[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Goofy[632]

Zodat medespelers volledig geïnformeerd worden en niet expres  in de richting van 1 bepaald persoon worden geschoven?
Ik bedenk zomaar iets hoor.  ::)

Katrien Duck[632]

Ik heb geen verdenking richting Gijs, dus daar wilde ik niemand heensturen. Jouw standpunt daarin snap ik zeker, dat wel.

Guus Geluk[632]

Ik weet dat ik zelf niet heel actief ben en excuses daarvoor.

Maar ik vind het jammer dat het spel zo persoonlijk word genomen en dat mensen boos doen daarom. Het is maar een spelletje en ik snap dat het vervelend is als je beschuldigt wordt maar laten we er gewoon als volwassenen mee omgaan.

Mijn stem gaat waarschijnlijk Goofy al zijn berichten komen wolfs bij mij over.

Donald Duck[632]

om een antwoord op oma haar vraag te geven. ik ben terug houdend omdat ik geen reden zie om de voorgrond te nemen. Ik vind het onhandig dat alles maar in het dtropic wordt gegooid. En met de informatie die ik nu heb ben ik hard aan het puzzelen. Maar hoe ik precies aan informatie kom vind ik niet nodig zo duidelijker te benoemen dan ik momenteel heb.

Goofy[632]

Ik ben wat verward over waarom mensen denken dat ik boos ben?
Ik ben niet boos.
Ik zeg al een aantal keer heel duidelijk dat ik accepteer dat ik gelyncht wordt.
Wat ik wèl doe is proberen duidelijk te maken dat àndere spelers vreemd gedrag vertonen en dat daar naar mijn gevoel totaal niets mee wordt gedaan.
Wordt dat als aanvallend gedrag ervaren? Willen jullie niet duidelijkheid krijgen over wat hier gaande is?
Want ik kan ook prima lijdzaam in een hoekje gaan zitten afwachten tot ik gelyncht wordt hoor, dan krijgen jullie geen extra info.

Nogmaals, ik ben niet boos. Maar ik ga ook niet gentle into that good night.

Minnie Mouse[632]

Na nog even 1 op 1 met Katrien hebben gesproken ga ik ook maar mee.. Ik vind er wel wat vreemds aan zitten en mijn andere hoofdverdachte gaat mij ook iets te makkelijk mee, maar het is wel de informatie die ik op dit moment heb die dan nog het meest betrouwbaar klinkt..

Goofy[632]

Gewoon uit nieuwsgierigheid Minni, wat maakt dat je haar informatie meer betrouwbaar vindt dan mijn ontkenning?

Minnie Mouse[632]

De beschuldiging is een stuk concreter qua informatie en risicovoller om te doen als slechtje. Het feit dat jij het ontkent dat is precies wat je doet wanneer je beschuldigd wordt, of je nou goed of slecht bent. Ik zou niet anders verwachten dan dat jij ontkent, dus daar kan ik niet zo veel mee. En mocht je nu onterecht beschuldigd worden is dat inderdaad een rotsituatie waar we ongetwijfeld allemaal al wel eens in hebben gestaan.

Willie Wortel[632]

Vast geen verassing waar mijn stem heen gaat. Al hebben Lampje en ik ook onze twijfels bij Goofy, beide slecht zou ons niets verbazen. Helaas is onze leugendetector net alleen in vlammen opgegaan bij de eerste testrun....

Gijs Gans[632]

Wak! Ik zie mijn naam meerdere keren genoemd worden maar ik snap niet helemaal wat er gaande is dus waar pas ik in dit verhaal?

Pluto[632]

Oke blijkbaar is bolderbast dus gewelpt wat goofy zomaar in zijn post gooit. Blijkbaar wist Gijs ook meer over Bolderbast. Ik kreeg pas na de deadline van vorige keer een pm van bolderbast over donald. Katrien verdenkt goofy meer dan gijs, maar ik vraag me af of dat alleen door het feit komt dat goofy deze info openbaar maakte of dat ze goofy al langer verdenkt?

Vervolgens zegt donald dat er een slechtje tussen dagobert, mickey en goofy zit. Dan vraag ik me af of dit een dorpsgek visioen is of een wijze burger die de rolclaims van deze 3 mensen heeft gehad en er is 1 rolclaim te veel?

Citaat van: Mickey Mouse[632] op 29 juli 2022, 14:23:34
ik denk oma, dagobert en plut ook niet slecht zijn. pluto niet wijzigen gisteren stem toen hij online was tijdens zvw claim warbol. waarom zou pluto als goedje niet wijzigen?

Omdat ik erg twijfelde tussen Eugenia en warbol, omdat de claim van zvw van warbol erg dicht op de deadline was, wist ik niet of ik nog moest wijzigen of niet. Een wolf kan dit namelijk nog zeggen vlak voor de deadline en besloot daarom niet te wisselen.

Dat Goofy nu zegt van lynch me maar is wel apart. Het kan zijn dat hij zo hoopt dat mensen toch niet op hem stemmen uit medelijden, maar vind het toch gek.

