Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Wolvendiscussie] Waar ben jij aan het bijten vandaag?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 21:11:16

Vorige topic - Volgende topic

fannieklm

ik mag vandaag nog een extra rol opvragen als we dat willen.
Het is een individuele actie, dus hoef niet direct te overleggen.

ik kan nog naar timor komen vannacht, maar dat is mogelijk to obvious.
Dus dan moeten we wel een goed plan hebben...

En natuurlijk wie willen we converteren/lunchen?
op basis van mijn lijstje:
Citaat van: fannieklm op 16 juni 2022, 09:01:32
Aappen: Na de verdenking van gisteren gun ik het hem niet....
BW: Mogelijk
Circle: BM (genoeg tijd om gecontroleerd te zijn)
Nos: Mogelijk
Sunny: girl power
Yasu: Heeft mij ooit ook geconverteerd om zich te bewijzen
Gaat mijn voorkeur uit naar Yasu

Maar als we girlpower willen dan kan sunny ook.
Hebben jullie voorkeur?

(ik zou natuurlijk ook een van die 2 kunnen checken op extra rollen voor ik het instuur)

Inuzuki

Het is in pm fannie? Dan zou ik gewoon een willekeurige naam doen. Mss iemand waarop conversie mislukt is ivm mogelijke zvw.

Nos heeft benoemd dat als er 2 man zijn in dit land dat hij verwacht dat dat direct gemeld wordt dus ik weet niet of we het erop kunnen wagen.

Ik zou zelf eerder circle doen dan niels omdat circle voor mij heel erg goed overkomt in dt, maar je argument voor yasu ontgaat me geloof ik ook een beetje. En dan misschien een van de anderen van dit lijstje op lunch?

Ik heb ook even een probleem want het valt dit weekend qua tijd zo erg tegen en heb alleen m'n telefoon om alles te doen. Excuses, ik heb me hier echt op verkeken.. ik ga zo toch gewoon al een stem moeten zetten ben ik bang  :(

Angelique

Ik vind alles prima, al zou ik Sunny niet zo snel doen. Die krijgt best wel wat verdenkingen en weet niet hoe lang zij het dan nog vol houdt. Daarnaast krijgen we haar dus denk ik ook nog wel op de lynch gok ik. Dan toch misschien circle doen?

En wat de lunch betreft,  als we toch iemand van het lijstje moeten pakken dan misschien Aappen? Ik kan hem zo moeilijk inschatten verder  XD

fannieklm

Circle heb ik al eens mislukt proberen te converteren.

Aappen als lunch is okee voor mij, maar dat is wel de 2e met flinke verdenking op mij...

yasu

oh hemel XD MOEST DIT!.... Nee maar bedankt voor het bewijzen fannie! nou gelukkig had ik zelf alleen fannie nog in gedachte ook als slecht :') Ik hoop ergens tijd te zoeken om dit discussietopic door te lezen.. maar morgen wordt een erg drukke dag..

Angelique

fannieklm

Ik ben lekker eigenwijs geweest en heb toch @yasu geprobeerd!
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNN het is gelukt!!!!!
hoi yasu!

verder kon ik niet verder reizen naar Indonesiƫ door iets of iemand, ik zit dus nog steeds in een land waar ik iemand kan controleren op extra rol.
Vlak voor de deadline heb ik met DF besloten dat wij elkaar zouden checken.
Zij had een extra rol, ze is zielsverwant.

yasu

zal ik gewoon vol op berrie blijven bashen nu? dat houdt in ieder geval mijn kant in stant.. kunnen jullie hem ook nog subtiel blijven verdedigen.. wilde als goedje ook bw erbij gaan nemen omdat hij zo enorm stil is..

Angelique

Wie verdedigd zij? Dat zou een zielsverwant kunnen zijn. Mijn gok is misschien berber?

fannieklm

Ik heb een iets te gezellige verjaardag gehad,
lees wijn....

dus ik ga nu niks nuttigs meer zien..
Zal morgen *ws pas avond* even kijken.

yasu

Ik zit morgen waarschijnlijk eerst bij mijn ouders en daarna schoonouders.. dus voor mij wordt het ook pas iets later op de dag of dinsdag.. Maar dat er nu al een discussie tussen perry en berrie zal ontstaan is weer een dagje of 2 in ons voordeel :D

Angelique

Halleluja idd ja, maar hoe dan? Sommige theorieĆ«n slaan zo nergens op voor mijn gevoel  XD

Ik heb iets meer tijd morgen, lang leve standby diensten  XD

yasu

Ik had gewoon een onderbuikgevoel plus wat dingen die hij niet zo handig deed die mij een tunnel gaven op berrie en me juist van fannie afhaalden vroeg in het spel XD perry kwam helemaal niet in me op.. maar prima.. met een beetje geluk pakken ze de ander de dag erna..

Ik was trouwens burger + ijzeren Hein.. dus echt veel hebben jullie me helaas niet ontnomen XD..

Angelique

Ik was dus hacker en ijzeren Hein... Hiep hoi.

fannieklm

Die ijzeren heinen zijn wel fijn bij een evt beul/jager O0