Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Krissy

@Nobody en @Castiel. zouden jullie willen aangeven als jullie het hebben gelezen? Daarna zal ik m'n stem plaatsen om de nacht te laten beginnen. Op z'n laatst dan natuurlijk ook 22.00.

Castiel.

Nee....... Jij wint dan niet Krissy. Dan wint het Lijk. Dat is toch duidelijk? Jij wint dan niet "van slecht", dat maakt Sunny er nu van. Jij verliest dan even hard als de rest van ons. Laat daar geen misverstand over bestaan.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Krissy

Stel. Jullie lunchen niet. Dan blijven Sunny, Shaddow, Nobody en ik over waarschijnlijk. Als het Shadow en slecht Sunny of mij dan lynchen dan wint het lijk inderdaad. Zo niet dan lynchen we Shaddow en wint een goedje als Shaddow diegene bm zou maken. Het is een minimale kans, waarbij Shaddow zeker goed moet helpen... maar er is een kans. En in een spel met een minimale kans speel ik door.

Kevindemen

Er is geen stel. We lunchen sowieso.
Gelieve dit account te verwijderen.

Kevindemen

Of je het nu leuk vind of niet.
Gelieve dit account te verwijderen.

Castiel.

Citaat van: Krissy op  5 februari 2022, 19:39:27
Stel. Jullie lunchen niet. Dan blijven Sunny, Shaddow, Nobody en ik over waarschijnlijk. Als het Shadow en slecht Sunny of mij dan lynchen dan wint het lijk inderdaad. Zo niet dan lynchen we Shaddow en wint een goedje als Shaddow diegene bm zou maken. Het is een minimale kans, waarbij Shaddow zeker goed moet helpen... maar er is een kans. En in een spel met een minimale kans speel ik door.

En Kevin zei al dat die vlieger niet op gaat. Je hebt niet alle variabelen. Je gaat hier uit van allerlei situaties die hypothetisch zijn en niet kloppen. Met andere woorden, je hebt de keuze en bepaald dat dus vanavond ;) zelf winnen is simpelweg niet meer 1 van je opties.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Nobody

Krissy, ik waardeer je poging tot onderhandeling met ons.. Maar Shaddow heeft al aangegeven dat hij zijn medaille aan goed gaat geven.
Hij gunt slecht sowieso niet die win.

Iedereen verliest eigenlijk behalve het lijk. Tenzij we onze originele plan doorzetten door het lijk te lynchen.
Slecht heeft eigenlijk al gewonnen met overmacht, maar skunki heeft het spel nog 1 dag gerekt om jullie de tijd te geven om het lijk te ontdekken.

404 Error - body not found

Krissy

Als jullie lunchen. Verliezen jullie. Anders is er een kans.
The choice is yours, maar die van mij staat. Ik wacht alleen nog even om jullie de kans te geven te overleggen en de lunch af te blazen.

Nobody

Kunnen we net zo goed met z'n allen op Kevin gaan toch :D

Krissy

Citaat van: Nobody op  5 februari 2022, 19:45:21
Krissy, ik waardeer je poging tot onderhandeling met ons.. Maar Shaddow heeft al aangegeven dat hij zijn medaille aan goed gaat geven.

Iedereen verliest eigenlijk behalve het lijk. Tenzij we onze originele plan doorzetten door het lijk te lynchen.
Slecht heeft eigenlijk al gewonnen met overmacht, maar skunki heeft het spel nog 1 dag gerekt om jullie de tijd te geven om het lijk te ontdekken.

Helaas. Dan staat mijn stem.

@Skunki . Zou ik mogen stemmen maar wel de deadline om 22.00 mogen hebben?

Krissy

Nog een laatste punt: ik vermoed dat Kevin hulp is en Nobody en Castiel volbloed. Als lijk denk ik dat Castiel het handigst is om te vermoorden.

Nobody

Citaat van: Krissy op  5 februari 2022, 19:46:37
Als jullie lunchen. Verliezen jullie. Anders is er een kans.
The choice is yours, maar die van mij staat. Ik wacht alleen nog even om jullie de kans te geven te overleggen en de lunch af te blazen.

Kans voor goedjes bedoel je :P

Laten we even eerlijk zijn: goedjes gunnen liever het lijk de win, als zij moeten kiezen tussen slecht of lijk. Voor slechtjes geldt dit hetzelfde. Als wij moeten kiezen tussen goed of lijk dan gunnen wij ook de overwinning voor het lijk.
Goed en slecht hopen allebei op hun eigen overwinning. Dat is in nu in dit geval ook zo. Daarom wil je geen lunch zodat je hoop hebt om te winnen. Wij hebben ook hoop dat jullie geen slechtje lynchen want dan winnen wij sowieso.
Het is geen fair trade. Wij hebben iets te verliezen, want eigenlijk hebben wij al een overmacht en winnen als wij het lijk lynchen. Goedjes hebben niets te verliezen (sorry) maar voor jullie is het echt al een verloren situatie.

Ik ga je geen valse hoop geven Krissy, lunch gaat wel door.. want als wij vandaag slechtje lynchen, is het game over. Lijk wint.

Skunki

Citaat van: Krissy op  5 februari 2022, 19:49:52
Citaat van: Nobody op  5 februari 2022, 19:45:21

Helaas. Dan staat mijn stem.

@Skunki . Zou ik mogen stemmen maar wel de deadline om 22.00 mogen hebben?
O0

Sunny

Citaat van: Krissy op  5 februari 2022, 19:51:41
Nog een laatste punt: ik vermoed dat Kevin hulp is en Nobody en Castiel volbloed. Als lijk denk ik dat Castiel het handigst is om te vermoorden.
Mee eens!

Krissy

Ik had inderdaad niets te verliezen ;D
En toch vind ik het vreemd dat jullie niet de kleinst mogelijke kans grijpen in alle eerlijkheid.