Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Ja waterwork was terughoudend dat hoorde ik van Robin, ben naar hem toegegaan. De doden worden wwl vask beschreven door eerst de lymch en daaronder de nachtdodem

Foxi

Ik kan best even verklaren waarom ik gewisseld ben. Ik was gisteravond niet thuis en had hierdoor minder tijd. Ik had van zowel Katz als William te horen gekregen dat Waterwork duidelijker slecht was en ben toen in de pauze van mijn bios film geswitched. Ik had niet alles duidelijk in het discussie topic, maar als 2 mensen zeggen dat die keuze beter is dan leek dat voor mij wel zo

Robin89

Waterwork wilde Bloodwolf inderdaad niet wateren. Ik heb best wat moeite moeten doen en wat druk op hem moeten uitoefenen voordat hij uiteindelijk zijn actie op BW wilde gebruiken.

En William, ik denk dat jij jezelf die verdediging ook wel kan besparen.

Williambz

Citaat van: Robin89 op 12 juni 2022, 21:01:09
En William, ik denk dat jij jezelf die verdediging ook wel kan besparen.

Oh bijzonder. Dus ongeacht mijn verdediging ga je op mij stemmen? Vind ik heel erg raar eerlijk gezegd

Williambz

Nogmaals ik heb iemand aangesproken die mij ook verdacht en snapte mij beter toen ik mijn verhaal deed.

En nee het was geen verhaal van meningen maar dingen aangaande mijn rol wat volgens diegene ook erg logisch was in dit spel, dus als je daar niet eens wilt naar luisteren dan vind ik dat nogal... wolfs.

Katz

Citaat van: Christine op 12 juni 2022, 14:50:44
Citaat van: Robin89 op 12 juni 2022, 14:38:12
Hoezo moeten er twee wisselaars zijn? Het kan toch ook dat Inuzuki met Fannie heeft gewisseld en dat Fannie uiteindelijk als wisselaar is gestorven?
Na een geslaagde wissel is de wisselaar immers geen wisselaar meer.

Ja ik zie het. Ik had de huidenwisselaar in mijn hoofd. Inuzuki heeft dan nu de rol van Fannie als ik goed kan volgen?

Citaat van: Katz op 12 juni 2022, 14:43:41
Ik wist wel wat ik aan het doen was. Ik wou persoonlijk toen liever Waterwork eruit, omdat die zeker een wolf was. Daarom stemde ik op Waterwork, maar was van plan mijn stem terug te zetten, indien mensen niet meegingen op Waterwork. Ik wou zo voorkomen dat een wolven team ineens hun stem zou verplaatsen en dan een meerderheid zou kunnen halen, doordat de stemming te gespreid zou zijn.

Waarom zou je je daar druk om maken als goedje? Beide zijn wolven, dat was vrij duidelijk.

Omdat hulpjes mee dood gaan als alle wolven dood zijn? Daarom wou ik liever eerst een zekere wolf stemmen dan een mogelijks hulpje.

Robin89

Citaat van: Williambz op 12 juni 2022, 22:10:22
Nogmaals ik heb iemand aangesproken die mij ook verdacht en snapte mij beter toen ik mijn verhaal deed.

En nee het was geen verhaal van meningen maar dingen aangaande mijn rol wat volgens diegene ook erg logisch was in dit spel, dus als je daar niet eens wilt naar luisteren dan vind ik dat nogal... wolfs.

Heb jij geteld op hoeveel wolven ik al heb gestemd? Dat je dit nu nog durft te beweren, dat vind ik pas wolfs. Ik kan me niet heugen dat jij ook maar 1 wolf hebt ontmaskerd dit potje...

En je bent niet naar mij toegekomen met je "verhaal".

Williambz

Citaat van: Robin89 op 13 juni 2022, 07:01:48

Heb jij geteld op hoeveel wolven ik al heb gestemd? Dat je dit nu nog durft te beweren, dat vind ik pas wolfs. Ik kan me niet heugen dat jij ook maar 1 wolf hebt ontmaskerd dit potje...

