[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Dagobert Duck[632]

Citaat van: Mickey Mouse[632] op 28 juli 2022, 17:23:59
Ik vind Dagobert verdacht door discussie en door de stemming van magica afkrijgen. Ik vorige stemming op wolf gestemd.

Ik heb zoals meerdere hier gedaan hebben mijn twijfel geuit bij de snelheid waarop het aantal stemmen toenam. Ik heb nooit iemand gevraagd om te switchen. Waarom kies jij specifiek voor mij?

Gijs Gans[632]

Citaat van: Donald Duck[632] op 28 juli 2022, 17:26:58
ik vind het knap dat ik een verdachte van je ben nadat jij weigert verantwoording af te leggen in pm.
Wak! Wat een agressie! Dat ik niet reageer in PM heeft geen enkel verband met mijn verdenking naar jou toe want die is daar niet op gebaseerd ik snap dan ook niet dat je dit argument aanhaalt om jezelf te verdedigen. Het is eerder een zwakke uithaal naar mij dan iets waarom jij goed zou moeten zijn. Waarom ben jij ook alweer goedje?

Donald Duck[632]

Citaat van: Gijs Gans[632] op 28 juli 2022, 17:47:56
Citaat van: Donald Duck[632] op 28 juli 2022, 17:26:58
ik vind het knap dat ik een verdachte van je ben nadat jij weigert verantwoording af te leggen in pm.
Wak! Wat een agressie! Dat ik niet reageer in PM heeft geen enkel verband met mijn verdenking naar jou toe want die is daar niet op gebaseerd ik snap dan ook niet dat je dit argument aanhaalt om jezelf te verdedigen. Het is eerder een zwakke uithaal naar mij dan iets waarom jij goed zou moeten zijn. Waarom ben jij ook alweer goedje?
(voor de mensen die het zich nog niet beseffen, ik reageer iets bozer omdat dat het personage van donald duck letterlijk een stukje boosheid is, bedoel het niet agressief, dit is gwn hoe onze donald is)

nou vrij simpel. Als die leugenwolf niet gedood was, was ik war lynch geweest. Waarom zou ze sturen op een lynch die ook bestaat uit een andere wolvenmaatje?  Daarbij als ik echt een wolf had geweten had ik ook het antwoord op de vraag van mij eerder in dit topic.

Mickey Mouse[632]

Citaat van: Dagobert Duck[632] op 28 juli 2022, 17:40:16
Citaat van: Mickey Mouse[632] op 28 juli 2022, 17:23:59
Ik vind Dagobert verdacht door discussie en door de stemming van magica afkrijgen. Ik vorige stemming op wolf gestemd.

Ik heb zoals meerdere hier gedaan hebben mijn twijfel geuit bij de snelheid waarop het aantal stemmen toenam. Ik heb nooit iemand gevraagd om te switchen. Waarom kies jij specifiek voor mij?
klopt, meerdere mensen mogelijk. Vanwege onderbuik en kijken wat stemming doet

Buurman Bolderbast[632]

Ik heb gestemd op de Zware Jongens, ik hoop dat ze ook daadwerkelijk slecht zijn. Ik hoop voor de deadline terug te zijn maar er zijn wat zaken met wat meer prioriteiten.

Bolderbast

Gijs Gans[632]

Citaat van: Donald Duck[632] op 28 juli 2022, 17:55:42
nou vrij simpel. Als die leugenwolf niet gedood was, was ik war lynch geweest. Waarom zou ze sturen op een lynch die ook bestaat uit een andere wolvenmaatje?  Daarbij als ik echt een wolf had geweten had ik ook het antwoord op de vraag van mij eerder in dit topic.
De lynch ging dan tussen jou of Madame Mikmak maar Zwarte Magica noemde jou nergens en de stemmen op jou kwamen pas helemaal op het einde.

Katrien Duck[632]

Ik twijfel op dit moment tussen Warbol, vanwege zijn late switch, en Eugenia, vanwege Oma Duck's verhaal, waarin het dus lijkt alsof ze de Zware Jongens, in elk geval naar Oma toe, verdacht wil maken.

Ik switchte zelf ook wel bij de laatste stemming, zij het eerder, dus voor nu neig ik meer richting de Juf.

