[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Angelique

Zoals ik al zei, ik vind een lynch van Inu of Williambz allebei prima. Dus als we toch Inu willen, vind ik dat ook goed.

123berber

Ik denk dat we met Inu verder komen, maar dat moeten we dan nu wel beslissen met een meerderheid. Aan de andere kant wisselen met z'n allen is ook spannend vanwege dr wolven. Ik denk dat ik toch terugwijzig

WCeend!! Zomerspelen 2014

Dragonfly

Ik merk dat ik niet zo goed durf. Ben bang voor last minute switchen waardoor ik er toch uit vlieg en oh wat zou ik dan balen. Ik weet iig zeker dat dat fout is.

Wat ik al zei, William vind ik ook overtuigend, al vond ik hem als paashaas bijvoorbeeld ook overtuigend en vasthoudend, ook toen veel destijds in zijn richting wees. Nu ik me dit bedenk past het wel weer meer maar meh. Twijfel twijfel.

adriaan

Ik ben wat later thuis dan gepland, dus het duurt nog wel even. Blijf er niet voor wakker

BloodWolf14

Citaat van: adriaan op 23 juni 2022, 00:14:25
Ik ben wat later thuis dan gepland, dus het duurt nog wel even. Blijf er niet voor wakker
Maar dat wil ik?

Dragonfly

Ofwel William zijn rol is veranderd van conversiewolf naar weerhamster. Ofwel William was werkelijk weerhamster en inu conversiewolf en die heeft priesterschap of ketterschap gekocht. Dat zijn de opties toch? Ik hoop dat Berber en BW nu kunnen zien dat ik zvw ben?

Op Australie kun je ook zielsverwantschap kopen. Lukt alleen als je beide goed bent.

Ik heb zielsverwantschap gekocht met Angelique. Dit is mislukt.

Inuzuki

Zijn er idd mensen naar landen gegaan waar ze mij kunnen bevestigen of DF?

123berber

Ik had mij niet gerealiseerd dat ik te weinig geld had :o
Duimen dat Bloodwolf ernaartoe is gegaan.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Dragonfly

BloodWolf14

Citaat van: Dragonfly op 23 juni 2022, 06:21:47
Ofwel William zijn rol is veranderd van conversiewolf naar weerhamster. Ofwel William was werkelijk weerhamster en inu conversiewolf en die heeft priesterschap of ketterschap gekocht. Dat zijn de opties toch? Ik hoop dat Berber en BW nu kunnen zien dat ik zvw ben?

Op Australie kun je ook zielsverwantschap kopen. Lukt alleen als je beide goed bent.

Ik heb zielsverwantschap gekocht met Angelique. Dit is mislukt.
Wait je kunt ergens priester/ketter kopen?

Dragonfly

Dat zou een mogelijkheid zijn. Maar BW, ben je in Australië?!

BloodWolf14

Citaat van: Dragonfly op 23 juni 2022, 11:40:24
Dat zou een mogelijkheid zijn. Maar BW, ben je in Australië?!
Nee. Ik heb gistermiddag niets ingezonden omdat ik nou niet zeker was of ik erheen moest of niet, maar daarna had ik een voetbalwedstrijd waar ik pas na half 11 klaar was.

Maar voor mij persoonlijk boeit het niet of ik jou check of niet. Ik ga er vanuit dat de zvw claim van Circle en jou klopt.

Maar ik ben dan wel even benieuwd naar dat Priester/Ketter gebeuren, want dat zou betekenen dat Inu evt van Conversiewolf naar Ketter is gegaan? Aangezien zij en jij de enigen van het 2e lijstje zijn nu?

BloodWolf14

Ik ben in ieder geval voor Inu gegaan. Zij is de enige van het rijtje conversiewolven die over is en logisch klinkt als wolfje nu.

Het feit dat er een land bestaat waar je Priester/Ketter kan worden doet mij geloven dat zij dit geworden is nadat ze haar conversie gedaan heeft.

Dragonfly

Het is geen feit.
Tussen mij, William en Inu zou nog een conversiewolf moeten zitten.

William is nu gestorven als weerhamster. Het zou kunnen dat William wel conversiewolf was maar dat zijn rol veranderd is door het rad van fortuin. Wie zou dat eventueel gedaan kunnen hebben? Zoveel pagina's discussietopic doorspitten is me wat veel van het eh goede...

Het zou kunnen dat Inu de conversiewolf is maar in één van de landen waar ze is geweest priester of ketterkrachten heeft gekocht of verworven.

Het zijn verklaringen.

Feit is dat ik echt geen conversiewolf ben en ik had gehoopt dat er wel iemand naar Australië gegaan was om met eigen ogen te zien en nog eens te bevestigen dat ik zielsverwant ben.

In Australie kon je ook zvwschap kopen, lukt alleen als je beide goed bent. Ik heb dit gekocht, ik wilde zvw met Angelique worden. Dit is niet gelukt. Ik stem daarom nu op Angelique, zij kan niet goed zijn.

We moeten wel samen stemmen, ik ben ook bereid op Inu te stemmen, maar er is een kans dat zij wel priester was en William conversiewolf en dat Williams rol gewoon veranderd is met het rad.

@Angelique jij claimt stalker? Wie heb jij wanneer bekeken, waarom en wat kwam eruit?