[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Mickey Mouse[632]

Citaat van: Donald Duck[632] op  1 augustus 2022, 17:12:27
Citaat van: Oma Duck[632] op  1 augustus 2022, 16:45:33
Dus je vraagt je af of het wel zo verstandig is dat alle claims op tafel liggen om vervolgens zelf alles open en bloot te gooien en vraagt om de ontbrekende informatie aan te vullen?

Als er dan toch informatie wordt rondgestrooid: welke vraag heb jij gesteld, mikmak en wat heeft dit opgeleverd?

Ook de stelligheid waarmee Guus voor grafdelver uitgemaakt wordt bevreemd me. Als hij een andere rol heeft en voor slecht gekozen heeft, lacht hij in z'n vuistje door de bescherming die dit hem biedt.
het boeit in dat opzichte niet wat voor neutrale rol hij heeft. als de wolven sterven gaat hij gezellig mee. Het enig belang is delver
Eens, een neutrale lynchen (tenzij moordend lijk) vind ik nuttelozer dan potentiele wolven.

Mickey Mouse[632]

maar donald en mikmak zijn beide wijze burger. ik heb gehoord dat er 0 stalkers zijn, wat heeft de andere wijze burger opgevraagd? en waarom geen conversie oid opvragen?

Mickey Mouse[632]

Citaat van: Gijs Gans[632] op  1 augustus 2022, 17:10:44Ik weet inderdaad niet of het handig is dat we alle claims openbaar gaan gooien want tot zover kunnen bijna alle claims gewoon gelogen zijn.
Excuus ik zag mikmaks lijst met namen en rollen. vandaag weinig tijd dus dacht ik vul aan, maar zag dit daarna pas

Donald Duck[632]

Citaat van: Mickey Mouse[632] op  1 augustus 2022, 17:20:31
maar donald en mikmak zijn beide wijze burger. ik heb gehoord dat er 0 stalkers zijn, wat heeft de andere wijze burger opgevraagd? en waarom geen conversie oid opvragen?
ik vind burgers gewoon een stuk handiger. wolven claimen vaak burger

Mickey Mouse[632]

ah jij hebt burgers opgevraagd die 6 is, okay nu ik snap! en mikmak heeft stalkers opgevraagd?

Donald Duck[632]

Citaat van: Mickey Mouse[632] op  1 augustus 2022, 17:46:27
ah jij hebt burgers opgevraagd die 6 is, okay nu ik snap! en mikmak heeft stalkers opgevraagd?
waar haal je het woord 6 vandaan?

Mickey Mouse[632]

Citaat van: Donald Duck[632] op 30 juli 2022, 22:29:19
ik heb vandaag tussen de 6 en 8 burger claims mogen verzamelen. waar voor mij minnie en willie het meeste uitspringen. fijne nacht!
Citaat van: Willie Wortel[632] op 30 juli 2022, 22:45:43
ik heb vandaag tussen de 6 en 8 burger claims mogen verzamelen. waar voor mij minnie en willie het meeste uitspringen. fijne nacht!

Wat ik vooral afvraag...
1. "tussen de 6 en 8", wat moet dat nu weer betekenen?
2. hoezo springen minnie en ik er het meeste uit, van minnie weten we in ieder geval dat ze een echte burger was, ik weet zelf ook dat ik gewoon burger ben (erg fijn trouwens om lekker mijn rol op tafel te smijten zonder toestemming, maar ook zonder uberhaupt te reageren op mijn pm met mijn rolclaim). Ik verwacht ook dat ik een van de laatsten zal zijn geweest van die "6 tot 8" aangezien ik pas laat op de avond op je gereageert heb door het werken aan mijn uitvindingen deze dag.

Citaat van: Kwik, Kwek en Kwak[632] op  1 augustus 2022, 09:32:04Ik begreep dat er 6 burgerclaims zijn. We hebben er nu 3 dood, denk dat we tussen die andere drie best een wolf kunnen zoeken.
Citaat van: Madam Mikmak[632] op  1 augustus 2022, 15:54:176 burgerclaims, maar zijn daar ook al mensen dood van..???? en K3 claimt neutraal.
6 t/m 11 heb ik gemist. Graag even aanvullen s.v.p.

oops, te snel gelezen. ik nam de mensen die over 6 burgers spraken als feit aan toen jij zei burgers te hebben opgevraagd. het zijn er dus geen 6? of wel?

Mickey Mouse[632]

Dago burger
Donald gezien in N1, wijze burger?
Gijs welp?
Guus neutraal gezien in N3, delver?
Katrien yeti
K3 neutraal
Mikmak wijze burger
Mickey burger
Oma  ???
Pluto (Goede?) heks
Willie burger?

onbekend zijn gijs, k3 en oma.

Goofy burger
Eugenia burger
Minnie burger

Dago, mickey en ik burger, dat maakt 6. mis ik er nog?

Donald Duck[632]

Citaat van: Mickey Mouse[632] op  1 augustus 2022, 17:51:08
Citaat van: Willie Wortel[632] op 30 juli 2022, 22:45:43

Wat ik vooral afvraag...
1. "tussen de 6 en 8", wat moet dat nu weer betekenen?
2. hoezo springen minnie en ik er het meeste uit, van minnie weten we in ieder geval dat ze een echte burger was, ik weet zelf ook dat ik gewoon burger ben (erg fijn trouwens om lekker mijn rol op tafel te smijten zonder toestemming, maar ook zonder uberhaupt te reageren op mijn pm met mijn rolclaim). Ik verwacht ook dat ik een van de laatsten zal zijn geweest van die "6 tot 8" aangezien ik pas laat op de avond op je gereageert heb door het werken aan mijn uitvindingen deze dag.

Citaat van: Kwik, Kwek en Kwak[632] op  1 augustus 2022, 09:32:04Ik begreep dat er 6 burgerclaims zijn. We hebben er nu 3 dood, denk dat we tussen die andere drie best een wolf kunnen zoeken.
Citaat van: Madam Mikmak[632] op  1 augustus 2022, 15:54:176 burgerclaims, maar zijn daar ook al mensen dood van..???? en K3 claimt neutraal.
6 t/m 11 heb ik gemist. Graag even aanvullen s.v.p.

oops, te snel gelezen. ik nam de mensen die over 6 burgers spraken als feit aan toen jij zei burgers te hebben opgevraagd. het zijn er dus geen 6? of wel?

5

Mickey Mouse[632]

Mickey Mouse[632]

Mickey Mouse[632]

Mickey Mouse[632]

Dagobert Duck[632]

Citaat van: Donald Duck[632] op  1 augustus 2022, 18:05:32
Citaat van: Mickey Mouse[632] op  1 augustus 2022, 18:04:00
dan willie of dagobert wolf!
gijs claimt ook burger

Gijs is dan zeker the odd one out en dan zit er ook een slechtje tussen Willie en Mickey. Hierin heb ik meer het idee dat Willie voor goed speelt dan Mickey