[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Katz

123berber

Hoed!
Ik vind mezelf een supergeschikte BM, maar ben volgend weekend wel op Pinkpop!
Ik ben analytisch wolvenjagend en super eng!

WCeend!! Zomerspelen 2014

yasu

eng omdat je een wolf bent en een van ons op gaat eten? :D
Nee, maar ik hoef niet per se de hoed :) al is het wel lang geleden dus het zou ergens wel leuk zijn!

adriaan

Iedereen zou nu alles moeten kunnen zien. Landenboards staan onder de spellen, onder eventuele andere rolgerelateerde boards.
Zie je iets niet dat je zou moeten zien, of zie je iets wel dat niet voor jou bestemd is? Laat me dit meteen weten.

Aappen21

ik ga maar gelijk prins claimen. Ik heb liever dat ik gegeten wordt dan een belangrijker rol.

mijn stem gaat naar yasu. positief opgevallen een paar spellen terug
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dragonfly

Ik wil best BM, maar was het ook onlangs nog. Ik gun het Yasu! Naast de gunfactor vind ik Yasu een speler die goed nadenkt en samenwerkt.

Katz

Citaat van: Aappen21 op 10 juni 2022, 22:43:20
ik ga maar gelijk prins claimen. Ik heb liever dat ik gegeten wordt dan een belangrijker rol.

Ik geloof hier echt niks van...

Aappen21

Citaat van: Katz op 10 juni 2022, 22:58:24

nou dan stem je me morgen toch. als ik overleef ben ik prins en anders zou ik sterven door een leugen. nou ik zie de moeilijkheid hieracht niet maar goed
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Katz

Citaat van: Aappen21 op 10 juni 2022, 23:02:16

nou dan stem je me morgen toch. als ik overleef ben ik prins en anders zou ik sterven door een leugen. nou ik zie de moeilijkheid hieracht niet maar goed

Is goed!

yasu

Geloof je niet dat ik positief opviel :(

Het ding wat ik denk is wel, de kans dat een slechtje gelijk zo erg de spotlight op zich wil nog voor het spel echt begonnen is lijkt me klein.. dus het maakt mij niet veel uit of het prins zijn verder wel echt is, dat valt altijd te testen als we geen info lijken te hebben of toch denken dat hij slecht is.

Circle

Ik wil ook wel BM zijn. Ik heb veel zin in dit potje en ik ben super fanatiek, dus zal zeker actief zijn.

De rolclaim van Aappen is op z'n minst heel erg Aappen. Wat volgens mij in ieder geval inhoudt dat het alle kanten op kan. Het lijkt me sterk dat het de waarheid is, want waarom zou je een eventuele welp zo van informatie voorzien?

Wie van jullie heeft al eerder deze variant gespeeld? En hebben jullie op basis daarvan nog tips over hoe om te gaan met de landeninformatie? Natuurlijk ben ik ook benieuwd wat de rest daarvan vindt.

Sunny

Ik vind het vreemd dat er al gestemd wordt voordat iedereen de kans heeft gehad zich te melden in het dt.
Een verkiezing zou toch iets meer mogen zijn dan wie het eerst komt die het eerst maalt.
Zoals altijd gaat mijn stem naar iemand die de moeite neemt een fatsoenlijke verkiezingsbelofte te schrijven en die me daarmee ook ervan overtuigd die belofte uit te voeren.  :)

Malanaphy

Citaat van: Sunny op 11 juni 2022, 10:00:57
Ik vind het vreemd dat er al gestemd wordt voordat iedereen de kans heeft gehad zich te melden in het dt.
Een verkiezing zou toch iets meer mogen zijn dan wie het eerst komt die het eerst maalt.
Zoals altijd gaat mijn stem naar iemand die de moeite neemt een fatsoenlijke verkiezingsbelofte te schrijven en die me daarmee ook ervan overtuigd die belofte uit te voeren.  :)
Zo waar queen
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.