Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Maar negeer niet wat ik zeg hier @iedereen. Praat er niet overheen in een soort wil om mij eruit te stemmen vanuit verkeerde overtuiging ofwel goede mogelijkheid om nu een goedje eruit te stemmen. Ik kan mezelf en daarmee ook Circle bewijzen aan wie naar t land wil komen om mijn zvwschsap met eigen ogen te zien.

Williambz

Citaat van: Circle op 21 juni 2022, 22:51:32
Citaat van: Williambz op 21 juni 2022, 22:41:00
Citaat van: Circle op 21 juni 2022, 22:37:04
Dit zorgt echt voor kortsluiting in m'n hoofd.

Theorie die ik nog kan bedenken is Vanuatu: Dit is het land dat William beschreef bij de toelichting op de rolwissel van Berber. Het zou kunnen dan William (na iemand geconverteerd te hebben) z'n rol heeft laten wisselen. Alliantie blijft gelijk, maar rol kon burger, wamster, helderziende, pyromaan of weerwolf worden.

Dat laatste is wel interessant, want William heeft die optie niet genoemd. Terwijl er dus daadwerkelijk 20% kan is is dat land dat degene wiens rol wordt gewisseld slecht wordt.

Ik heb geen 1 optie genoemd om de neutrale kracht van berber geheim te houden, maar dat heb je nu benoemd. Ik kan bevestigen dat het deze 5 krachten waren. Maar Circle heb je door dat dit op berber was? Stel berber was gokker is berber nog STEEDS goed, maar dan zoals hij beweerd met pyromaankrachten.

Met inu heeft dit niets te maken. Als inu en ik slecht zouden zijn zouden er nof steeds 2 conversiewolven een ketter een sjamaan etc etc zijn en dat leek mij te sterk.

Je hebt wel verzwegen dat de wissel ook tot gevolg kon hebben dat een goedje slecht zou worden. Wat de logica dat je hem wilde gebruiken omdat je berber verdacht niet heel sterk maakt in mijn beleving. Ik vraag me echt af of een goedje dat risico zou durven nemen.

Ik weet eigenlijk niet of de landkracht eenmalig was. Als dat niet zo is, dan kan de kracht toch gewoon een tweede keer gebruikt zijn? En was het wel eenmalig: er is volgens mij niet te bewijzen dat Berber daadwerkelijk pyromaan is. Kan iemand bevestigen dat z'n huis in brand is gestoken?

Circle ik heb alles over dat land verzwegen, ondat ik vreesde voor de landenwelp. Ik wist dat Yasu en DF anders zouden weten dat ik in Vanuatu zou zijn. En ja ik als goedje durfde de kans aan, ondat 4/5 voor mij groot genoeg was.

De kracht is nuet eenmalig, maar je nag niet twee dagen achter elkaar in Vanuatu blijven. Bovendien verdwijnt de rol van het bord.

Ik zou @123berber willen oproepen om Vanuatu te blokkeren, zodat er sowieso geen extra wolf bij kan komen

Malanaphy

Citaat van: Dragonfly op 21 juni 2022, 22:53:39
Dan zal inu ketter zijn, William conversie en mala geconverteerd want jullie vormen nu zo'n front. Ik kan mezelf bewijzen aan wie dat wil, geef me dat van een ander ook maar op een briefje.

Oh, ik was echt van plan om dit goed voor je uit te zoeken maar als jij serieus denkt dat ik slecht ben en een "front vorm" terwijl ik nog steeds de opties aan kijk en al de hele avond bezig ben met plannen bedenken... Dan denk ik echt niet dat jij serieus goed bent hahaha. Ik snap de frustratie maar als er iemand hier niet slecht is dan ben ik dat wel.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Citaat van: Dragonfly op 21 juni 2022, 22:52:25
Nee, dat dit echt zo zo zo fout. Als je op mij gaat stemmen verklaar dan eerst én de mislukte actie van nacht 2 én het feit dat er nacht drie geen lunch was. Ik word hier dus echt wel nijdig van. Alles wat je feitelijk ziet staat voor mij. Ik kan wie het ook wil een uitnodiging versturen naar het land waar je in t speltopic kunt zien dat ik zielsverwant ben, roep maar. Dan kun je met je eigen ogen zien wat ik ben en is er geen ontkennen aan.