Bij de 1e lynch heb je maarten gestemd die geen wolf is

2e lynch Ranpposi, nadat 6! mensen al hun stem op ramppozi hadden, dus die was al niet meer te redden

3e lynch Bloodwolf van de bruine roedel

En de 4e lynch WW die ook allang ten dode was opgeschreven na zijn wateractie

Eerlijk gezegd denk ik nog steeds dat je bij de witte roedel kan horen. Ik denk dat ik misschien deels in een tunnelvisie zit, maar dat komt ook mede door je speculeergedrag o.a. richting mij. Want je zegt nog steeds af en toe dingen waarvan ik denk: 'dat is bijzonder om te zeggen'.

Williambz

En ik ben inderdaad niet naar jou toegekomen met mijn verhaal robin, omdat jij ook niet meer van mij af wilt gaan heb ik het gevoel.

Bovendien hebben we eerder een gesprek gehad dit spel waarin je dingen zegt zoals dat ik het niet snap en dat je het gesprek er maar bij wilt laten. Dan word ik niet heel gemotiveerd om weer het gesprek met jou aan te knopen.

Robin89

Citaat van: Williambz op 13 juni 2022, 08:24:22

2e lynch Ranpposi, nadat 6! mensen al hun stem op ramppozi hadden, dus die was al niet meer te redden

Eerlijk gezegd denk ik nog steeds dat je bij de witte roedel kan horen. Ik denk dat ik misschien deels in een tunnelvisie zit, maar dat komt ook mede door je speculeergedrag o.a. richting mij. Want je zegt nog steeds af en toe dingen waarvan ik denk: 'dat is bijzonder om te zeggen'.

Het wordt echt steeds gekker dit...

Maarten die geen wolf is? Hoe kom je daar bij? Wat mij betreft kan Maarten nog steeds heel goed slecht zijn. Sterker nog: ik raak daar steeds meer van overtuigd, gelet op de overige slechtjes...

Bij Rampposi was ik degene die zei dat hij mogelijk de conversiewolf was en dit ook als reden noemde voor mijn stem. Zou ik dat doen als wolf van de witte roedel?
Vervolgens lynch ik Bloodwolf, een wolf van de bruine roedel. Ik was de eerste die zijn stem op BW zette en ik noemde BW al een hele tijd als verdachte.
En voor wat betreft Waterwork: ik was notabene zelf degene die hem als wolf heeft ontmaskerd XD Dus dit argument van jouw slaat echt kant noch wal. Hij was ten dode opgeschreven door mijn toedoen. Ik weet niet in welke wereld dit een wolvenactie van mij zou kunnen zijn...

Welke wolven heb jij ontdekt, William?

Christine

Citaat van: Robin89 op  6 juni 2022, 22:28:21
Citaat van: maartenrambo op  6 juni 2022, 21:47:37
Mijn stem heb ik op waterwork geplaatst krijg van zijn berichten vandaag het idee dat hij slecht is.

Vind namelijk als goedje zijnde niet belangrijk om te benoemen uit welk kamp de dode slecht je in de nacht is. Dit geeft later misschien wel  als we nog maar één nacht dode hebben t idee hoe de roedels verdeeld zijn qua rollen bij ze.

Om eerlijk te zijn vind ik juist dit zo'n post waar ik een beetje de kriebels van krijg. Je springt wel heel makkelijk mee op de door Christine genoemde reden voor haar verdenking - als ik het al zo mag noemen - op Waterwork en grijpt dit aan voor een (in mijn ogen) snelle en makkelijke stem. Het is idd niet superrelevant om te noemen dat er een bruine wolf dood is, maar ik vind het ook niet per se heel verdacht. Zelf las ik Waterworks post meer als het benoemen van een enigszins overbodige feitelijkheid.

Ik weet niet Robin. Maarten sprong toch ook op Waterwork. Maar jij vond het niet van belang dat Waterwork de kant noemde en nu ineens heb je hem ontmaskerd? Vreemde redenering. Als er 8 wolven zijn kan hij eventueel de laatste bruine wolf zijn.
Maar discuteer maar verder met William. Ik kan dat toch niet volgen wat er er privé gezegd is geweest.

