Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Dagobert Duck[632]

Meester Warbol[632]

Ik weet dat dit van mij niet meest betrouwbaar is, msar ik raad echt af om op eugenia te stemmen

Meester Warbol[632]

Wij zijn zvw, vandaar ook de enige overlap tussen eugenia en mij.

Madam Mikmak[632]

Och helemaal de deadline ontschoten. Geen tijd om alles bij te lezen vanaf pagina 12, dan even snel gedachten dumpen en stemmen op 1 van de twee treinen die er nu is (Zware jongens/Eugenia)

Ik denk niet dat Zware Jongens onboard slecht is, omdat deze dan samen met een mede onboard slechtje in een 3 persoonspm is meegenomen door zijn medeslechtje.
Ik denk dat Dagobert Duck en Katrien wel goed zijn, schuif ik richting groen vanwege stemgedrag en gevoel.
Goofy is denk ik meer een afleiding van Magica geweest. Mogelijk zelfs gewoon ook slecht, maar een minder belangrijke rol dan leugenwolf.

Dat zijn mijn gedachten, stem gaat naar eugenia omdat ik niet denk dat zware jongens (onboard) slecht is.

Madam Mikmak[632]

Citaat van: Meester Warbol[632] op 28 juli 2022, 22:25:14
Wij zijn zvw, vandaar ook de enige overlap tussen eugenia en mij.
Oh verandering van plan.
Net op tijd meester.

Katrien Duck[632]

Ik ben, omdat ik niet inzie waarom iemand dit in DT zou gooien, als die wolf is, toch geswitcht naar ZJ. Ik wil niet riskeren 2 goedjes te verliezen, terwijl we al 2 nachten zonder verliezen doorkwamen.

Donald Duck[632]

zeker omdat de zware jongens mijn bron rondom kratien was zal mijn stem naar haar gaan. Voor nu

Katrien Duck[632]

Ai. De stemming en discussie ging dus tussen twee goedjes. Altijd vervelend, wanneer dat gebeurt. Ik kreeg vlak voor tijd PM over het koppel, en switchte daarom. Had ik niet naar Zware Jongens geswitcht, dan zou (op het moment van mijn switch, als ik alles in de chaos van dat laatste kwartier goed geteld heb) Eugenia alsnog de lynch geweest zijn. Ik vond ZJ niet noodzakelijk erg verdacht, maar het was de enige manier om Eugenia te redden. Mocht uiteindelijk niet baten 😞

Willie Wortel[632]

Citaat van: Donald Duck[632] op 28 juli 2022, 22:57:03
zeker omdat de zware jongens mijn bron rondom kratien was zal mijn stem naar haar gaan. Voor nu

Ik begrijp alleen niet heel goed hoe een jager een bron kan zijn, naar mij toe waren de zj alleen wantrouwig naar Katrien, maar hadden ze voor zover ik kon opmaken geen hele harde beschuldigingen. Voelt een beetje kort door de bocht voor mijn gevoel Donald.

Zelf heb ik nu vooral negatieve gevoelens bij Mickey nog steeds, die ontspringt de dans een beetje en zou in mijn ogen een goede leugenwolf op dit moment zijn als ik kijk naar gedrag plus stemmen. Ik zal vandaag ook eens samen met Lampje kijken of het mogelijk is een leugendetector te bouwen, wie weet zal dat ons helpen.

Katrien Duck[632]

Ik ga vooralsnog toch af op mijn eerdere gevoel en op Donald stemmen. Zijn argumentatie om op mij te gaan vind ik zwak, evenals hoe hij nu de ZJ aanhaalt. Tweede keer dat hij na de deadline een dode als bron aanhaalt, die nu dus niks meer mag bevestigen of ontkennen.

Guus Geluk[632]

En toch vergeten te stemmen excuus ik ben terug van een cityrtup van Gansdorp en zal even kijken wat er allemaal gebeurd is

Mickey Mouse[632]

Oma Duck[632]

Hoewel ik hoop dat er nog concrete informatie naar buiten komt, want als dat het geval is, ben ik zeker bereid te wisselen. Maar ik wil niet weer afwachten tot het laatste moment en nu vast mijn verdachte aanwijzen:

Mijn stem gaat naar Dagobert.

