[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Mickey Mouse[632]

Citaat van: Zwarte Magica[632] op 26 juli 2022, 22:19:09
Ik zou nu uit zelfredding een treintje op Goofy hopelijk kunnen krijgen, maar ik zie liever een van die schapers op lynch.
Hopelijk krijg ik die steun van jullie!
Katrien die op Goofy stemt icm bovenstaande gaat mijn stem ook die kant uit!

Goofy[632]

Citaat van: Katrien Duck[632] op 29 juli 2022, 11:19:16
Inmiddels kruipen de mensen met wie mijn contact wat intensiever is, wat meer uit hun schulp. Waarschijnlijk omdat het welpgevaar nu geweken is.

Dit is nuttig, want door de info die ik nu heb, ga ik voor nu mijn stem wijzigen. Mijn bron beseft hopelijk wel, dat als dit niet blijkt te kloppen, hij/zij daarna bovenaan mijn verdachtenlijstje staat.

Er zou ook gewelpt zijn vannacht, maar zonder succes. Op basis van mijn bron wijzig ik voor nu naar Goofy.

Wie is jouw bron Katrien?
Want er is 1 iemand die gisteren iets heeft laten doorschemeren en niet alleen aan mij.
Ik kan je verzekeren dat ik geen welp ben en vraag me echt af waarom ik hiervoor wordt aangekeken?

Katrien Duck[632]

Citaat van: Goofy[632] op 29 juli 2022, 11:37:35
Citaat van: Katrien Duck[632] op 29 juli 2022, 11:19:16
Inmiddels kruipen de mensen met wie mijn contact wat intensiever is, wat meer uit hun schulp. Waarschijnlijk omdat het welpgevaar nu geweken is.

Dit is nuttig, want door de info die ik nu heb, ga ik voor nu mijn stem wijzigen. Mijn bron beseft hopelijk wel, dat als dit niet blijkt te kloppen, hij/zij daarna bovenaan mijn verdachtenlijstje staat.

Er zou ook gewelpt zijn vannacht, maar zonder succes. Op basis van mijn bron wijzig ik voor nu naar Goofy.

Wie is jouw bron Katrien?
Want er is 1 iemand die gisteren iets heeft laten doorschemeren en niet alleen aan mij.
Ik kan je verzekeren dat ik geen welp ben en vraag me echt af waarom ik hiervoor wordt aangekeken?

Klopt, diegene noemde naast jou ook Gijs Gans. Ik ga de bron hier nu niet neergooien, maar als ik, en dus mijn bron, ernaast blijkt te zitten, hou ik hem niet meer voor me.

Goofy[632]

O geen probleem dan is dat Bolderbast.
En ik zal hier dan u maar vertellen wat er gisteren gebeurde.

Gijs kwam in mijn PB en had daarin ook Bolderbast ge-cct
Gijs gaf mij daarvan de schuld, terwijl ook Bolderbast zei dat hij dat zelf had gedaan.
Anyways, out of the blue ( echt we hadden het niet eens hierover) komt Bolderbast met dat we niet op Donald Duck moeten stemmen.
Op onze vraag waarom niet zegt hij dat hij door het gat van de schutting had gekeken en niet vreemds had kunnen ontdekken.
Ik vond dat echt heel vreemd aangezien N3 nog niet was geweest dus ik heb hem prive gevraagd of hij nu net echt een zienende rol had opgebiecht. Daarop heb ik geen antwoord meer gekregen.
Ik kreeg hier een heel ongemakkelijk gevoel bij en heb nog met de gedachte gespeeld om het in het dt te zetten omdat ik het gevoel kreeg dat ik werd getest.
En ik kan met mijn rol niks, dus moet het lijdzaam ondergaan.
Maar ik zweer je dat ik geen Welp ben en dat iemand mij erin probeert te luizen.
Maar goed, Gijs Gans had deze info ook en ik weet niet bij hoeveel meer mensen Bolderbast dit heeft geflikt.
Ik baal heel erg dat ik hier nu weer wordt neergezet al slecht terwijl ik dat dus echt niet ben.
Maar ik zeg ook dat als mij lynchen kan voorkomen dat iemand met een belangrijke rol het spel moet verlaten dat ik het dan zal accepteren.

Katrien Duck[632]

Bewonderenswaardig dat je jezelf op wilt offeren om erger te voorkomen, maar als jouw verhaal klopt, wil ik liever van Bolderbast weten of hij nog meer mensen heeft benaderd naast jou en Gijs. Wel vind ik het jammer dat je zijn naar hier in DT gooit en dat niet in PM houdt. Als Bolderbast's verhaal namelijk ook klopt, gooi je hem hiermee wel zowat in het wolvenhok als lunch. Ik wil zowel hem als Gijs de kans geven hun kant van het verhaal te vertellen, voordat ik beslis óf, en naar wie, ik mijn stem wijzig.

