Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Dagobert Duck[632]

Citaat van: Mickey Mouse[632] op 27 juli 2022, 11:43:01
Citaat van: Dagobert Duck[632] op 27 juli 2022, 11:29:47
Citaat van: Mickey Mouse[632] op 27 juli 2022, 10:32:17
ik vond opvallend nu terug lezen dat magica zegt willie is gemakkelijke volger op haar. terwijl willie als tweetst stemt op magica, dit is vreemd.

verder vind ik opvallend dat magica een zelfredding treintje noemt op goofy, die ze niet wil gebruiken. waarom zij dat doet? ik vind vreemd.
'

Ze had meerdere personen kunnen kiezen die op dat moment evenveel stemmen hadden, maar ze heeft gewacht tot er iemand kwam die haar redding zou kunnen zijn. Ik denk niet dat meestemmen op Goofy haar had kunnen redden kijkende naar de hoeveelheid stemmen die ze had, daarvoor waren andere spelers controversiƫler naar mijn idee. Donald bvb was al door meer mensen genoemd in de discussie. Ik weet niet zo goed wat haar actie betekend, maar het is wel goed om in het achterhoofd mee te nemen
eens dat zij zichzelf slecht kon redden, maar het benoemen van goofy als potentiƫle trein lijkt hier onnodig te zijn. de vraag lijkt mij dus, waarom noemt zij die trein als die onvoldoende is? wil zij goofy positiever neerzetten, voor wanneer zij sterft?

Dit soort dingen zijn altijd dubbel, want je kan dit op meerdere manieren opvatten. Aangezien ze leugenwolf was is die stem niet zoveel waard, maar haar nadruk op Goofy is wel interessant. Dit is of om hem in geval van haar dood te framen en in negatief daglicht te zetten als goedje of om hem proberen in te dekken als medeslechtje

Mickey Mouse[632]

Dat klopt, ik denk ook niet dat we er nu iets uit kunnen halen, maar later in het spel wel. en om dit niet te vergeten, benoem ik het nu.

Juffrouw Eugenia[632]

Ik begrijp nog steeds niet zo goed waarom mensen op Goofy stemden.

Dagobert Duck[632]

Goofy en ik hadden miscommunicatie, dit hebben wij ondertussen uitgesproken via de Pm. Hij stelde mij een vraag en verdween vervolgens. Hij had mijn reactie over het hoofd gezien en mij niet bewust genegeerd. Ik kreeg er gewoon een slecht gevoel van dat hij op zoek leek naar een meeloopstem en nadat ik aangaf er nog niet uit te zijn niet meer te reageren. Ik vond de run of Magica niet passen bij speeldag 1.

Goofy[632]

Ik begrijp dat ik nu weer verdacht ben nadat Magica mijn naam noemde. Ok dan.

Ik ga in ieder geval stemmen op de Zware Jongens.

Citaat van: Zware Jongens[632] op 26 juli 2022, 21:56:16
Wij krijgen er geen goed gevoel van dat er zo snel zo veel stemmen op Zwarte Magica komen. En dat is ook nog eens om een reden waar de mensen het fijne niet van weten.
Nee, die stemmers schreeuwen wolf in mijn hoofd. Want ik denk oprecht niet dat Zwarte Magica slecht is op basis van contact dat ik met haar gehad heb.

Misschien zit ik toch fout dat kan, maar ik denk niet dat ze slecht is.

Ze deden inderdaad echt hun best om ons ervan te overtuigen dat Magica niet slecht was en ik heb hun per PB een vraag gesteld waar ik tot op heden nog geen antwoord op heb gekregen. Dat is vreemd, want zij waren tot dan erg communicatief. De vraag was of Magica hun bij meer mensen in hun PB had gekopieerd. Want waarom zou zij dat doen? En was het eigenlijk de bedoeling geweest om hun te BCC-en zodat anderen hiervan niet op de hoogte zouden zijn?

Dagobert Duck[632]

We weten nog niet wat de play was van Magica, maar het spreekt voor nu nog in je voordeel dat ze jou koos

Zware Jongens[632]

Citaat van: Goofy[632] op 27 juli 2022, 12:21:07
Ik begrijp dat ik nu weer verdacht ben nadat Magica mijn naam noemde. Ok dan.

Ik ga in ieder geval stemmen op de Zware Jongens.

Citaat van: Zware Jongens[632] op 26 juli 2022, 21:56:16
Wij krijgen er geen goed gevoel van dat er zo snel zo veel stemmen op Zwarte Magica komen. En dat is ook nog eens om een reden waar de mensen het fijne niet van weten.
Nee, die stemmers schreeuwen wolf in mijn hoofd. Want ik denk oprecht niet dat Zwarte Magica slecht is op basis van contact dat ik met haar gehad heb.

Misschien zit ik toch fout dat kan, maar ik denk niet dat ze slecht is.

Ze deden inderdaad echt hun best om ons ervan te overtuigen dat Magica niet slecht was en ik heb hun per PB een vraag gesteld waar ik tot op heden nog geen antwoord op heb gekregen. Dat is vreemd, want zij waren tot dan erg communicatief. De vraag was of Magica hun bij meer mensen in hun PB had gekopieerd. Want waarom zou zij dat doen? En was het eigenlijk de bedoeling geweest om hun te BCC-en zodat anderen hiervan niet op de hoogte zouden zijn?

