet voor mij zelf durf te nemen... nee... ik wil met alle formaliteiten een ander personage aanwijzen voor deze graai naar deze prachtige ambtsketting.

Madam Mikmak[632]

Citaat van: Guus Geluk[632] op 22 juli 2022, 21:51:53
Wie is de beste BM. Guus Geluk natuurlijk want met mijn geluk pakken we de wolven
Oh Guus Geluk, zijt gij zo gelukkig, evenals Gij deze functie niet in uw bezit weet te krijgen?

Guus Geluk[632]

Citaat van: Madam Mikmak[632] op 22 juli 2022, 21:53:15
Citaat van: Guus Geluk[632] op 22 juli 2022, 21:51:53
Oh Guus Geluk, zijt gij zo gelukkig, evenals Gij deze functie niet in uw bezit weet te krijgen?

Ik heb altijd geluk en zal daardoor gelukkig blijven. Ik ben niet zo pechvogel als mijn neef Donald

Goofy[632]

Buurman Bolderbast[632]

Citaat van: Donald Duck[632] op 22 juli 2022, 21:25:52
Ik wil wel burgemeester zijn.
Ik hoop als burgemeester ons mooie wakkerdam veilig te kunnen houden!

Ik dacht het niet, Duck! Ik stel mijzelf kandidaat, alleen maar om jou te laten verliezen!  (6)

Oma Duck[632]

Nu ik Gijs eindelijk de fijne kneepjes van het vak heb aangeleerd, heb ik nu tijd over om burgemeester te worden. Zoals jullie weten werk ik harder dan wie ook, dus ik zal zeker de kantjes er niet vanaf lopen. Daarnaast pik ik door mijn schat aan levenservaring de rotte appels er zo uit. Met een stem op mij zit je dus zeker goed.

Pluto[632]

*WOEF Waf wOef WAF WAF WUUUHAAAF Woef*

VERTALING NAAR HET DUCKS
[Hallo beste Duckstedelingen. Uw trouwe viervoeter wilt zich ook kandidaat stellen als burgermeester. Wellicht kan Willie wel een uitvinding maken, zodat ik mijn hondse taal niet steeds hoef te vertalen]

Meester Warbol[632]

Ik heb het beste voor alle kinderen in duckstad ik zal buiten de kinderen ook de wolven graag een lesje leren. Kom dus maar op met die BM