Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

Christine

Citaat van: Waterwork op  9 juni 2022, 22:12:26
Yes weer een slechtje ik zal maar geen kleur zeggen want dan wordt ik weer verdacht gemaakt.

Sorry Christine maar jij hebt de afgelopen dagen van hot naar her geswitscht en je maakt iedereen verdacht om het minste gering, mijn stem gaat voorlopig naar jou

Je zei... Aangezien je een wolf hebt gewaterd. Ah ja, het was toeval dat je die kleur zei he. Ik moest er over ophouden of hoe zei je dat weer? Per ongeluk versproken?

Christine

Citaat van: Inuzuki op  9 juni 2022, 22:26:04
Maar mijn stem zal dus wederom gaan naar BW, gezien dat de persoon is met wie ik nacht 1 mislukt gewisseld heb. Dit is ook de reden dat ik afgelopen dag voor BW boven rampposi koos. Tenzij mensen nu over meer mislukte acties in nacht 1 beginnen, is het enige voor de hand liggende alternatief zielsverwant of neutraal. BW is onze eeuwige neutraal claimer dus dat is nu natuurlijk ook een mooi excuus, maar ik vind op dit punt zijn stemgedrag, de bm keuze en de mislukte wissel meer dan voldoende om bij mijn stem op BW te blijven op deze dag.

Kun je dit even ophelderen. De wisselaar (Fannie) is dood. Zitten er 2 in? Is dat niet teveel?
Ik heb nog niet alles bijgelezen maar dit was me bijgebleven in het achterhoofd en anders vergeet ik het.

maartenrambo

Het zou goed mogelijk zijn dat er twee wisselaars zijn. Aangezien er twee wolven roedels zijn. T zou ook kunnen dat er gewisseld is voor Fannie der dood.waardoor we de wisselaar nu kwijt zijn.

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Christine

Citaat van: maartenrambo op 12 juni 2022, 14:02:58
Het zou goed mogelijk zijn dat er twee wisselaars zijn. Aangezien er twee wolven roedels zijn. T zou ook kunnen dat er gewisseld is voor Fannie der dood.waardoor we de wisselaar nu kwijt zijn.

Maar dat Inuzuki de Yeti wil spreken zit me niet lekker. Is nergens voor nodig lijkt me.
Het kan dat er 2 wisselaars zijn. Ik heb het nog nooit gezien in een spel, daarom vroeg ik het me af.

William deed wel heel hard moeite om te veranderen naar Waterwork. Ook dat zit me niet lekker.

Citaat van: Katz op  9 juni 2022, 22:13:58
Gelukkig zijn het beide kleuren, dus dan kan je het miss wel zeggen :p.

Ook Katz zit me niet lekker, ze verdedigde Waterwork doordat hij de kleur zei. Het blijkt dat ik gelijk heb, als goedje benadruk je geen kleur, een wolf is een wolf als hij eruit ligt. Ze gaat ook mee met Williams verhaal met de discussie over de wissel.

Williambz

Ik weet dat ik verdacht wordt en heb nu met iemand contact gehad (is het slim om te delen wie?) en meer uitleg gegeven over mijn situatie en diegene begreep me beter.

Christine

Citaat van: Williambz op 12 juni 2022, 14:20:08
Ik weet dat ik verdacht wordt en heb nu met iemand contact gehad (is het slim om te delen wie?) en meer uitleg gegeven over mijn situatie en diegene begreep me beter.

Ik weet dat niet. Ik kan jou nooit iet polsen. Meestal 'manipuleer' je me en trap ik er steeds weer in. Dat is een compliment dat je altijd het spel goed speelt of ik makkelijk beïnvloedbaar ben  :D
Er hebben er nog veranderd. Foxi en Katz tot 2 keer toe, alsof Katz niet meer wist wat te doen.

Lynch 3:
Maarten: Bloodwolf
Bloodwolf: Robin, Aappen, Inuzuki, Waterwork, Bloodwolf, Schaddow, Wolf, Fannie, Christine, William, Maarten, The light, Katz, Foxi, Katz
Christine: Waterwork
Waterwork: William, Katz, Bloodwolf, Foxi

Robin89

Citaat van: Christine op 12 juni 2022, 13:52:48
Maar mijn stem zal dus wederom gaan naar BW, gezien dat de persoon is met wie ik nacht 1 mislukt gewisseld heb. Dit is ook de reden dat ik afgelopen dag voor BW boven rampposi koos. Tenzij mensen nu over meer mislukte acties in nacht 1 beginnen, is het enige voor de hand liggende alternatief zielsverwant of neutraal. BW is onze eeuwige neutraal claimer dus dat is nu natuurlijk ook een mooi excuus, maar ik vind op dit punt zijn stemgedrag, de bm keuze en de mislukte wissel meer dan voldoende om bij mijn stem op BW te blijven op deze dag.