Minnie Mouse[632]

Ik ga op dit moment gewoon een eigen plan trekken op basis van wat ik denk dat het meest wolvige gedrag is. Over het algemeen als er een wolf al vroeg in de stemming beland, zijn de andere wolven terughoudend met stemmen. Je wil nog invloed kunnen hebben (zeker met een leugenwolf die eruit lijkt te gaan en dus ook nog mee kan manipuleren) en een stemwissel is altijd extra verdacht, dus daar zie je volgens mij vaak afwachtend gedrag. Daarnaast kun je je stem in deze situatie niet weggooien en moet je dus op een concurrent in de stemming stemmen. Aan de andere kant lijken de late stemmers als ik het goed zie juist niet op de meest voor de hand liggende alternatieven te hebben gestemd. Betekent dat dat die ook wolf waren of waren de late stemmers toch gewoon goed?

Tevens wil ik de wolf stemmers voor nu voorlopig sowieso richting goed schuiven, dus dat zijn: Madame Mikmak, Pluto, Willie Wortel, Buurman Bolderbast, Katrien Duck, Mickey Mouse.

Mijn stem gaat voor nu naar Juffrouw Eugenia. Dit had net zo goed Meester Warbol kunnen zijn, maar ik vind Juffrouw Eugenia net wat verdachter over komen in de discussie. Met name deze post:
Citaat van: Juffrouw Eugenia[632] op 28 juli 2022, 12:48:10
Als ons doel gelijkspel was waren we meegegaan op Goofy. Daar heeft de burgemeester op gestemd. Goofy vond ik echter niet verdacht en over Magica twijfelde ik, dus ging ik voor mijn tweede beste keus. Waarom Meester Warbol op Donald heeft gestemd weet ik niet, maar ik heb bij een paar spelers al een mogelijke verklaring gegeven.

Heeft iemand een bericht gehad van Meester Warbol voor de deadline? Ik niet. Ik heb zelf ook niemand geprobeerd te overtuigen om op Donald te gaan; ik werd tenslotte zelf benaderd door de twee die ik hierboven al meermaals heb benoemd.
Wie is 'ons' in dit verhaal?

Meester Warbol[632]

Ik vind het lastig. Waarom zijn de zware jongens precies verdacht vooral omdat die in pm probeerde over te halen?

Oma Duck[632]

Ik had nog gehoopt op een reactie van Eugenia, want ik krijg geen goed gevoel bij de gang van zaken. Hoewel slechts op kleine schaal, lijkt ze geprobeerd te hebben Dagobert en de Zware Jongens verdacht te maken. Ik zie inconsequenties in haar reacties in DT en privé. Ik stem op haar.

Is er trouwens iemand die wél contact gehad heeft met de heer Warbol? (Meer dan een kantuitwisseling?)

Katrien Duck[632]

Donald Duck[632]

Citaat van: Katrien Duck[632] op 28 juli 2022, 21:18:57
Donald, mag ik vragen waarom je mij verdenkt?
om de volgende twee redenen:
1) wanneer jij als verdachte bij Zwarte Magica werd genoemd stopte spontaan het gesprek
2) wanneer jij mensen pmt lijk jij weinig intresse in deze mensen te hebben. je antwoorden zijn vaak stroef of niets zegend.(dit heb ik van meerdere mensen gehoord)

Ik vind beide bovenstaande redenen te toevallig om nog toeval te zijn. Dus vandaar mijn stem

Katrien Duck[632]

Citaat van: Zwarte Magica[632] op 26 juli 2022, 21:58:10
Wel flauw dat er zo last minute zoveel stemmen op mij zitten. Graag te zoeken naar de wolven. Ik vermoed dat die bij een Katrien, Bolderbast zitten.

Dit stukje bedoel je? Ze noemt hier, in het nauw gedreven, even vluchtig een paar andere namen, in de hoop dat mensen van gedachten veranderen. Ik zag weinig reden me daar al te heftig te verdedigen, ook omdat ik verder niet echt gevaar liep. Dat leek mij onnodig verdacht.

Vreemder vind ik het, dat je, als ik er niet om gevraagd had, waarschijnlijk jouw stem op mij er tussendoor had kunnen sneaken in deze stemronde. Had het netter gevonden als he  net zoals de meesten hier volgens mij doen, eerst uitleg op wie je stemt en waarom, alvorens het in het stemtopic te gooien.

Donald Duck[632]

nee ik heb het over pm gespreken. met zwarte magica.

Zware Jongens[632]

Ik ga zelf op Juffrouw Eugenia stemmen, alhoewel ik Katrien en Donald veel verdachter vind. Maar ik zie geen andere optie op dit moment dan zelfbehoud.