Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Een langeafstandsrelatie, ben je daarvoor weggelegd?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:37:41

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Bij mij niemand. Dus ik zit nu alleen in Thailand. Ik kreeg gisteren mooi een 500eu extra waarvan ik nu dus 200 boete moest betalen omdat ik alleen zat XD

BloodWolf14

Ik zie trouwens Katz, Fannie en Sunny alledrie wel slecht zijn. Berber not sure. Ik neig ernaar om Berber te redden en Katz te stemmen, maar weet niet of ik ons daarmee de dood in jaag voor komende lynch :s

Angelique

Ik zit hetzelfde te overwegen. 123berber had hier gemakkelijk anders kunnen handelen en mij allang geout kunnen hebben, dus voor nu is ie oké in mijn ogen.

Angelique

Ik heb overigens berber opgevraagd maar hij heeft geen extra rollen.

BloodWolf14

Alright. Ik verwacht dat het wel een beetje 50/50 is. Beter wordt ik er niet opgevraagd door wolfjes O.o

Angelique

Aight, ik krijg zo de kriebels van de speelwijze van Aappen. Het zal vast een beetje bij hem (?) horen, maar ik kan er maar niet aan wennen.

Dit is nu hoe het verdeeld is:

123berber   III
William   III
Nung      II
Fannie   I
Aappen   I
Nostalgia    I
Katz      II
Perry      I

Ik twijfel dus heel erg, wat ik ook doe het kan zomaar de genadeklap zijn... En ik kan daar slecht tegen XD

Angelique

Angelique

Lol, je wilde toch goed/slecht koppel zijn... Ik ben net geconverteerd XD

Angelique

Inu en Fannie zijn beide conversiewolf. Ze lijken beide geconverteerd te hebben, maar weet niet zeker wie dan de vierde wolf gaat zijn.

BloodWolf14

Angelique

De andere conversie is mislukt.

Ik zit nu in Papoea Nieuw Guinea en hier mag je gokken op wie er in welk land zit. Als je het goed hebt, verdubbel je je geld. Anders ben je je geld kwijt.

BloodWolf14

BloodWolf14

Oh ik zit nu dus met Perry samen in Cambodja waar de Reneiz uitkomst volgt

Angelique

Ja, je moet in het speltopic wedden.

Maar ik weet bijvoorbeeld ook waar Fannie zit en waar berber dus ook zit

BloodWolf14

Ah. Naja dan zou ik daar op wedden. I mean, waarom niet gratis geld fiksen :P