[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Perry26

Citaat van: Sunny op 11 juni 2022, 10:00:57
Een verkiezing zou toch iets meer mogen zijn dan wie het eerst komt die het eerst maalt.
Hier ben ik het dus helemaal niet mee eens :D. Een goede verkiezing is altijd wie het eerst komt wie het eerst maalt, dan geef je de wolven weinig kans om de stemmen te manipuleren.

....
Maar ik heb zelf eigenlijk wel zin om op een nieuwere speler te stemmen vandaag. Circle it is.

Sunny

Circle is het ook voor mij geworden.
Ze is heel slim en een goede wolvenjager.  :)

Malanaphy

Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

yasu

Circle Kan ik me ook goed in vinden :) leuke speelster, erg scherp als het nodig is. Gewoon een leuke BM als je het mij vraagt :)

Circle

Bedankt voor de 'cadeautjes' in de vorm van BM-stemmen (en complimenten!) Heel passend, aangezien het vandaag mijn verjaardag is!  :D

Mijn stem gaat naar Yasu. Al lekker op de voorgrond en dat lijkt me een fijne eigenschap van een BM in een niet-netwerkspel.

Malanaphy

Nu ben ik al helemaal blij dat ik op je heb gestemd, gefeliciteerd!!! :D <3
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

fannieklm

adriaan

Nog stemmen moeten: @123berber @Angelique @Nostalgia
Denk ook aan jullie acties, landenacties, en zeker ook aan jullie reisacties. Als je geen reisactie opgeeft dan blijf je in hetzelfde land, wat meestal niet handig is voor je.
Deadline is vanavond om 22:30.

Nostalgia

Ik ben ook van mening dat Circle een erg goede speler is en ik geloof ook dat ze ons dorp vrij kan maken van wolven! Dat ze ook nog eens jarig is, maakt dat ik mijn stem op haar zet.

Gefeliciteerd Circle!  :D

123berber

Ik heb op Yasu gestemd. Fijne speler om aan mijn kant te hebben. Ik werk graag met hem samen, dus vandaar de stem :)

WCeend!! Zomerspelen 2014

nungunungu

Even wennen aan deze tijdzone, was een uur geleden al aan het kijken wie onze BM was :D

fannieklm

Gelukkig weet je het dan nu!
Gefeliciteerd circle

En jeej stille nacht!

123berber

Ik zit me af te vragen wat handig is qua landeninfo delen

Ik wil in ieder geval wel delen met Inuzuki: Ik heb jou uitgenodigd, en ik denk dat dat land mogelijk de veroorzaker van de stille nacht is. Ik hoef niet te weten of je daar nu bent of niet. Maar het lijkt me goed als we daar lekker mensen blijven heen sturen 8)

WCeend!! Zomerspelen 2014