[Discussie] Zitten er wolvenharen achter zijn eendenmasker?

Gestart door adriaan, 22 juli 2022, 19:27:45

Vorige topic - Volgende topic

Juffrouw Eugenia[632]

Citaat van: Dagobert Duck[632] op 28 juli 2022, 11:56:13
Ik heb bij u slechts mijn twijfels gedeeld omdat er zoveel mensen op leken te duiken. Het leek alsof haar groepspm uit proportie geblazen werd. U wierp zelf het balletje op dat er een connectie zou kunnen zijn en op basis daarvan hebben we rond gevraagd bij Magica en de zware jongens. Dit bleek niet zo te zijn, maar ik heb u niet gevraagd om te switchen
Dat zeg ik ook niet.

Kwik, Kwek en Kwak[632]

Citaat van: Meester Warbol[632] op 27 juli 2022, 21:14:05
Nouja ondanks mijn foute keuze. Ik denk vooral dat medewolf waarschijnlijk eerder op een ander gestemd hebben om magica van lynch proberen te houden. Hierbij vallen de 2 goofy stemmen wel veel op verder
Vinden wij een zeer interessante theorie die ook zeker in het woudlopers handboek staat opgenomen, behalve dat je als je naar jouw posts terugkijkt ziet dat je pas 22u16 begon met posten, en daarvoor in de ochtend.

Je kon dus zelf niet eerder op een ander stemmen, want toen was je er nog niet. Klinkt voor ons alsof je daar nu spijt van hebt.

Voor ons maakt dit jou de meest verdachte persoon op dit moment; je bent laat online en gaat dan in plaats van mee op Magica, proberen haar te redden.

Verder stond het aan het einde 6-3 voor Magica-Donald. Nu kunnen we ervan uitgaan dat een leugenwolf die gelyncht wordt ook haar stem zet op de persoon met de meeste stemmen, waardoor we op 6-4 komen voor Magica-Donald.
Dan is er nog maar één iemand nodig die van Magica wisselt op Donald om gelijk spel te krijgen, en daarmee zijn Eugenia en Warbol in onze ogen wel degelijk aan de verdachte kant.

Belangrijke vraag; Als we Meester Warbol lynchen, betekent dat dan dat er morgen geen proefwerk is? Anders moeten wij weer verder met studeren.

Juffrouw Eugenia[632]

Als ons doel gelijkspel was waren we meegegaan op Goofy. Daar heeft de burgemeester op gestemd. Goofy vond ik echter niet verdacht en over Magica twijfelde ik, dus ging ik voor mijn tweede beste keus. Waarom Meester Warbol op Donald heeft gestemd weet ik niet, maar ik heb bij een paar spelers al een mogelijke verklaring gegeven.

Heeft iemand een bericht gehad van Meester Warbol voor de deadline? Ik niet. Ik heb zelf ook niemand geprobeerd te overtuigen om op Donald te gaan; ik werd tenslotte zelf benaderd door de twee die ik hierboven al meermaals heb benoemd.

Dagobert Duck[632]

Ik heb met meerdere mensen contact gehad voor de deadline, maar Warbol was daar niet een van. Ik denk dat die gisteren zijn eigen plan getrokken heeft

Pluto[632]

Citaat van: Juffrouw Eugenia[632] op 28 juli 2022, 11:26:45
Citaat van: Pluto[632] op 27 juli 2022, 23:54:14
Ik snap ook niet goed waarom sommigen de pijlen richting op de goofy stemmers. Persoonlijk vind ik de donald stemmers verdachter, omdat hij vaker werd genoemd als verdacht in het dt en dus ook meer kans maakte om de lynch te worden lijkt mij. Bovendien was magica een uur voor de deadline nog naar mij toe gekomen met de vraag of ik mijn stem zou willen heroverwegen. Daarna maakt ik een post in het dt dat ik bij magica bleef.

Mijn andere verdachte was echter donald en ik denk dat magica dit ook wel doorhad. Ze zei dat zij liever een schaper wilde lynchen dan goofy, dus dan lijkt het me waarschijnlijker dat een medewolf die magica probeert te lynchen ook met magica meegaat.

Ik vraag me ook af of de andere magica stemmers een pm van magica (of iemand anders) hebben gehad om je stem te wijzigen? Ik ben namelijj tot nu toe de enige waarvan ik het gehoord heb dat die een pm heeft ontvangen, maar ik denk dat magica wel meer mensen die op haar hadden gestend een pm heeft gedtuurd?
Dit vind ik apart. Ik snap dat je in de eerste alinea zegt dat je ze verdenkt omdat er wellicht volgers zijn geweest, maar als je Donald zelf verdacht zou je dat niet een punt vinden toch? Of vind jij nu dat omdat Magica slecht was Donald dat niet meer kan zijn?

Edit: Ik heb geen pm gekregen van Magica trouwens, maar heb wel mijn stem veranderd gebaseerd op gesprekken met de zware jongens en Dagobert.

Ik verdacht donald ja. Maar doordat bolderbast meer leek te weten over donald stemde ik op magica. Dus ik vind het wel raar dat mensen zoals jij Eugenia op donald bleven. Vooral omdat er een kans was dat donald in plaats van magica werd gelyncht. En aangezien magica leugenwolf was denk ik dat de wolven echt wel een beetje hun best deden om magica van de lynch te houden. Dat is de reden dat de donald stemmers nog wel bij mijn verdachten staan.

