Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

123berber

Citaat van: Circle op 24 juni 2022, 17:42:55
En ik er inmiddels ook niet meer op durf te vertrouwen dat het tweede lijstje überhaupt klopte. Misschien de paranoia die komt kijken bij deze fase van het spel. Maar ik wil op safe gaan.

De reinez actie was een actie die overdag plaatsvond. Daar heeft een illusiewolf naar mijn weten geen effect op.

WCeend!! Zomerspelen 2014

BloodWolf14

Citaat van: Circle op 24 juni 2022, 18:23:05
Waarom stem jij niet gewoon mee op Angelique? Je zei voor vorige deadline dat ons zvw-schap te logisch is om te negeren en gisteren dat je er vanuit gaat dat onze zvw claim klopt. Angelique is praktisch bewezen slecht en daardoor duidelijk de veiligste optie voor goed.
Jepp ik ga er vanuit dat die claim klopt, maar dat neemt niet weg dat ik Inu minder slecht vind puur omdat jullie dat zeggen?

Ik ben er gewoon een 90% zeker van dat Inu slecht is en die zekerheid heb ik minder bij Angelique.

123berber

Maar Chris, wat maakt dat je 90% zeker bent? Want er is nergens bevestigd dat je water kan kopen of krijgen in een land. Met andere woorden, ze is hooguit ketter, maar had ze ketter geweest, dan had slecht nu een meerderheid gehad en was het spel afgelopen toch? Want 2 conversiewolven + 2 geconverteerde spelers + ketter. Maakt 5 slechtjes, er is er 1 dood, dus slecht zou de overhand dan toch al hebben.

BloodWolf14

Zoals ik zei: Inu is een Conversiewolf die van rol is veranderd denk ik en niet William. Dat er nog niets bevestigd is betekent niet dat het niet bestaat. Datzelfde argument geld voor Angelique die nu geen zvw zou kunnen worden. Er is nergens ontkracht dat iets anders dat tegen heeft kunnen houden right? Zelfde idee.

Ik ben gewoon zelf zekerder van Inu dan van anderen. Het is ook niet voor niets dat ik Inu wilde lynchen ipv Fannie.

123berber

@BloodWolf14 ik heb even dit topic doorgespit op zoek naar landacties.

Australië - zielsverwant worden en controleren
Brunei - ?
Cambodja - Resultaat reneiz actie.
Fiji - Geld verdienen of verliezen
Filippijnen - Markt met perks.
Indonesië - Zegeningsactie
Kiribati - ?
Laos - een reis voor 100.
Maleisië - Hij lijkt niet zeker te zijn over de actie van Maleisië.
Marshalleilanden - Landenwelp
Micronesië - 3 anonieme berichten versturen.
Myanmar - Varianttopic opvragen of locatie opvragen.
Nauru - Lijk maken
Nieuw-Zeeland - Reneiz land.
Palau - ?
Papoea Nieuw-Guinea - Gokken van locatie voor geld
Salomonseilanden - Lynchbescherming
Samoa - Extra lunch mits aantal personen geweest.
Singapore - Beschermengelactie.
Thailand - Geld krijgen
Timor-Leste - Hij lijkt niet zeker te zijn over de gave van Timor-Leste
Tonga - Reisverbod geven.
Tuvalu - Rol zien bij een nachtactie.
Vanuatu - Rad van fortuin.
Vietnam - ?

Circle

Citaat van: BloodWolf14 op 24 juni 2022, 18:52:35
Zoals ik zei: Inu is een Conversiewolf die van rol is veranderd denk ik en niet William. Dat er nog niets bevestigd is betekent niet dat het niet bestaat. Datzelfde argument geld voor Angelique die nu geen zvw zou kunnen worden. Er is nergens ontkracht dat iets anders dat tegen heeft kunnen houden right? Zelfde idee.

Ik ben gewoon zelf zekerder van Inu dan van anderen. Het is ook niet voor niets dat ik Inu wilde lynchen ipv Fannie.

Als Inu conversiewolf was en nu niet meer, is de kans dus ook aanwezig dat ze 'slechte' priester is en dus niet meer kan lunchen. Vrij groot zelfs als het gebeurd is door een rad van fortuin achtige actie. Volgens mij kan de conclusie alleen maar zijn dat Angelique de betere lynch is.

123berber

Oke, een poging gedaan om het topic door te spitten. Maar eigenlijk is het echt tooo much...

Ik krijg in het begin van het spel (zo tot in ieder geval pagina 20) wel goedjesvibes van DF en Circle. Ik ben geneigd mee te gaan op Angelique, maar vind het ook spannend/lastig. Vooral omdat er nog 3 slechtjes in zitten die samen zouden moeten stemmen... En die doen dat dan (nog?) niet

Angelique

Tja, wat kan ik hier nou tegen doen? Volgens mij reageer ik niet anders dan in andere spellen waar ik goed ben, dus hoe jullie kunnen bedenken dat ik slecht ben snap ik niet.

Ik wil iig vast de slechtjes feliciteren, want door een lynch van mij is het spel wel gespeeld denk ik...

Inuzuki

Ik wil dan best ook wisselen want mijn enkele stem heeft nu toch geen nut.. Maar ik denk ook dat het spel bij deze gedaan is  :P

123berber

@BloodWolf14 ik ben er vrij zeker van dat jij goed bent. Circle heeft wel echt een punt voor wat betreft het lynchen van Inu en dat dit niet zinvol is.

Wat denk jij? Ik twijfel namelijk enorm tussen Angelique of Dragonfly.

Dragonfly

Okay f hoor. Is dit een soort toneelstukje dat slecht heeft afgespeeld?

yasu

Geen idee.... Maar ik begin nu zelf bijna te twijfelen want dit gaat te gemakkelijk ineens?... Zou er een land kunnen zijn dat de zvw actie ook had kunnen stoppen??

Dragonfly

Dat is nooit uitgesloten. Maar ergens gaat slecht hier last minute wisselen en wordt er hier een truc gedaan om goed te doen twijfelen. Dat kan niet missen. En ik ben er nog steeds niet zeker van wie goed is. Muv Circle that is.   :-*

yasu

Ik ook alleen jullie 2.. voor de rest alleen dat ik al het hele spel op inu zat.. en nu de mislukte zvw op Angelique.. maar ik weet oprecht niet of berrie of blood dan de derde zou kunnen zijn.. maar dit voelt niet goed nu..