[Wolvendiscussie] Waar ben jij aan het bijten vandaag?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 21:11:16

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

Ik vind het ergens wel een heel grappig idee om het gewoon niet te doen. Ook omdat ik echt vermoed als er nu een minder sportieve lunch komt (of jij moet nog een sportieve lunch zien die ik over het hoofd zie) er echt wel de gedachte komt waarom wij niet, gezien wij in het andere spel ook nog zitten. De kans dat een van ons beschermd is is misschien ook gewoon groter en dan scoren we wat puntjes. Maar als je echt graag wil happen vind ik het goed hoor  :)

Prima om idd wel te converteren. Of misschien 1 van de 2, als iemand wat vertrouwen vangt is een late conversie altijd wel heel erg sterk. Maar dan denk ik dat jouw overlevingskans misschien ietsje groter is? Dat we dan misschien alleen mijn conversie nu doen? Of toch graag allebei?

fannieklm

ik ben zo bang dat als we niet happen daar altijd mensen zijn die dat ineens toch op ons betrekken...
Late conversie vind ik altijd spannen, om bovenstaande reden.
Maar nu iig 1 iemand extra is altijd goed.

Qua sportive lunch zijn wij idd een van de beste opties.
Andere zouden nog william en rampposi kunnen zijn eventueel?

Inuzuki

Ah William is idd ook wel logisch denk ik  :)

En wie wil je converteren?

fannieklm

Inuzuki

Prima  :) Doe ik hem of doe jij hem?

Ik ga dus toch maar naar het land waar ik toe ben opgeroepen  :P Ik voel me alleen heel dom want ik snap nou niet wanneer je met de bus mag en wanneer je met de trein moet  ;D

fannieklm

Doe jij hem maar.
Ik zal William als hapje neerzetten.

Hier zie je de kosten in het lijstje staan.
https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?topic=33634.msg1064106071#msg1064106071

Als je een andere verbinding wilt, kost het 500 euro, want dan neem je het vliegtuig

Inuzuki

fannieklm

Ja en buurland is 100
En buur van buurland is 200

Inuzuki

Ahhh ja ik las de trein fout  :D

Ik hoop dus niet dat naar het aangeraden land gaan ertoe leidt dat de landenwelp me straks heeft. Berrie kan dus wel gokken waar ik ben. Ik zal iig conversie doen dan.

fannieklm

Citaat van: fannieklm op 11 juni 2022, 14:38:20
Citaat van: Inuzuki op 11 juni 2022, 14:27:35
Er is me van Katz niks opgevallen?

Hij heeft in het stemtopic een spoiler gezet waarbij hij vraagt of hij daar ook de lunch moet plaatsen....
Maar dan ga ik dat straks even in het dt gooien

Ik ben er dankzij Yasu achter. Blijkbaar had Adriaan een typfout gemaakt en stond er eerst lunch ipv lynch.

Welke actie heb jij in jouw land eigenlijk?
En zullen we daar een schematje voor maken?

fannieklm

Hmmm William blijven leven.
Hoe is het met de conversie gegaan?

Inuzuki

Mislukt.. dat er geen lunch was was ergens wel gunstig.  Ik ben beschermd geweest afgelopen nacht door landen actie.  Dus Berrie en mensen die hier nog komen zullen me mss richting goed zetten

fannieklm

Ws yeti dan  :D
Bw is voor vandaag beschermd tegen de lynch.

Ik sta nu in een land waar ik kan gokken wie in welk land staat.
En daarmee mijn geld kan verdubbelen
@adriaan  geldt dat ook als ik 'gok' op ilse?

Inuzuki

Is wel tricky als mensen zien dat je het goed had he. Dan zijn we meteen gelinkt

adriaan

Vragen over landeffecten graag ofwel in dat land zelf stellen, ofwel in privé