Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Argh. Echt, omdat ik echt echt echt geen zin heb om als zielsverwant en yeti te sterven. Dan ben ik liever bewezen. Ik merk dat William t ook prima vindt om gepriesterd te worden, daar moet een verklaring voor zijn.

Circle

Ok, kinderen in bed: ik ben er ook!

Dragonfly is mijn zielsverwant en kan daardoor echt niet slecht zijn. Als Inu daadwerkelijk priester is, dan lijkt de kans me groot dat William het water niet zal overleven. Ik zie dus ook graag William gepriesterd.

Mij lijkt 2 conversiewolven, een sjamaan én een ketterse wolf wel echt wat veel van het goede, aangezien er ook een land is waar een goedje slecht kan worden (en mogelijk nog meer van dat soort geintjes).

Malanaphy

Ik heb een plan, dit is helaas wel heel lullig voor Inu maar ik zie de slagingskans wel als hoog.

Ik vind het lastig met DF vanwege haar Yeti claim. Als ze wel goed is dan is dit momenteel de laatste rol die ik kwijt wil persoonlijk, + dan zit de hoed ook sowieso goed bij Circle.

Inu gooit water op William. Als hier niks uit komt stemmen we Inu alsnog eruit. Als Inu echt priester is weten we 100% zeker dat Dragonfly de andere conversiewolf is. + Circle misschien Yasu etcetc.

Als Inu wel een ketterse wolf is kan DF nog als Yeti naar buiten komen als dit nog kan om hopelijk de lunch te stoppen. Dan stemmen we William eruit en dan zitten tussen Berber Angelique en BW de laatste wolven.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

123berber

Laten we eerst maar eens kijken of ze überhaupt watert en wat de uitkomst daar dan van zou kunnen zijn.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Dragonfly

Ik kan helaas helaas niet.meer naar buiten komen. Nacht twee en drie al geweest.

Circle

@Malanaphy Ik heb je uitgenodigd (op 18 juni). Ben jij toevallig nog naar dat land gegaan?

Malanaphy

Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Circle

Je had een oproep gedaan of iemand je wilde uitnodigen en ik had je daar uitgenodigd omdat dat dat een nuttig land kan zijn. Ik was gewoon benieuwd of je daarheen gegaan bent en of daar nog iets uitgekomen was.

BloodWolf14

Ik denk dat de enige opties zijn dat er 2 conversiewolven in zitten of er anders gestoord is bij Fannie, maar tbh zie ik dit niet als een grote optie. Totdat Inu watert ga ik er overigens vanuit dat zij een tweede conversiewolf is.

Verder zie ik het water idd graag over William heen. Ik denk dat hij, ook met zijn claim, op dit punt de grootste kans heeft om slecht te zijn samen met Inu en Fannie. En dan zou het laatste slechtje waarschijnlijk Angelique zijn.

Williambz

Citaat van: Dragonfly op 21 juni 2022, 20:39:48
Argh. Echt, omdat ik echt echt echt geen zin heb om als zielsverwant en yeti te sterven. Dan ben ik liever bewezen. Ik merk dat William t ook prima vindt om gepriesterd te worden, daar moet een verklaring voor zijn.

De verklaring is precies hetzelfde als bij jou. Namelijka als je gewaterd bent, ben je meer bewezen

Inuzuki

Dat zelfs als ik zeg dat ik priester ben en ga wateren nog geroepen wordt dat ik nog steeds conversie ben vind ik toch wel interessant. Wat valt er voor mij te halen om dit te roepen en het vervolgens niet te doen? :P Dat is toch al helemaal een doodsvonnis. Maar, ik ga het iig nu doen.

Williambz

Hoe ik er zelf nu in sta is als volgt.

1. Ik stem nu op Inuzuki, omdat ze wel priester claimt te zijn, maar we wachten nog steeds op haar wateractie. Iedereen maakt zich nu al druk, waaronder ik overigens, maar we weten nog niet eens of inu wel kan wateren.

2. Als inu watert ga ik niet dood. Jullie weten dit nog niet, maar ik wel, dus vandaar dat ik dit schrijf. Maar ik denk dat als inu watert ik naar DF ga switchen met mijn stem en hier is waarom:

Ik zie inu niet snel als ketter, omdat ik het scenario van 2 conversies, sjamaan, ketter, 2 mogelijk geconverteerden en landenacties die een goedje slecht kan maken heel onwaarschijnlijk vindt. Niet onmogelijk, naar onwaarschijnlijk.

Bovendien is de kans dat een goedje of een gewone wolf naar conversie is geconverteerd ook niet groot. De lynches waren :
Lynch 1 - Katz: wisselaar -> de 1e lynch wordt volgens mij niet snel gestoorwolft en had destijds nog geen nut lijkt me.
Lynch 2 - Rampposi: Slotenmaker -> Rampposi claimde slotenmaker te zijn en het kijkt erop dat hij dat echt was. Bovendien is slotenmaker niet een rol warna je gaat stoorwolven denk ik.
Lynch 3 - Sunny: Burger -> Dit was een gelijkspel met Perry de sjamaan, maar slecht wist waarschijnlijk niet dat sjamaan er was. Ik denk dat het ze niet uitmaakte wie er doodging en dus niet zouden storen. Bovendien zou je denk ik als laatst naar burger storen.
Lynch 4 - Fannie: Conversiewolf - Fannie kan niet gestoorwolfd zijn, want anders was Perry ook gestorven als conversiewolf

Williambz

Haha wat een verhaaltje inu. Maar dit vind ik niet leuk, want ny zit ik erg in dubio tussen inu en DF

Williambz

Oke nog even dit.

Ik bedenk me net dat Perry misschien wel in een land zit wat een extra stem opleverde. Want anders heb je leugenwolf, 2 conversies, sjamaan etc. en dat lijkt me nog sterker voor slecht.

Is het toevallig ook mogelijk dat er gestoorwolfd is NADAT Perry is gebeuld? Waardoor alleen Fannie stierf als conversie??

Circle

Dit zorgt echt voor kortsluiting in m'n hoofd.

Theorie die ik nog kan bedenken is Vanuatu: Dit is het land dat William beschreef bij de toelichting op de rolwissel van Berber. Het zou kunnen dan William (na iemand geconverteerd te hebben) z'n rol heeft laten wisselen. Alliantie blijft gelijk, maar rol kon burger, wamster, helderziende, pyromaan of weerwolf worden.

Dat laatste is wel interessant, want William heeft die optie niet genoemd. Terwijl er dus daadwerkelijk 20% kan is is dat land dat degene wiens rol wordt gewisseld slecht wordt.