Ik vraag me af of Goofy en Gijs bij elkaar horen, want ook Gijs vind ik apart spelen. Hij benoemd wel wie hij verdenkt, maar uitleg staat er niet bij.

Ik zet mijn stem nu op Goofy, maar houd Gijs nog wel in mijn achterhoofd

Dagobert Duck[632]

Er is momenteel een wirwar aan informatie dat rond gaat zowel voor als achter de schermen. Ik heb vandaag geprobeerd om bij een aantal mensen verhaal te halen om de gaten voor mezelf in te vullen. Dit is nog niet helemaal gelukt, maar ik heb niet zoveel tijd meer. Ik denk dat Goofy gelijk heeft dat hij nu bij veel mensen op de lijst gaat blijven staan en zijn rol gaat ons verder helpen met het zoeken naar slechtjes. Dit is ongeacht of hij goed of slecht is zo

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Sorry, hele dag hard moeten oefenen voor het proefwerk van maandag.

Ik ben bang dat ik op dit moment niet meer heb toe te voegen, behalve dat Donald een verassend grote draaikont aan het zijn is deze stemming.

Verder klinkt Goofy als een hulpje die het heeft opgegeven en vind het zelf okay gelyncht te worden. Dan geef ik hem maar een negende stem. Veel meer keuze is er ook niet.

Goofy[632]

Beste medeburgers,

Ik verlaat jullie hier nu, op basis van een (of eigenlijk meerdere) valse beschuldiging.
Ik heb dit meerdere malen gezegd en ik heb aan verschillende mensen mijn rol verteld en toch werd ik niet geloofd.  Dus hier zijn we nu, weer een goedje die het veld moet ruimen en leugens die worden geloofd over de waarheid...

Ik laat Goed achter met de volgende vragen, waarbij ik vermoed dat jullie verder zullen komen met de antwoorden er op.

Katrien krijgt dus schijnbaar 2 namen door van Bolderbast; Gijs en Goofy kunnen Bolderbast hebben gewelpt.
Waarom dan alleen de naam Goofy noemen? Waarom werd Gijs niet genoemd?

Waarom vertrouwt Bolderbast Katrien met deze info?

Waarom laat Katrien iedereen heel lang in de waan dat Bolderbast expliciet mij heeft genoemd als degene die is gewelpt terwijl ze later toegeeft dit zelf te hebben besloten?

Waarom blijft Gijs Gans zo stilletjes, behalve om even te zeggen dat hij mij ook verdacht vindt?

Het is nu ondertussen toch wel duidelijk dat ik heel hard claim vals beschuldigd te worden, zelfs zo dat ik bereid ben om gelyncht te worden zodat Goed zich weer kan focussen op het vinden van de wolven, wat is de reden dat Gijs Gans onder de radar blijft? Hij heeft dezelfde informatie op hetzelfde tijdstip gekregen als ik. Waarom stelt niemand hier kritische vragen over?

Waarom vindt Bolderbast mijn "toon" erger dan dat Katrien duidelijk met zijn info selectief aan de haal is gegaan? Dat zou in mijn ogen toch verdachter moeten zijn dan het feit dat ik hem er op aan spreek dat hij mij vals heeft beschuldigd en wanneer hij claimt dat dat niet het geval is dat hij dan beter openbaar kan zeggen dat Katrien niet de (hele) waarheid spreekt? Waarom daar de aandacht vanaf proberen te krijgen door het op mijn "toon" te gooien?

Waarom wil Donald al op D2 weten welke rol ik heb?

Welke medeburgers houden zich helemaal buiten de discussie?

En als laatste; als ik geen Welp ben en Gijs is dat ook niet, is Bolderbast dan wel gewelpt? Of is dit ook onderdeel van zijn spelletje? Het spelletje dat mij nu mijn leven heeft gekost...

Ik raad jullie aan nog eens goed te kijken naar de mensen die heel duidelijk mij eruit wilden stemmen of lekker meestemmen op het sentiment gestart door Bolderbast en Katrien.
En mocht er zo direct iets anders dan Burger bij mijn naam staan dan kun je er vanuit gaan dat er is gestoord.
Ik ben een goede brave Burger. Op de eerste dag was ik direct al op wolvenjacht door bij Midas Wolf en Wolfje op bezoek te gaan om te kijken of zij onze verdachten zouden kunnen zijn. Niemand van jullie heeft daar aan gedacht!

Succes met het vinden van de wolven, ik hoop dat ik nog mijn steentje heb kunnen bijdragen door jullie je nu weer te laten focussen op echte slechtjes te zoeken.

Yaaaaaaa-hoo-hoo-hoo-hooey

https://www.youtube.com/watch?v=a0vk8U9N4b8

Donald Duck[632]

ik heb vandaag tussen de 6 en 8 burger claims mogen verzamelen. waar voor mij minnie en willie het meeste uitspringen. fijne nacht!