[Wolvendiscussie] Waar ben jij aan het bijten vandaag?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 21:11:16

Vorige topic - Volgende topic

Angelique

Pfoe, ik volg het dtopic echt niet XD. Misschien toch zo even de laptop erbij pakken, misschien dat dat beter leest  XD

fannieklm

Conversie weer mislukt...

En gezien de vasthoudendheid van aappen ben ik heel bang dat hij mij bekeken heeft en dus ziener is 🙈

Angelique

Naja, laten we kijken of we de lynch nog van je af kunnen houden. Misschien kijken of we hem op 123berber kunnen krijgen? Daar lijken ook al wat meer verdenkingen te zijn. Mits we onszelf daarmee natuurlijk niet te verdacht maken :).

En dan lunch misschien Aappen gokken? Beetje afhankelijk van hoe men tegenover hem staat in het dtopic. Ik persoonlijk kan niet zoveel maken van zijn posts XD. Maar dat ligt misschien wel meer aan mij dan aan hem.

fannieklm


Angelique

Snap ik helemaal!! Dan snap jij vast ook helemaal als ik er niet meteen mee op spring  XD

Angelique

Ik zit nu in Micronesië trouwens... Hier mag je drie anonieme berichten naar verschillende spelers sturen. Als je dat doet, kan je het daarna niet meer doen. En je berichten blijven zichtbaar voor eenieder die na jou in Micronesië komt

fannieklm

Natuurlijk snap ik dat  :D
Zou het raar vinden als je volgt 😁

Maar ook nog even denken aan wie we nu willen converteren als ik geen lynch wordt...


Aappen eten voelt als een zwakte bod rondom zijn verdenking naar mij. Maar als hij echt ziener is willen we wel van hem af.

Ik ben in Australië samen met df.
Ik kan extra rollen opvragen van mensen.
Reizen wordt een kleine uitdaging want ik heb nog maar 100 euro nu  ::)

Angelique

ZIjn er nog rollen opgevraagd sinds ik er was? Ik geloof dat ik er was dat we toen berber en aappen opgevraagd hebben als ik het goed heb.

Ik heb overigens een extra rol, begon ook met ijzeren hein dus ik zou bijna denken dat er ook nog ergens een jager of beul inzit. Want wat heb je anders aan ijzeren hein?

fannieklm


fannieklm


Angelique


Inuzuki

Ik heb in Timor wel wat leuks ontdekt

De eerste nacht dat een slechtje hier is, zullen visioenen op hem mislukken.

Een wolf die hier in zijn eentje is, mag mij een PM sturen om ketter te worden (slechts eenmalig in het spel te halen).
Twee slechtjes die hier samen zijn kunnen een stoorwolfactie insturen per PM (ze moeten allebei precies dezelfde actie sturen).

fannieklm

Citaat van: Inuzuki op 17 juni 2022, 07:51:26
Ik heb in Timor wel wat leuks ontdekt

De eerste nacht dat een slechtje hier is, zullen visioenen op hem mislukken.

Een wolf die hier in zijn eentje is, mag mij een PM sturen om ketter te worden (slechts eenmalig in het spel te halen).
Twee slechtjes die hier samen zijn kunnen een stoorwolfactie insturen per PM (ze moeten allebei precies dezelfde actie sturen).

Ik zou ketter worden! Je bent toch al uit geconverteert. en dan wordt dat reneiz lijstje helemaal chaos

fannieklm

Willen we nog van mensen weten of ze een extra rol hebben?

Inuzuki

Done!

Pff geen idee.. vind het als goedje ook niet super logisch om te doen