Ik heb inderdaad mijn best gedaan om het op te nemen voor Zwarte Magica. Ik had gewoon oprecht niet verwacht dat ze slecht zou zijn, maar ik weet ook dat dat moeilijk te geloven is voor jullie.

Ik kan niet vinden welke PB je bedoelt, Goofy. Het laatste dat ik van jou gehad heb was om 12:51 uur gistermiddag. En ik heb die PM beantwoord, dus ergens loopt er in onze communicatie iets scheef. Heb je mijn antwoord in goede orde ontvangen gisteravond om 20:30 uur?

Meester Warbol[632]

Nouja ondanks mijn foute keuze. Ik denk vooral dat medewolf waarschijnlijk eerder op een ander gestemd hebben om magica van lynch proberen te houden. Hierbij vallen de 2 goofy stemmen wel veel op verder

Oma Duck[632]

Het valt me op dat 'de Goofy-stemmers' redelijk vaak genoemd worden, wat me eigenlijk wel verbaast. Wellicht omdat ik zelf een van die twee ben en me van geen kwaad bewust ben, maar wat is nou exact zo verdacht aan deze stemmen? Waarom zijn deze verdachter dan de stemmen op Bolderbast, Donald, de neefjes of Guus?

Pluto[632]

Ik snap ook niet goed waarom sommigen de pijlen richting op de goofy stemmers. Persoonlijk vind ik de donald stemmers verdachter, omdat hij vaker werd genoemd als verdacht in het dt en dus ook meer kans maakte om de lynch te worden lijkt mij. Bovendien was magica een uur voor de deadline nog naar mij toe gekomen met de vraag of ik mijn stem zou willen heroverwegen. Daarna maakt ik een post in het dt dat ik bij magica bleef.

Mijn andere verdachte was echter donald en ik denk dat magica dit ook wel doorhad. Ze zei dat zij liever een schaper wilde lynchen dan goofy, dus dan lijkt het me waarschijnlijker dat een medewolf die magica probeert te lynchen ook met magica meegaat.

Ik vraag me ook af of de andere magica stemmers een pm van magica (of iemand anders) hebben gehad om je stem te wijzigen? Ik ben namelijj tot nu toe de enige waarvan ik het gehoord heb dat die een pm heeft ontvangen, maar ik denk dat magica wel meer mensen die op haar hadden gestend een pm heeft gedtuurd?

Buurman Bolderbast[632]

Dagobert Duck[632]

Ik heb haar zelf bericht om te kijken of ze nog informatie had die ze wilde delen en om te kijken of ze doorhad wat er gebeurde en waarom. Dit leek mij nuttig voor als zij wel goed bleek te zijn. Of misschien zelfs voor als ze slecht was. Ze heeft echter op alles twijfelachtig gereageerd, waardoor ik niks wijzer geworden ben. Ze heeft mij niet direct gevraagd om te switchen, maar probeerde wel te kijken waar mijn voorkeuren lagen

Juffrouw Eugenia[632]

Dag allemaal, ik zit tot boven mijn snavel onder de werkzaamheden dus ik zal vandaag wat minder aanwezig zijn. Ik blijf het DT lezen maar ik zal hoogstwaarschijnlijk wat minder zelf posten zo voor de deadline.

Juffrouw Eugenia[632]

Citaat van: Pluto[632] op 27 juli 2022, 23:54:14
Ik snap ook niet goed waarom sommigen de pijlen richting op de goofy stemmers. Persoonlijk vind ik de donald stemmers verdachter, omdat hij vaker werd genoemd als verdacht in het dt en dus ook meer kans maakte om de lynch te worden lijkt mij. Bovendien was magica een uur voor de deadline nog naar mij toe gekomen met de vraag of ik mijn stem zou willen heroverwegen. Daarna maakt ik een post in het dt dat ik bij magica bleef.

Mijn andere verdachte was echter donald en ik denk dat magica dit ook wel doorhad. Ze zei dat zij liever een schaper wilde lynchen dan goofy, dus dan lijkt het me waarschijnlijker dat een medewolf die magica probeert te lynchen ook met magica meegaat.

Ik vraag me ook af of de andere magica stemmers een pm van magica (of iemand anders) hebben gehad om je stem te wijzigen? Ik ben namelijj tot nu toe de enige waarvan ik het gehoord heb dat die een pm heeft ontvangen, maar ik denk dat magica wel meer mensen die op haar hadden gestend een pm heeft gedtuurd?
Dit vind ik apart. Ik snap dat je in de eerste alinea zegt dat je ze verdenkt omdat er wellicht volgers zijn geweest, maar als je Donald zelf verdacht zou je dat niet een punt vinden toch? Of vind jij nu dat omdat Magica slecht was Donald dat niet meer kan zijn?

Edit: Ik heb geen pm gekregen van Magica trouwens, maar heb wel mijn stem veranderd gebaseerd op gesprekken met de zware jongens en Dagobert.

Dagobert Duck[632]

Ik heb bij u slechts mijn twijfels gedeeld omdat er zoveel mensen op leken te duiken. Het leek alsof haar groepspm uit proportie geblazen werd. U wierp zelf het balletje op dat er een connectie zou kunnen zijn en op basis daarvan hebben we rond gevraagd bij Magica en de zware jongens. Dit bleek niet zo te zijn, maar ik heb u niet gevraagd om te switchen