[Wolvendiscussie] Waar ben jij aan het bijten vandaag?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 21:11:16

Vorige topic - Volgende topic

yasu

hahaha, naja met mala die nu roept mogelijk nacht 1 de lunch gestopt te kunnen hebben kan ze bengel zijn of wamster natuurlijk.. dan is nos nu gevaarlijk.. even kijken hoe het loopt

fannieklm

Mag ik circle even in goud behangen  :D

Al is het ook vervelend dat BW's stemwissel dan direct naar inu gaat  ::)

Inuzuki

Ik eerst dood is wel wat gunstiger! Spring er vooral op in  :P

fannieklm

Waarom is het gunstiger als jij eerst dood bent? ???

Inuzuki

Omdat ik als ketter sterf, dus dan val jij niet door de mand! Andersom wel

fannieklm

owja, ik vergeet jouw ketter zijnde  :D

Maar ik ben bang dat ik dan morgen toch de pineut ben....
Maar dat zien we dan wel weer!

yasu

Als het nodig is ga vooral op mij, liever weerwolf eruit dan Conversiewolf.. dat geeft teveel informatie. Aangezien circle nu iedereen wil gaan pushen op mij.

Inuzuki

Voel je ook vrij lunch aan te passen,  ik dacht dan staat er in elk geval iets

Angelique


yasu


Angelique


yasu

inu zou wel nog een beetje de conversies beschermen.. maar verder dan dat is het shit xD

Angelique

Huh, inu had toch meer stemmen of heb ik verkeerd geteld?  XD

yasu

Heb niet geteld.. maar in mijn hoofd had fannie er meer..

Inuzuki

Ik val je even lekker aan Niels. Kan denk ik goed zijn als ik dadelijk dood ben als we tegenover elkaar lijken te staan. Blijf vooral op mij gaan  :)