Kun je dit even ophelderen. De wisselaar (Fannie) is dood. Zitten er 2 in? Is dat niet teveel?
Ik heb nog niet alles bijgelezen maar dit was me bijgebleven in het achterhoofd en anders vergeet ik het.

Hoezo moeten er twee wisselaars zijn? Het kan toch ook dat Inuzuki met Fannie heeft gewisseld en dat Fannie uiteindelijk als wisselaar is gestorven?
Na een geslaagde wissel is de wisselaar immers geen wisselaar meer.

Katz

Citaat van: Christine op 12 juni 2022, 13:40:02
Citaat van: Katz op 11 juni 2022, 11:41:40
Ik geloof je dat William je benaderd heeft met twijfels over stemmen op Rampossi, heeft die ook bij mij gedaan.
Daarnaast denk ik persoonlijk dat je liegt over nungunugu. Ten eerste was ze een bruine wolf, dus waarom zou ze proberen een witje van de lynch te houden? Daarnaast stond haar stem op Rampossi en heeft niks in het discussietopic aangegeven dat ze hier over twijfelde.

Verder heb jij dan ook je rol aan nungunugu vertelt of vertelde ze dit gewoon uit het niks?

Interessant dat je het niet geloofd. Dat zegt meer over jou dan over mij. Alsof je wist dat hij de Orc was.
Hij heeft het direct gezegd. Ja, hij wist ook mijn rol, en elke wolf uit de bruine roedel zal het weten. En in vermoed dat de bruine roedel gedaan heeft met zingen, of toch zo goed als. Er zijn er al  3 uit.

Hoezo haal je daar uit dat ik zou weten dat hij orc was? Dat begrijp ik even niet.
Ik vind het ook een beetje vreemd dat je je rol gewoon direct door geeft aan iemand, zonder dat je deze persoon eigenlijk kan vertrouwen.

Robin89

En dit is bedoeld als verdediging? XD

Katz

Citaat van: Christine op 12 juni 2022, 14:26:44

Ik weet dat niet. Ik kan jou nooit iet polsen. Meestal 'manipuleer' je me en trap ik er steeds weer in. Dat is een compliment dat je altijd het spel goed speelt of ik makkelijk beïnvloedbaar ben  :D
Er hebben er nog veranderd. Foxi en Katz tot 2 keer toe, alsof Katz niet meer wist wat te doen.

Lynch 3:
Maarten: Bloodwolf
Bloodwolf: Robin, Aappen, Inuzuki, Waterwork, Bloodwolf, Schaddow, Wolf, Fannie, Christine, William, Maarten, The light, Katz, Foxi, Katz
Christine: Waterwork
Waterwork: William, Katz, Bloodwolf, Foxi

Ik wist wel wat ik aan het doen was. Ik wou persoonlijk toen liever Waterwork eruit, omdat die zeker een wolf was. Daarom stemde ik op Waterwork, maar was van plan mijn stem terug te zetten, indien mensen niet meegingen op Waterwork. Ik wou zo voorkomen dat een wolven team ineens hun stem zou verplaatsen en dan een meerderheid zou kunnen halen, doordat de stemming te gespreid zou zijn.

Katz

Citaat van: Christine op 12 juni 2022, 14:09:43
Citaat van: maartenrambo op 12 juni 2022, 14:02:58

Maar dat Inuzuki de Yeti wil spreken zit me niet lekker. Is nergens voor nodig lijkt me.
Het kan dat er 2 wisselaars zijn. Ik heb het nog nooit gezien in een spel, daarom vroeg ik het me af.

William deed wel heel hard moeite om te veranderen naar Waterwork. Ook dat zit me niet lekker.

Citaat van: Katz op  9 juni 2022, 22:13:58
Gelukkig zijn het beide kleuren, dus dan kan je het miss wel zeggen :p.

Ook Katz zit me niet lekker, ze verdedigde Waterwork doordat hij de kleur zei. Het blijkt dat ik gelijk heb, als goedje benadruk je geen kleur, een wolf is een wolf als hij eruit ligt. Ze gaat ook mee met Williams verhaal met de discussie over de wissel.