Inuzuki

Ik weet niet goed wiens kant ik hier moet kiezen. Ik heb William zijn verhaal gehoord en tja, het zou waar kunnen zijn.. maar qua stemgedrag spreekt het weer iets meer in Robin z'n voordeel. Ik denk hoe dan ook dat 1 van deze twee wolf is,  maar ik durf niet te zeggen wie.. mocht er nog een controlerende rol in zitten zou 1 van hen controleren waardevol zijn denk ik (A)

Robin89

Citaat van: Christine op 13 juni 2022, 09:48:08
Citaat van: Robin89 op  6 juni 2022, 22:28:21
Citaat van: maartenrambo op  6 juni 2022, 21:47:37
Mijn stem heb ik op waterwork geplaatst krijg van zijn berichten vandaag het idee dat hij slecht is.

Vind namelijk als goedje zijnde niet belangrijk om te benoemen uit welk kamp de dode slecht je in de nacht is. Dit geeft later misschien wel  als we nog maar één nacht dode hebben t idee hoe de roedels verdeeld zijn qua rollen bij ze.

Om eerlijk te zijn vind ik juist dit zo'n post waar ik een beetje de kriebels van krijg. Je springt wel heel makkelijk mee op de door Christine genoemde reden voor haar verdenking - als ik het al zo mag noemen - op Waterwork en grijpt dit aan voor een (in mijn ogen) snelle en makkelijke stem. Het is idd niet superrelevant om te noemen dat er een bruine wolf dood is, maar ik vind het ook niet per se heel verdacht. Zelf las ik Waterworks post meer als het benoemen van een enigszins overbodige feitelijkheid.

Ik weet niet Robin. Maarten sprong toch ook op Waterwork. Maar jij vond het niet van belang dat Waterwork de kant noemde en nu ineens heb je hem ontmaskerd? Vreemde redenering. Als er 8 wolven zijn kan hij eventueel de laatste bruine wolf zijn.
Maar discuteer maar verder met William. Ik kan dat toch niet volgen wat er er privé gezegd is geweest.

Ik heb dit toch uitgelegd? Hij claimde gisteren opeens priester te zijn en die situatie heb ik toen uitgebuit. Dat staat toch helemaal los van die eerdere opmerking op dag 1?

Williambz

Sorry wat een bullshit robin. BW was de 1e die zei dat hij dacht dat WW geen priester was en toen kwam IK (niet jij) met de 1e switch naar waterwork omdat ik dacht dat ie ketter was. Na mijn uitleg kwam jij pas dat je die dag met hem optrok en hem zogenaamd door had

Williambz

Citaat van: Robin89 op 13 juni 2022, 09:15:46
Citaat van: Williambz op 13 juni 2022, 08:24:22

Het wordt echt steeds gekker dit...

Maarten die geen wolf is? Hoe kom je daar bij? Wat mij betreft kan Maarten nog steeds heel goed slecht zijn. Sterker nog: ik raak daar steeds meer van overtuigd, gelet op de overige slechtjes...

Bij Rampposi was ik degene die zei dat hij mogelijk de conversiewolf was en dit ook als reden noemde voor mijn stem. Zou ik dat doen als wolf van de witte roedel?
Vervolgens lynch ik Bloodwolf, een wolf van de bruine roedel. Ik was de eerste die zijn stem op BW zette en ik noemde BW al een hele tijd als verdachte.
En voor wat betreft Waterwork: ik was notabene zelf degene die hem als wolf heeft ontmaskerd XD Dus dit argument van jouw slaat echt kant noch wal. Hij was ten dode opgeschreven door mijn toedoen. Ik weet niet in welke wereld dit een wolvenactie van mij zou kunnen zijn...

Welke wolven heb jij ontdekt, William?

Vanavond volgt meer uitleg over maarten.

Ik kan nu niet terugkijken of jij de 1e was bij rampposi, maar het zal wel niet, want je beweert dit ook bij WW en dat is abdoluut niet zo

En je zit nu net te doen alsof je zrlf BW hebt gelyncht. Ik denk ook niet dat je in de bruine roedel zit en dat je daarom BW wel kon lynchen