[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Katrien Duck[632]

Citaat van: Donald Duck[632] op 28 juli 2022, 21:36:48
nee ik heb het over pm gespreken. met zwarte magica.

PM. Ok. Ik heb behalve kantclaims verder geen PM contacten gehad met haar, dus ik ga er vanuit dat he PMs tussen jou en haar bedoelt. Beetje makkelijk om die nu aan te halen, aangezien je wat daarin stond volgens mij verder niet meer mag delen (correct me if I'm wrong). Ik overweeg serieus om m'n stem naar jou te wisselen. Ik had nog niet echt verdenkingen in jouw richting, maar deze argumentatie om op mij te gaan, vind ik op z'n zachtst gezegd vreemd.

Juffrouw Eugenia[632]

Excuus, ik ben nu niet in staat om op de berichten naar mij te reageren. Ik begin een beetje dement te worden...

Zware Jongens[632]

Citaat van: Zware Jongens[632] op 28 juli 2022, 21:39:19
Ik ga zelf op Juffrouw Eugenia stemmen, alhoewel ik Katrien en Donald veel verdachter vind. Maar ik zie geen andere optie op dit moment dan zelfbehoud.

Correctie. Ik zie nu dat ik Donald heb gezegd, maar dat moet natuurlijk Dagobert zijn. Al die eenden lijken ook allemaal zo op elkaar, hè?

Juffrouw Eugenia[632]

Ik zie dat veel mensen op mij stemmen. Ik zou jullie vriendelijk willen vragen om mij nog een deadline erin te houden. Dankjulliewel! Ik kan echt even niet reageren nu.

Nee, ik ben geen conversiewolf.

Katrien Duck[632]

Jongens, we hebben pas 12 stemmen? Er is nog maar 45 minuten tijd...

Guus Geluk[632]

Ik ben genieten van een gewonnen vakantie ik heb dus geen tijd om te spelen. Ik ha even lezen en stemmen

Katrien Duck[632]

Ik laat vooralsnog mijn stem staan zoals ie staat, sorry Eugenia. Ik vind jou vooralsnog verdachter dan de Zware Jongens. Als ik nu zou switchen naar Donald vanwege zijn gedrag naar mij, staat het gelijk tussen jullie (Eugenia en ZJ). Ik wil niet riskeren dat er nog een leugenwolf tussen zit.

Pluto[632]

Citaat van: Gijs Gans[632] op 28 juli 2022, 17:22:58
Ik denk nu dat onze Juf en Meester goedjes zijn en ook Willie Wortel en Buurman Bolderbast. Zij zijn voor mij de meest zekere op dit punt.

De slechtjes verwacht ik dan bij Donald, Goofy en Kwik, Kwek en Kwak en De Zware Jongens zijn een tweede keuze die ik ook wel wil lynchen dus voor wie gaan we vandaag? Dan kan ik vanavond hopelijk weer rustig slapen.

Waarom ben je zo zeker van deze 4 als ik vragen mag? Meester warbol en kuffrouw eugenia zijn juist de 2 die erg laat switchteb naar donald en niet naar magica de wolf. Dus dat je zo zeker bent over deze 2 is me een raadsel

Mickey Mouse[632]

ik op eugenia wilde want zij had stemmers meeste die op magica stemde. maar is niet.
toen keek ik en dacht ik eugenia stemde eerder op magica, dus ik wil haar voordeel twijfel geven en zij vraagt om extra nacht om bewijs te kunnen doen voor zichzelf.

Katrien Duck[632]

Citaat van: Mickey Mouse[632] op 28 juli 2022, 22:04:55
ik op eugenia wilde want zij had stemmers meeste die op magica stemde. maar is niet.
toen keek ik en dacht ik eugenia stemde eerder op magica, dus ik wil haar voordeel twijfel geven en zij vraagt om extra nacht om bewijs te kunnen doen voor zichzelf.

Sorry, maar ik heb een beetje moeite deze post te ontcijferen...?

Meester Warbol[632]

Ik heb helaas niet de tijd gehad die ik zou willen. Ik zal iets actiever proberen te zijn. Ik heb verder gwen info, maar het lijkt nu eerder tussen eugenia en zware jongens te gaan, waarbij ik van die 2 in ieder geval meer naar die neig

Mickey Mouse[632]

ik wilde eugenia stemmen want ik dacht mensen die op haar stemmen waren magica stemmers. dit klopte niet, te snel gekeekt.
dus ik opnieuw gekeken en zag eugenia stemde ook magica, ook al wisselde ze.
dus ik gun haar extra dag.

nog 4 mensen van 17 niet gestemd :o !

Juffrouw Eugenia[632]

Dankjulliewel, ik stem zware jongens om mezelf te redden, nog maals excuses.

Katrien Duck[632]

Ik blijf bij mijn stem. Ik laat me graag voor de volgende deadline van gedachten veranderen, maar voor nu ben ik er niet van overtuigd dat ik zou moeten wisselen.

Donald Duck[632]

ondanks dat ik katrien veel meer verdenk, heb ik een slechter gevoel bij juffrouw eug. dan bij de zware jongens vandaar mijn stemwijziging. Ik zal wel dood zijn als de zware jongens wolf blijken te zijn maar dat risico neem ik.