Hoezo haal je daar een verdediging uit? Dat was als een grapje bedoelt :').

Inuzuki

Citaat van: Christine op 12 juni 2022, 13:52:48

Nee er zijn geen 2 wisselaars, ik ben geen wisselaar meer. Ik heb nacht 1 en nacht 2 mislukt gewisseld, dus toen bleef ik wisselaar. Ik heb nacht 3 succesvol gewisseld dus vanaf toen had ik een andere rol.
Dus er zijn voor jullie 2 scenarios. Of ik heb dag 3 met fannie gewisseld en die heeft mislukt gewisseld en ging dus dood als wisselaar (wissel gebeurd voor de lunch)
Of ik heb dag 3 met een ander persoon gewisseld, die persoon heeft met fannie gewisseld. En in dezelfde nacht is fannie wisselaar geworden en gestorven.

Waarom zit het je niet lekker dat ik de yeti wil spreken? Een wissel mislukt alleen als iemand zielsverwant/neutraal of slecht is. Of als de yeti buiten is. Gegeven dat ik wist wie de wisselaar was en wat er met de wissels gebeurde is het toch heel erg waardevol om te weten of dat iemand mogelijk slecht is of dat er een yeti buiten is geweest? Ik zie niet hoe dit mij verdacht maakt (naast dat mijn stemgedrag me volgens mij ook verre van verdacht heeft gemaakt  :P)

Christine

Citaat van: Robin89 op 12 juni 2022, 14:38:12
Hoezo moeten er twee wisselaars zijn? Het kan toch ook dat Inuzuki met Fannie heeft gewisseld en dat Fannie uiteindelijk als wisselaar is gestorven?
Na een geslaagde wissel is de wisselaar immers geen wisselaar meer.

Ja ik zie het. Ik had de huidenwisselaar in mijn hoofd. Inuzuki heeft dan nu de rol van Fannie als ik goed kan volgen?

Citaat van: Katz op 12 juni 2022, 14:43:41
Ik wist wel wat ik aan het doen was. Ik wou persoonlijk toen liever Waterwork eruit, omdat die zeker een wolf was. Daarom stemde ik op Waterwork, maar was van plan mijn stem terug te zetten, indien mensen niet meegingen op Waterwork. Ik wou zo voorkomen dat een wolven team ineens hun stem zou verplaatsen en dan een meerderheid zou kunnen halen, doordat de stemming te gespreid zou zijn.

Waarom zou je je daar druk om maken als goedje? Beide zijn wolven, dat was vrij duidelijk.

Christine

Citaat van: Inuzuki op 12 juni 2022, 14:49:29
Nee er zijn geen 2 wisselaars, ik ben geen wisselaar meer. Ik heb nacht 1 en nacht 2 mislukt gewisseld, dus toen bleef ik wisselaar. Ik heb nacht 3 succesvol gewisseld dus vanaf toen had ik een andere rol.
Dus er zijn voor jullie 2 scenarios. Of ik heb dag 3 met fannie gewisseld en die heeft mislukt gewisseld en ging dus dood als wisselaar (wissel gebeurd voor de lunch)
Of ik heb dag 3 met een ander persoon gewisseld, die persoon heeft met fannie gewisseld. En in dezelfde nacht is fannie wisselaar geworden en gestorven.

Waarom zit het je niet lekker dat ik de yeti wil spreken? Een wissel mislukt alleen als iemand zielsverwant/neutraal of slecht is. Of als de yeti buiten is. Gegeven dat ik wist wie de wisselaar was en wat er met de wissels gebeurde is het toch heel erg waardevol om te weten of dat iemand mogelijk slecht is of dat er een yeti buiten is geweest? Ik zie niet hoe dit mij verdacht maakt (naast dat mijn stemgedrag me volgens mij ook verre van verdacht heeft gemaakt  :P)

Dus die rol van wisselaar blijft actief als ik goed mee ben.
Ik had huidenwisselaar in mijn hoofd dus daarmee dacht ik dat je een valse rolclaim deed. Vandaar mijn uitspraak van de Yeti.
Maar dan nog, welk nut heeft dat om te weten of de Yeti buiten is geweest of niet?

Thelight288

Zodat ze weet of dat ook de reden kan zijn van een mislukte wissel? Lijkt me vrij logisch.