DF ik zou het erg graag willen, maar deze lynch is vrij cruciaal, dus dat red ik niet eens meer als ik jou zou willen checken. 1 foute lynch en een lunch dr bij kan het einde betekenen. Daarom denk ik dat de wolven alles op tafel kunnen gooien en een laatste kamikaze-actie kunnen doen om te winnen

Malanaphy

Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Dragonfly

Ik weet dat ik te fel reageer, ik zit even minder goed in mijn vel. Het voelt voor mij nu als een front, waarin jij als conversietarget wel een mogelijkheid bent, want bewezen goed. 

Er moet nu iemand uitgestemd worden en ik zou er dus heel hard van balen als ik het ben omdat ik goed ben en daarnaast nog opties heb, dat zou zo zo onaf voelen. Ik weet dus eigenlijk oprecht niet wie t is. Ik weet alleen heel zeker dat t Circle en ik niet zijn.

Angelique

Jongens, wat een discussie allemaal XD. Ik snap er helemaal de ballen van, dus ik ga morgen even de tijd nemen om alles goed door te nemen en een gefundeerd besluit te nemen over mijn stem.

Citaat van: Williambz op 21 juni 2022, 23:03:33
Nee, dat dit echt zo zo zo fout. Als je op mij gaat stemmen verklaar dan eerst én de mislukte actie van nacht 2 én het feit dat er nacht drie geen lunch was. Ik word hier dus echt wel nijdig van. Alles wat je feitelijk ziet staat voor mij. Ik kan wie het ook wil een uitnodiging versturen naar het land waar je in t speltopic kunt zien dat ik zielsverwant ben, roep maar. Dan kun je met je eigen ogen zien wat ik ben en is er geen ontkennen aan.

DF ik zou het erg graag willen, maar deze lynch is vrij cruciaal, dus dat red ik niet eens meer als ik jou zou willen checken. 1 foute lynch en een lunch dr bij kan het einde betekenen. Daarom denk ik dat de wolven alles op tafel kunnen gooien en een laatste kamikaze-actie kunnen doen om te winnen

Misschien heb ik iets gemist, maar hoe kan een weerhamster iemand checken??  ???

Circle

Ik zat met Fannie fout, wat me waarschijnlijk niet helpt in deze situatie. Maar DF is nou eenmaal mijn zielsverwant en kan dus nooit conversiewolf geweest zijn. Katz en Rampposi zijn dood en ik zie geen enkele mogelijkheid waarin Inu van conversiewolf een priester geworden kan zijn.

William moet dus de conversiewolf zijn (geweest). 

Voor het geval ik het nog niet duidelijk gemaakt heb: ik denk dus dat in Vanuatu de rol van William is gewisseld van conversiewolf naar weerhamster. Wat bloedirritant is, want zelfs als dat waar is zal hij (denk ik) dood gaan als (slechte) weerhamster. En dan is er eigenlijk nog niets bewezen.

Williambz

Citaat van: Circle op 21 juni 2022, 22:53:32
Citaat van: Williambz op 21 juni 2022, 22:50:00
Maar circle in Vanuatu stond geen priester in de lijst, dus het is niet dat ik inu naar priester ofzo heb kunnen wisselen hè. Bovendien zei berber degene te zijn die was gewisseld qua rol, naar die heeft nou niet veel met deze discussie te maken.

Bovendien kunnen Yasu en Dragonfly (je eigen zvw) dit bevesrigen, want die zijn ook in vanuatu geweest. Alleen ben ik bang dat ze dit niet gaan bevestigen, ondat ze wss net zoals jij slecht zijn helaas.

Leg ik het zo slecht uit? Mijn theorie is dat iemand jouw rol gewisseld heeft, zodat jij geen conversiewolf meer bent.

