[Wolvendiscussie] Waar ben jij aan het bijten vandaag?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 21:11:16

Vorige topic - Volgende topic

fannieklm

ik ben ook uitgenodigd om naar een land te komen!
Dus dat ga ik maar even doen.
Ben benieuwd XD

Inuzuki

Ben benieuwd haha! Maken wij morgen even een overzicht? Want we zijn ons extra informatie deel niet echt aan het benutten XD

Ik ben trouwen donderdag tm zaterdag maar heel beperkt beschikbaar  :(

adriaan


fannieklm


Inuzuki

Hahahaha ik ga niet trouwen  :D Dat was 'trouwens'

Slaap lekker  :-*

Inuzuki

Oei Katz lijkt meerderheid te krijgen dus we moeten wel nuance toevoegen aan wie de lunch is

Angelique


Inuzuki


Angelique

Ik zat echt even van kuttt de nacht toen ik zag dat ik geconverteerd was... Ben benieuwd of mensen ingaan op de beschulding van katz aan mijn adres.

fannieklm


fannieklm

Kleine issue....
Ik ben naar het reneiz land gevraagd...
1e opvragen was conversie en die willen ze nu nog eens doen...
Ik kan daar natuurlijk niet tegenin gaan....
Dus laten we hopen dat het lijstje nu niet inu toont, maar mij denk ik maar.....

Inuzuki

Dat zou mooi zijn idd. Ach, mijn conversie is iig gelukt en qua doden was het echt een goede nacht

Angelique

Citaat van: Inuzuki op 14 juni 2022, 21:57:17
Ben benieuwd haha! Maken wij morgen even een overzicht? Want we zijn ons extra informatie deel niet echt aan het benutten XD

Ik ben trouwen donderdag tm zaterdag maar heel beperkt beschikbaar  :(

Gaan we dit nog doen? Kan altijd wel extra info gebruiken :D

Inuzuki

Ik heb even een topic ervoor gemaakt. Als jullie info hebben kunnen jullie het in het topic zetten en zal ik mijn post wel updaten dat we daar alles combineren  :)

fannieklm