Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Ik stel me ook weer beschikbaar voor BM! Ik ben dit spel (voor de verandering) een goedje en ik denk dat ik zeer goed wolven kan vangen via enkel het Dt + stemmen :)

Rampposi

Citaat van: Sunny op 11 juni 2022, 10:00:57
Ik vind het vreemd dat er al gestemd wordt voordat iedereen de kans heeft gehad zich te melden in het dt.
Een verkiezing zou toch iets meer mogen zijn dan wie het eerst komt die het eerst maalt.
Zoals altijd gaat mijn stem naar iemand die de moeite neemt een fatsoenlijke verkiezingsbelofte te schrijven en die me daarmee ook ervan overtuigd die belofte uit te voeren.  :)

Mooi verhaal! Mijn stem is voor jou.

yasu

Ik vind de BM belangrijker als er nog een stuk minder man aanwezig is.. als een BM op zoveel man al een belangrijke rol gaat spelen is het vaak genoeg tussen alleen maar foute opties. Plus... Verkiezingsbeloftes zijn er alleen maar om verbroken te worden en dan daarop aangesproken te worden.. liever positief verassen vanuit niks dan negatief vanuit een lulverhaal als je het mij vraagt.

Sunny

Een lul verhaal?
Nu ja dan heeft iemand er tenminste nog wàt moeite in gestoken.  XD

Aappen21

Citaat van: Sunny op 11 juni 2022, 13:05:59
Een lul verhaal?
maak je geen zorgen yasu wardeert je verhaal misschien niet maar ik wel  :P
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

yasu

Citaat van: Sunny op 11 juni 2022, 13:05:59
Een lul verhaal?

Haha ja de moeite waardeer ik wel hoor ;D maar je hebt altijd die paar mensen die roepen te gaan netwerken en geweldige wolvenjagers te zijn xD maar ik denk dan van ja "ok". Maar een leuke campagne vind ik wel een waardering waard hoor xD maar ik stem toch meer op gun in zo'n groot spel dan iemand die in kleine spellen goed er verschil weet te maken.

Angelique

Zo, dat is eventjes geleden dat ik een spelletje gespeeld heb  XD

Ik heb er wel weer ouderwets zin in! Ik hoef niet perse BM te zijn, weet niet of ik daar de juiste persoon voor ben.

BloodWolf14

Citaat van: yasu op 11 juni 2022, 14:28:39
Haha ja de moeite waardeer ik wel hoor ;D maar je hebt altijd die paar mensen die roepen te gaan netwerken en geweldige wolvenjagers te zijn xD maar ik denk dan van ja "ok". Maar een leuke campagne vind ik wel een waardering waard hoor xD maar ik stem toch meer op gun in zo'n groot spel dan iemand die in kleine spellen goed er verschil weet te maken.
Haaa dus jij zegt dat ik geen wolfjes kan vangen? Heb je iets dat het tegendeel kan bewijzen?

Overigens ben ik altijd actief in het Dt als ik tijd heb, dus als je maar daar mist én geen netwerkberichten ontvangt is het geen belofte die ik verbreek aangezien ik de tijd die ik wel heb gewoon goed besteed.

Maar hey prima. Wat zijn jouw voorwaarden voor een BM dan? Want als het op activiteit aankomt zul je met mij zeker niet de minste hebben lol.

Inuzuki

Ik stem zoals altijd op de eerste die het roept, dus dat lijkt in dit geval 123berber te zijn  :) Ik hoef niet persee bm te worden. Ik ben heel benieuwd naar het landenspel ook, veel over gehoord maar nog nooit mee gedaan  :D Nog erg zoekende hoe dat werkt en uitpakt ook haha

yasu

Citaat van: BloodWolf14 op 11 juni 2022, 15:55:52
Haaa dus jij zegt dat ik geen wolfjes kan vangen? Heb je iets dat het tegendeel kan bewijzen?

Overigens ben ik altijd actief in het Dt als ik tijd heb, dus als je maar daar mist én geen netwerkberichten ontvangt is het geen belofte die ik verbreek aangezien ik de tijd die ik wel heb gewoon goed besteed.

Maar hey prima. Wat zijn jouw voorwaarden voor een BM dan? Want als het op activiteit aankomt zul je met mij zeker niet de minste hebben lol.

Dat zeg ik nergens :) ik zeg alleen dat ik daar geen waarde aan hecht bij een BM stemming in een groot spel. Ik denk zeker dat je wolven kan vangen en ik denk ook zeker dat je een goede wolf kan zijn, maar dat soort dingen denk ik bij meer mensen dus dat in elke BM campagne lezen doet mij persoonlijk niet veel.

Mijn voorwaarden zijn gewoon iemand die niet inactief zal zijn, mee wil denken en ook een beetje de plezier erin wil houden ipv alleen maar te serieus zijn. In een kleiner spel zal ik wel sneller gaan voor iemand waarvan ik weet dat de speler een goede wolvenjager is en als slechtje relatief snel door de mand valt, omdat je daar iets meer impact zal hebben.

BloodWolf14

Alright. So, dan ben ik te fel voor jouw doen? :P

Like, in alles lees ik dat ik in ieder geval geen goede BM zou zijn nu.

123berber

Ik heb trouwens al iemand uitgenodigd voor een land! Vooral omdat het een actie heeft waarvan ik vermoed dat diegene daar erg veel aan heeft!

WCeend!! Zomerspelen 2014

BloodWolf14

Citaat van: 123berber op 11 juni 2022, 17:20:40
Ik heb trouwens al iemand uitgenodigd voor een land! Vooral omdat het een actie heeft waarvan ik vermoed dat diegene daar erg veel aan heeft!
So, is dat dan iemand specifiek qua rol? Of waarom de keuze voor die persoon precies?

123berber

Ik ga nu nog niet teveel zeggen. Maar diegene zal het best snappen gok ik! Vandaar dat ik het hier benoem, zodat diegene ook weet waarom die is uitgenodigd waar diegene is uitgenodigd.

WCeend!! Zomerspelen 2014

yasu

Citaat van: BloodWolf14 op 11 juni 2022, 17:19:40
Alright. So, dan ben ik te fel voor jouw doen? :P

Like, in alles lees ik dat ik in ieder geval geen goede BM zou zijn nu.

Ik heb ook dat nergens gezegd 😂 voor mijn gevoel zou een stem op jou net zo waardevol zijn als op de gemiddelde andere speler nu :p Dus ik heb nu nog weinig voorkeur.. je zou vast een prima BM zijn nu omdat ik weinig verwacht nog van een BM aan het begin van dit spel. Maar like I said vind ik dat waarschijnlijk nu nog van de meeste spelers :)