[Wolvendiscussie] Waar ben jij aan het bijten vandaag?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 21:11:16

Vorige topic - Volgende topic

fannieklm

Ja dat is ook weer waar.
Maar wel extra geld om te reizen...

Ga er een nachtje over slapen

Inuzuki

Het is natuurlijk wel te regelen: ik word in het dt nu gevraagd om iemand naar mijn land te sturen. Als ik jou doe is het logisch dat je mijn land weet :P Dan is de link er alsnog wel,  dus het blijft tricky. Maar ik zou het dan eerder zo doen dan dat je het 'zomaar' weet.  Alleen dan moet je eigenlijk komende dag wel hierheen ;D Ik wou iig braaf iemand vragen om daarheen te gaan

fannieklm

nou adriaan gevraagd.

Ik mag mijn voorkennis gebruiken om te gokken over jouw land.
Vraag is idd of we dat willen.
Voordeel is dat we het met jouw uitnodiging kunnen stroomlijnen.
Nadeel is dat er een link bestaat tussen ons, die anderen ook kunnen zien.

En een ander nadeel is dat we mogelijk vlak bij elkaar blijven rondhangen, waardoor we elkaar meer tegenkomen.

Inuzuki

Ja ik weet niet zo goed hoe veel extra geld waard is in dit spel  :P Als het ons echt veel opbrengt kan het wel hoor, gezien we jou ook als voor de hand liggende lunch hadden zou het ook geen hele vreemde keuze zijn denk ik. Aan de andere kant, ik heb ook al extra geld natuurlijk  :P En een goedje wat hier komt zal mij waarschijnlijk wel richting goed schuiven omdat ik beschermd was en er een stille nacht was. Lang verhaal kort: Ik zou het alleen doen als het geld echt veel waard is  XD

fannieklm

Nee zoveel zal vast ook niet echt uitmaken.
Laten we het maar laten.

Inuzuki

Wie zal ik dan beschermen (van lunch & conversie) en laten weten waar ik ben? Ook ivm landenwelp best spannend  XD

fannieklm

fannieklm

Gezien de 2 stemmen op mij zal ik vannacht maar converteren?
En ik heb de neiging om te gaan voor nunung ofzo.
Iemand die door bw al op groen gezet wordt  :D  :D
Of toch nog eens perry proberen?

fannieklm

En we moeten ook nog bedenken wie we gaan eten

Inuzuki

Zullen we maar gewoon 2 conversies doen? En zal ik mss Niels beschermen en oproepen naar het land te gaan?
Laten we idd een overzichtje maken misschien van alle landen ook, voor we het niet eens meer weten.

Nung converteren is prima. Als tweede misschien Angelique? Ik zou ze maar meteen allebei proberen toch?
En qua lunch is Katz misschien een optie?

fannieklm

Ja, eens! Ik zal katz inzetten als lunch en nung als conversie

Inuzuki

Top, geregeld  :D
Nung zit zich nog wel juist een beetje verdacht te maken nu..

fannieklm

Ja ik zag het toch mijn conversie maar aanpassen?
BW doen anders :D
Of toch Perry weer?

Inuzuki

Hmm BW is voor zijn doen wat meer op de achtergrond maar is er vaak wel snel bij als wolf (sorry chris  :D). Perry vangt ook al iets meer de aandacht volgens mij
Maar ik zou denk ik BW doen of Mala misschien  :) (vrouwen team  XD)

fannieklm

jaaa, laten we er een vrouwenteam van maken!

Ik ga wisselen naar mala!