Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Krissy

Kunnen we niet gaan voor iedereen een winnaar? ^-^
Ik wel oprecht de keuze niet maken om de een te laten winnen en de ander niet.  Voelt niet echt lekker aan.

Shaddow

We zijn sowieso allemaal winnaars omdat we zover zijn gekomen.

Ja, interessante situatie.

Ik persoonlijk ben wel voor de winning van het lijk, omdat het gewoon vrij weinig voorkomt dat een lijk kan winnen en lijken liefde zijn (geen necrofiel don't worry fbi) maarja.

Shaddow

Maar ik vind ook gewoon dat áls er een kans is dat goed kan winnen (en die is er wel degelijk) we daarvoor moeten gaan en dan niet 'we geven de overwinning aan slecht want het spel duurt anders een speldag langer'.

Kevindemen

Tuurlijk ben je voor de winning van het lijk, lijk. :P
Net als ik pro slechtjes ben, als slechtje.

Slecht weet al sinds gisteren de volledige rolverdeling en man, ik verbaas mij nu nog dat we het zo ver hebben geschopt.
Ik zie echt ontzettend veel manieren waarop dit spel compleet ontwricht kon worden. Maar dat is voor het nabespreektopic.
Gelieve dit account te verwijderen.

Kevindemen

Shaddow, je mag trouwens ophouden met deze poppenkast, want ik denk dat niemand je nog gaat geloven.
Wees gewoon open, geef toe lijk te zijn, no point in hiding it op het moment.
We zijn echt de beroerdste niet om je de overwinning te geven als we zelf geen kans meer maken.
De enige manier dat goed kan winnen is dat we nu een slechtje lynchen en slecht bewust besluit niet te lunchen om je alsnog gelynched te krijgen, doen we niet.

Shaddow

Ja, daar ben ik dus bang voor en dan moet ik nog een optie open houden.

Maar wat jij zegt klopt ook niet;

- lijkenlijstjes mogen niet.
- als we de ene volbloed wolf doden met de lynch en de andere volbloed wolf sterft door lijk, dan blijf ik met iemand anders over en dan win ik gelijk.

Dus het kost niet een nacht extra; mits Nobody echt orc is.

In het andere geval komen we op 1-1-1 uit en dan kan goed kiezen tussen lijk of slecht.
Ook dat kan vrij snel.

Kevindemen

Sinds wanneer mogen lijkenlijstjes niet, want dat is altijd een ding geweest. Alle keren dat ik lijk ben geweest (en dat is vaak).

Sunny

Ik ben in ieder geval voor de Geen Lunch-optie  8)

Kevindemen

Citaat van: Sunny op  5 februari 2022, 17:40:37
Ik ben in ieder geval voor de Geen Lunch-optie  8)
Sorry die kans heb je weggegooid met je 'gebral'-opmerking :p

Sunny

Kevindemen

Niets persoonlijks, maar als je het lijk de overwinning gunt, werkt de gunfactor andersom natuurlijk ook niet in je voordeel meer :P Denk dat je dat begrijpt.
Als we een goedje mogen kiezen die nog mee kan winnen, dan laten we liever Krissy winnen omdat ik haar iedereen winnen opmerking best sportief vind.

Castiel.

Ik ga dan dus stemmen op Shaddow, het kan niet anders dat hij het lijk is nu namelijk.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Krissy

Citaat van: Kevindemen op  5 februari 2022, 17:50:32
Niets persoonlijks, maar als je het lijk de overwinning gunt, werkt de gunfactor andersom natuurlijk ook niet in je voordeel meer :P Denk dat je dat begrijpt.
Als we een goedje mogen kiezen die nog mee kan winnen, dan laten we liever Krissy winnen omdat ik haar iedereen winnen opmerking best sportief vind.

Awww ik voel me gevleid.  :-*

Als er voor mij nog de kleinste kans is wel te winnen grijp ik die uiteraard, maar zo'n keuze is gewoon meh. Net als last minute nog iemand de winst ontnemen. Als dat mag stem ik blanco of zo dat ik toch een kans maak. Als jullie nou niet lunchen, en Shaddow een wolf moord... would be appreciated  O0

Sunny

Ja prima joh Kevin.
Als er al een winkans bestaat dan vind ik sowieso niet dat ik die verdien na gisteren.
Peuzel mij maar op hoor. Wel graag zo pijnloos mogelijk, dank u.

Shaddow

Citaat van: Krissy op  5 februari 2022, 18:18:14
Citaat van: Kevindemen op  5 februari 2022, 17:50:32

Awww ik voel me gevleid.  :-*

Als er voor mij nog de kleinste kans is wel te winnen grijp ik die uiteraard, maar zo'n keuze is gewoon meh. Net als last minute nog iemand de winst ontnemen. Als dat mag stem ik blanco of zo dat ik toch een kans maak. Als jullie nou niet lunchen, en Shaddow een wolf moord... would be appreciated  O0

Ik ga Castiel doden als Kevin gelyncht wordt, en Kevin als Castiel of Nobody gelyncht wordt.

Als jullie andere inzichten hebben over wie de laatste wolf is hoor ik dat graag.