[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

nungunungu

Malanaphy

Citaat van: 123berber op 12 juni 2022, 23:11:57
Ik zit me af te vragen wat handig is qua landeninfo delen

Ik wil in ieder geval wel delen met Inuzuki: Ik heb jou uitgenodigd, en ik denk dat dat land mogelijk de veroorzaker van de stille nacht is. Ik hoef niet te weten of je daar nu bent of niet. Maar het lijkt me goed als we daar lekker mensen blijven heen sturen 8)
Oeh, handig! Als mensen elkaar daar dan blijven uitnodigen :D
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Perry26

Hoi mensen,

Ik zit in een land waar de uitslag van een reneiz-actie te zien is door een ander land kan worden ingestuurd. Ik zie alleen het resultaat, en niet de rol die de reneiz heeft opgevraagd, en ik neem aan dat degene die op dag 1 de reneiz heeft opgestuurd het resultaat zelf dus niet weet.

Wat denken jullie, moet ik de gekregen namen gewoon hier posten?

Perry26

Oh, en omdat sommige nieuwe spelers wellicht niet weten wat een reneiz is:
Spoiler

- De reneiz geeft 1 rol op en krijgt in ruil 5 namen. Bij die 5 namen zit 1 speler de de opgevraagde rol heeft, en 4 random gekozen namen.
- Als er 2 (of meer) spelers zijn die de opgevraagde rol hebben zal random 1 van hen in het visioen zitten, de andere 4 namen in het visioen zijn random.
- Als de rol niet (meer) in het spel zit zal de reneiz 5 random namen te horen krijgen.
[close]

yasu

Ik zou zelf eerst willen weten eigenlijk wie de vraag heeft opgestuurd en of de speler alleen was.. dan weten we hoe betrouwbaar het kan zijn en hoeveel kans we hebben of we met de namen info aan wolven geven of dat we er juist zelf iets aan gaan hebben.

fannieklm

Dat ligt aan de vraag.
Wanneer een slechte rol is opgevraagd, dan zou ik zeggen zeker delen.
Als er een (belangrijke) goede rol is gevraagd, misschien de wolven niet wijzer maken?

Perry26

Het lijkt me nogal duidelijk dat het aan de vraag ligt ja Fannie, maar ik weet dus niet wat die was :P. En ik weet niet wie die heeft gesteld en kan er sowiezo alleen met deze persoon communiceren via het discussietopic.

Het kan altijd zijn dat de vragensteller nu naar voren komt met wat de vraag was, maar dan is het nog maar de vraag of we hem/haar kunnen geloven. Dus nogmaals: wat moet ik ermee doen?

Aappen21

Citaat van: Perry26 op 12 juni 2022, 23:29:14
Het lijkt me nogal duidelijk dat het aan de vraag ligt ja Fannie, maar ik weet dus niet wat die was :P. En ik weet niet wie die heeft gesteld en kan er sowiezo alleen met deze persoon communiceren via het discussietopic.

Het kan altijd zijn dat de vragensteller nu naar voren komt met wat de vraag was, maar dan is het nog maar de vraag of we hem/haar kunnen geloven. Dus nogmaals: wat moet ik ermee doen?

ik wil dat je twee namen eruit gaat noemen. das mijn mening
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

nungunungu

Probleem is dat weet Perry dus niet.
We hebben dus geen idee wie wat gevraagd heeft. Of die persoon goed is of niet. En welke rol hij gevraagd heeft.

Maar aangezien alles vast staat op het landenboard is daar achter te komen. Dus de vraag is. Gaat een wolf echt info vragen over welk goedje er in zit? Beetje lastig te verklaren als iemand anders langs komt. Dus ik zeg. Openbaar maken die namen. Ook vanwege het feit dat wolven toch vaak sneller aan info komen omdat die met elkaar kunnen delen.

Katz

Citaat van: Aappen21 op 12 juni 2022, 23:30:45

Waarom precies twee? Dat kan ik even niet volgen.

Malanaphy

Misschien afwachten tot de persoon die de vraag stelde er zelf mee komt hier?
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Katz

Citaat van: nungunungu op 12 juni 2022, 23:33:08
Probleem is dat weet Perry dus niet.
We hebben dus geen idee wie wat gevraagd heeft. Of die persoon goed is of niet. En welke rol hij gevraagd heeft.

Maar aangezien alles vast staat op het landenboard is daar achter te komen. Dus de vraag is. Gaat een wolf echt info vragen over welk goedje er in zit? Beetje lastig te verklaren als iemand anders langs komt. Dus ik zeg. Openbaar maken die namen. Ook vanwege het feit dat wolven toch vaak sneller aan info komen omdat die met elkaar kunnen delen.

Ja klopt en denk eigenlijk dat een goedje dat ook niet zou vragen. Dat gaat er alleen voorzorgen dat er mogelijke goedjes info in de wolven hun hand komen.

Aappen21

Citaat van: Katz op 12 juni 2022, 23:33:21

nou simpel vandaag kunnen we die twee onder de loep nemen. krijgen we daar geen slecht gevoel bij, ga we door na de volgende twee krijgen we daar geen slecht gevoel bij moer het wel de laatste zijn. snelste en effectiefste manier. als je nu vijf namen gaat droppen gaat het chaos worden en is het te makkelijk voor slecht te sturen
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Katz

Citaat van: Aappen21 op 12 juni 2022, 23:38:13
Citaat van: Katz op 12 juni 2022, 23:33:21

nou simpel vandaag kunnen we die twee onder de loep nemen. krijgen we daar geen slecht gevoel bij, ga we door na de volgende twee krijgen we daar geen slecht gevoel bij moer het wel de laatste zijn. snelste en effectiefste manier. als je nu vijf namen gaat droppen gaat het chaos worden en is het te makkelijk voor slecht te sturen

Huh? Dat is toch onnodig het verlengen van een mogelijkse wolf te vinden? Daarnaast kan je ook gewoon een slecht gevoel beginnen krijgen bij één van de eerste twee. Terwijl je ondertussen ook een slechtgevoel had bij de laatste, maar daardoor ga je focussen op de eerste in de plaats van het eigenlijk slechtje (de laatste).

yasu

Plus als de rol er niet in zit zijn we 3 dagen een manhunt aan het doen voor niks xD