Hij is heel beleefd in het persoonlijke contact, maar draagt eigenlijk niets bij aan de gesprekken. Er worden geen wedervragen gesteld of iets dergelijks waaruit blijkt dat hij actief op zoek is. Dit geldt ook voor zijn bijdrage in het DT, heb ik vastgesteld. Daarnaast vraag ik me af hoe hij burgemeester is geworden terwijl hij aangaf daar geen behoefte aan te hebben. Ten slotte ga ik er vanuit dat slecht wel degelijk een plan had om Magica te redden bij de eerste lynch en ik het zou me niet verbazen dat ze op een gelijkspel hoopten, zodat de BM de doorslag zou kunnen geven.

Voordat iemand zegt 'nou mevrouw Duck, wat een magere argumentatie', daar ben ik mij terdege van bewust. Maar het ontbreekt me helaas aan meer.

Katrien Duck[632]

Inmiddels kruipen de mensen met wie mijn contact wat intensiever is, wat meer uit hun schulp. Waarschijnlijk omdat het welpgevaar nu geweken is.

Dit is nuttig, want door de info die ik nu heb, ga ik voor nu mijn stem wijzigen. Mijn bron beseft hopelijk wel, dat als dit niet blijkt te kloppen, hij/zij daarna bovenaan mijn verdachtenlijstje staat.

Er zou ook gewelpt zijn vannacht, maar zonder succes. Op basis van mijn bron wijzig ik voor nu naar Goofy.

Dagobert Duck[632]

Citaat van: Oma Duck[632] op 29 juli 2022, 10:50:00
Hoewel ik hoop dat er nog concrete informatie naar buiten komt, want als dat het geval is, ben ik zeker bereid te wisselen. Maar ik wil niet weer afwachten tot het laatste moment en nu vast mijn verdachte aanwijzen:

Mijn stem gaat naar Dagobert.

Hij is heel beleefd in het persoonlijke contact, maar draagt eigenlijk niets bij aan de gesprekken. Er worden geen wedervragen gesteld of iets dergelijks waaruit blijkt dat hij actief op zoek is. Dit geldt ook voor zijn bijdrage in het DT, heb ik vastgesteld. Daarnaast vraag ik me af hoe hij burgemeester is geworden terwijl hij aangaf daar geen behoefte aan te hebben. Ten slotte ga ik er vanuit dat slecht wel degelijk een plan had om Magica te redden bij de eerste lynch en ik het zou me niet verbazen dat ze op een gelijkspel hoopten, zodat de BM de doorslag zou kunnen geven.

Voordat iemand zegt 'nou mevrouw Duck, wat een magere argumentatie', daar ben ik mij terdege van bewust. Maar het ontbreekt me helaas aan meer.

Voor mij is beleefdheid in prive contact nou eenmaal erg belangrijk. Ook heb ik het druk genoeg en kan ik daardoor niet altijd iedereen de hemd van het lijf vragen. Ik stel wel regelmatig vragen terug aan mensen, maar mogelijk is dat bij u niet het geval geweest. Over het feit dat ik burgermeester geworden ben zonder dat ik erom gevraagd heb, ik weet niet wat de motivatie was van de spelers om mij toch naar voren te schuiven. Dit kan komen daar mijn karakter of door mijn prive contact dat ik met iedere speler gelegd heb.

Als ik een gelijkspel had willen forceren had ik beter op iemand anders kunnen stemmen. Er waren namelijk al spelers waar meer stemmen op stonden dan op Goofy. Ik weet dat ik twijfels geuit heb over de gang van zaken, maar ik heb nooit actief Magica geprobeerd te redden door mensen te laten switchen of met mijn eigen stem. Daarvoor had ik ook niet genoeg bewijs namelijk. Als je verder nog iets dwars zit hoor ik het graag. Ik weet dat ik gisteren niet genoeg tijd had genomen zoals ik dat stemming 1 wel gedaan heb, maar dat kwam doordat mijn eigen planning in de war ging