Goofy[632]

Oh, dus al Bolderbast mij voor de wolven gooit is dat ok, maar andersom moet ik voorzichtig zijn?
Nee dit is natuurlijk niet zijn echte rol Katrien  ::)

Mickey Mouse[632]

ik ben benieuwd naar bolderbast's reactie, maar ik snap werkelijk niet waarom je de naam van bolderbast openlijk zou noemen tenzij je off-board slecht bent en de wolven wilt aanmoedigen om bolderbast om te leggen?

Goofy[632]

Dat is prima dat jij dat niet niet snapt Mickey, maar van mijn beste vriend had ik toch wel wat meer steun verwacht dan dit.
Ik ben erg teleurgesteld in jou.

Mickey Mouse[632]

ik wil luisteren nnaar argumenten, jij bent lieve hond, maar keuze om dit te zeggen begrijp ik niet.

Katrien Duck[632]

Citaat van: Goofy[632] op 29 juli 2022, 12:26:27
Dat is prima dat jij dat niet niet snapt Mickey, maar van mijn beste vriend had ik toch wel wat meer steun verwacht dan dit.
Ik ben erg teleurgesteld in jou.
Ik sta wat dit betreft aan Mickey's kant. Je had zijn naam nog niet hoeven noemen in het DT, maar had dat ook in een PM met mij (en evt Bolderbast en Gijs) kunnen doen. Ik wilde alleen mijn stemwijziging uitleggen.

Goofy[632]

Katrien, jij had ook eerst naar mij toe kunnen komen met wat "de bron" beweerde ipv mij hier direct openbaar te beschuldigen op basis van roddel.
Dit is typisch een geval van de pan verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Ik heb gereageerd op een actie van jou en Bolderbast. Had hij mij niet vals beschuldigd dan had ik mij niet hoeven verdedigen.
Had jij mij privé benaderd dan had ik privé geantwoord.
En ik ga niet iemand het hand boven zijn hoofd houden wanneer die spelletjes met mij speelt. Als jullie vinden dat dat wel moet dan verschillen we hierover van mening.

Katrien Duck[632]

Ik snap je punt, en ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Ik wacht nog even de andere partijen in dit verhaal af. Helaas zijn die nu beiden offline.

Donald Duck[632]

ik zou graag willen mededelen dat er minimaal een slechtje tussen dagobert, mickey en goofy zit. Dat kan ik garanderen. Het minst aannemelijk van deze drie vind ik dagobert.

Katrien Duck[632]

Citaat van: Donald Duck[632] op 29 juli 2022, 13:48:47
ik zou graag willen mededelen dat er minimaal een slechtje tussen dagobert, mickey en goofy zit. Dat kan ik garanderen. Het minst aannemelijk van deze drie vind ik dagobert.

Ik heb redelijk goed contact met Mickey en Dagobert, en heb tot nu toe weinig reden hen te verdenken. Goofy twijfel ik iets meer over, maar ik wacht wat dat betreft nog op de inbreng van Bolderbast en Gijs.

Mickey Mouse[632]

okay ik heb gezien van stemmingen en discussie hier. ik verdenk bolderbast, katrien, mikmak en willie niet van wolf. willie mij wel, waarbij verdraaien wat ik zeg over willie die door magica onterecht als meeschaper werd genoemd opvalt voor mij.
willie maakt mij volgens mij zwarter dan ik snap op moment.

ik denk oma, dagobert en plut ook niet slecht zijn. oma en dago stemden #stem1 eerst op goofy die slecht lijkt te zijn. dago wijzigde stem na zvw warbol claim. pluto stemde op wolf dus lijkt ook niet slecht. pluto niet wijzigen gisteren stem toen hij online was tijdens zvw claim warbol. waarom zou pluto als goedje niet wijzigen?

ik vind in volgorde donald minst verdacht, guus, gijs, minnie, kwikkwekkwak en meest verdacht goofy.
donald stemt al twee x op katrien die ik vertrouw, waarom donald?
guus stil in discussie, stem niet doorslaggevend of sws inactief. zou wolf inactief zijn? toch niet nuttig voor wolvenjacht. guus waar blijf jou hulp?
gijs lijkt weinig mening en stemming te doen die doorslaggevend is. waarom gijs zo stil?
minnie net als gijs weinig mening en stemming door die doorslaggevend is. waarom zo stil minnie?
kwikkwekkwak contact stil gevallen, weinig in discussie en stemmen niet doorslaggevend. claimde neutraal, maar niet meer gezien? kwikkwekkwak wat maakt jou neutraaltje interessant voor wolvenjacht?
goofy is meest verdracht bij mij. stemde op mikmak met wolf magica. stemt tot nu toe redelijk vroeg om niet op te vallen? en werd benoemd door magica in gekke zelfreddingstrein post. goofy, wat maakt dat je als niet slechtje de informatie over bolderbast een dag voor deadline hier al plaatst? ik snap pot verwijt ketel zij doen ook niet, maar als bolderbast belangrijke informatie had of belangrijke rol dan ik niet snap waarom niet eerst andere oplossing zoekt?

dit is mijn gedachten, wat jullie?