Katrien Duck[632]

Citaat van: Juffrouw Eugenia[632] op 28 juli 2022, 12:48:10
Heeft iemand een bericht gehad van Meester Warbol voor de deadline? Ik niet.

Ik heb, behalve het uitwisselen van kantclaims, geen PM gehad vsn Warbol.

Mickey Mouse[632]

ik ga poging doen tot kijken rond deadline, voor nu ik blijf twijfels bij eugenia, dagobert en warbol hebben. Om stemming te kunnen zien hoe gebeurt doe ik stemmen op dagobert aangezien hij nog geen stem heeft.

doe best om later online zijn, maar kan lastig zijn.

Dagobert Duck[632]

Dus de enige verklaring die ik van je krijg is dat je twijfels hebt en ik nog geen stem heb? Daar kan ik niet zoveel mee

Katrien Duck[632]

Citaat van: Dagobert Duck[632] op 28 juli 2022, 15:27:10
Dus de enige verklaring die ik van je krijg is dat je twijfels hebt en ik nog geen stem heb? Daar kan ik niet zoveel mee

Ik ben ook benieuwd naar de herkomst van de overige twijfels. Wat is het probleem met Warbol dan? Het proberen mensen over te halen niet op Magica te gaan?

Of dat ie, ook daarom, op Donald ging, terwijl hij achteraf zegt die ook niet echt verdacht te vinden?

Willie Wortel[632]

Ik denk dat ik redelijk anders ga stemmen, maar lampje en ik hebben al sinds gisteravond een slecht gevoel bij Mickey, hij lijkt een beetje tussen alle meningen door te wandelen en aan het einde ook nog even mee te stemmen op Magica. Wij denken ergens dat er best nog een leugenwolf zou kunnen zijn en dat meestemmen op je medewolf niet eens zo slecht zou zijn aangezien velen gelijk op groen zijn gezet (ja zelf horen wij daar ook bij). Wij hebben weinig spellen meegemaakt waar een leugenwolf alleen kwam. Dus we hebben geen bewijs richting Mickey, maar iets voelt gewoon niet heel goed.

Oma Duck[632]

Citaat van: Juffrouw Eugenia[632] op 28 juli 2022, 11:58:26
Citaat van: Dagobert Duck[632] op 28 juli 2022, 11:56:13
Ik heb bij u slechts mijn twijfels gedeeld omdat er zoveel mensen op leken te duiken. Het leek alsof haar groepspm uit proportie geblazen werd. U wierp zelf het balletje op dat er een connectie zou kunnen zijn en op basis daarvan hebben we rond gevraagd bij Magica en de zware jongens. Dit bleek niet zo te zijn, maar ik heb u niet gevraagd om te switchen
Dat zeg ik ook niet.

Eugenia, kunt u voor mij ophelderen waarom u bij mij aangaf dat Dagobert en de Zware Jongens u probeerden over te halen uw stem weg te halen van Magica, terwijl u het in het DT heel anders verwoordt?

Pluto[632]

Ik zet mijn stem op Warbol. Ik blijf zijn late switch verdacht vinden, omdat hij overdag juist heel weinig aanwezig was. Bovendien kwam hij na de deadline in pm naar me toe en leek de aandacht toen al te verschuiven naar de goofy stemmers en de zware jongens. Dat deed hij weliswaar nadat hij zei dat zijn actie inderdaad verdacht was, maar hij dat niet zou doen als wolf, ondat ie dan in de spotlights zou staan. Inmiddels ben ik een beetje afgestapt van de theorie dat een wolf niet in de spotlights zou staan, want magica stond ook aardig in de spotlights, kreeg ook nog eens veel stemmen en zij was gewoon wolf.

Gijs Gans[632]

Ik denk nu dat onze Juf en Meester goedjes zijn en ook Willie Wortel en Buurman Bolderbast. Zij zijn voor mij de meest zekere op dit punt.

De slechtjes verwacht ik dan bij Donald, Goofy en Kwik, Kwek en Kwak en De Zware Jongens zijn een tweede keuze die ik ook wel wil lynchen dus voor wie gaan we vandaag? Dan kan ik vanavond hopelijk weer rustig slapen.

Mickey Mouse[632]

Ik vind Dagobert verdacht door discussie en door de stemming van magica afkrijgen. Ik vorige stemming op wolf gestemd.

Donald Duck[632]

Citaat van: Gijs Gans[632] op 28 juli 2022, 17:22:58
Ik denk nu dat onze Juf en Meester goedjes zijn en ook Willie Wortel en Buurman Bolderbast. Zij zijn voor mij de meest zekere op dit punt.

De slechtjes verwacht ik dan bij Donald, Goofy en Kwik, Kwek en Kwak en De Zware Jongens zijn een tweede keuze die ik ook wel wil lynchen dus voor wie gaan we vandaag? Dan kan ik vanavond hopelijk weer rustig slapen.
ik vind het knap dat ik een verdachte van je ben nadat jij weigert verantwoording af te leggen in pm.