Dat kan niet Circle. Degenen die voor mij zijn geweest zijn in het begin: Katz en Yasu. Daarna DF en daarna alleen ik.
Ik ben er al 3 deadlines helaas. En dit klinkt heel gek, maar ik heb geen boete te hoeven betalen. Hoe dit komt?
2 deadlines terug had ik te weinig geld om van Vanuatu af te komen en kreeg oas na de deadline 300 euro. Dit had Adriaan niet bedacht, dus ik moest wel in Vanuatu blijven maar geen boete te betalen.
De vorige deadline wilde ik wel weg, maar kreeg ik een reisverbod van berber, waardoor ik nogsteeds in Vanuatu zit. Wederom hoefde ik geen boete te betalen, omdat ik ook hier niets aan kon doen

Dragonfly

En dat is ook het gevoel dat ik heb maar dan vanaf de andere kant. Ik ben zo oprecht niet slecht. En serieus je kunt potjes van me nakijken. Ik heb echt een hekel aan slecht zijn... Als ik slecht ben en dan op een gegeven moment op de lynch kom heb ik meestal zoiets van oke en ben ik niet zo fel.

Inuzuki

Citaat van: Circle op 21 juni 2022, 22:44:47
@Inuzuki: had jij je rol al bij iemand geclaimd?
Nee, het is in een niet-netwerk spel niet makkelijk om ergens een claim te leggen zonder dat iemand anders het later ook nog leest en dat wou ik sowieso niet riskeren voor ik mijn wateractie had gedaan. En zoals ik al eerder zei: ook ivm eventuele sterke goede rollen beschermen ben ik niet zo'n fan van allemaal maar gaan claimen.
Ik weet het eerlijk gezegd ook echt niet goed. Ik ben ook nog aan het denken of wellicht er toch geen conversie is en er toch een of andere landen-actie is waardoor we op het verkeerde spoor zijn gezet? Als er wel een conversiewolf is moet dit inderdaad DF wel zijn. Het 'kom hierheen dan kun je me controleren' is ook makkelijk, is ook een manier om nog een dag door te komen. Zolang ik geen goede verklaring heb dat fannie geen conversiewolf was, neig ik toch naar DF slecht.

Williambz

Citaat van: Malanaphy op 21 juni 2022, 23:04:07
William, voor wie post jij nu al die dingen?

Voor Circle en DF, maar ik kan de posts niet bijhouden

Williambz

Citaat van: Angelique op 21 juni 2022, 23:06:46
Jongens, wat een discussie allemaal XD. Ik snap er helemaal de ballen van, dus ik ga morgen even de tijd nemen om alles goed door te nemen en een gefundeerd besluit te nemen over mijn stem.

Misschien heb ik iets gemist, maar hoe kan een weerhamster iemand checken??  ???

DF zegt zich te kunnen bewijzen in een land. Dat bedoelde ik met checken haha

Angelique

Op die fiets... Ik snap hem. Zo had ik hem niet bedacht natuurlijk   XD

Circle

Citaat van: Williambz op 21 juni 2022, 23:01:33

Circle ik heb alles over dat land verzwegen, ondat ik vreesde voor de landenwelp. Ik wist dat Yasu en DF anders zouden weten dat ik in Vanuatu zou zijn. En ja ik als goedje durfde de kans aan, ondat 4/5 voor mij groot genoeg was.

De kracht is nuet eenmalig, maar je nag niet twee dagen achter elkaar in Vanuatu blijven. Bovendien verdwijnt de rol van het bord.

Ik zou @123berber willen oproepen om Vanuatu te blokkeren, zodat er sowieso geen extra wolf bij kan komen

Haha, nee man. Daar moet juist iemand heen om te zien of iemand daar in het topic heeft gepost dat ze jouw rol wilden wisselen. Ik hoop dat iedereen ziet dat het heel verdacht is dat je het land op slot wil doen waar mijn theorie te bewijzen (of ontkrachten) is. Dit geeft me wel meer het idee dat ik goed zit.