Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Krissy

Skunki

Alle pm's en zaken zijn weer geüpdatet, succes en plezier! :)

Kevindemen

Citaat van: Kevindemen op  4 februari 2022, 21:32:53
Mijn hoofd doet pijn van deze discussie.
Jullie willen echt duidelijk dit spel verliezen lol.
Gelieve dit account te verwijderen.

Sunny

:-[ :-[ :-[ :-[ :-X
Ik was er zo zeker van. Nu heb ik er verdorie zelf voor gezorgd dat Goed geen kans meer maakt.
Sorry sorry 😔

Shaddow is dus toch Lijk.

Kevindemen

Ik wil wel complimenten geven voor de moeite. Je hebt actief meegedaan en gezocht, wat ik wel kan waarderen, Sunny. Maar ja. Shaddow moet dan inderdaad wel het lijk zijn. Hij heeft een mooie positie als burgemeester, dus goede kans op winst dan.

Krissy

quote author=Sunny link=topic=33118.msg1064096540#msg1064096540 date=1644059085]
:-[ :-[ :-[ :-[ :-X
Ik was er zo zeker van. Nu heb ik er verdorie zelf voor gezorgd dat Goed geen kans meer maakt.
Sorry sorry 😔

Shaddow is dus toch Lijk.
[/quote]

Ach. Ik ben er ook in meegegaan. Om ons gerust te stellen: Domien was ook geen lijk. Dat scheelt ergens weer.

Citaat van: Kevindemen op  5 februari 2022, 12:11:32
Ik wil wel complimenten geven voor de moeite. Je hebt actief meegedaan en gezocht, wat ik wel kan waarderen, Sunny. Maar ja. Shaddow moet dan inderdaad wel het lijk zijn. Hij heeft een mooie positie als burgemeester, dus goede kans op winst dan.

Eens dat Sunny goed dingen heeft uitgezocht. @Nobody  zou Domien gelijk hebben over een wissel? If so, is Shaddow dan lijk?

Kevindemen

Ik was to be honest ook te blind overtuigt dat Domien lijk was  dus we hebben het gewoon gezamenlijk verkloot.

Sunny

Mijn eerste ingeving was juist
Ik vertrouwde hem niet
Ik twijfelde toen hij direct met me meestemde
Maar mijn conclusie was dat Lan iets meer kans had Lijk te zijn dan Shaddow.
Echt jammer. Voor mezelf, maar meer nog voor mijn medegoedjes die ik door mijn eigenwijzigheid nu uit het spel heb laten spelen. Vind ik echt naar.

Krissy

Citaat van: Kevindemen op  5 februari 2022, 12:16:35
Ik was to be honest ook te blind overtuigt dat Domien lijk was  dus we hebben het gewoon gezamenlijk verkloot.

Dat is de team spirit.  :D O0

Shaddow

Ik dacht toch dat er wel iets geleerd is van de vorige nacht, dit is precies wat het lijk en de wolven willen.

We moeten nu echt een wolf doden, anders wint slecht gegarandeerd.

Ik heb vanacht eindelijk een nuttig visioen gehad, waardoor ik jullie nu kan vertellen dat Nobody orc is.

Daarom gaat mijn stem op Kevin; gezien die Nobody heeft proberen te redden en dus volbloed wolf moet zijn.
De laatste wolf is dan hoogstwaarschijnlijk Castiel, en ik hoop héél erg dat Domien eigenlijk ketter was maar denk dat we daar niet teveel op moeten rekenen.

Sunny

Waarom denk jij dat Domien Ketter was?

Shaddow

Citaat van: Sunny op  5 februari 2022, 13:23:01
Waarom denk jij dat Domien Ketter was?
Ik denk niet echt dat Domien ketter was, maar een mens mag dromen toch?

Sunny

Als hij ketter was dan hadden we dat nu geweten toch?  XD

Sunny

O wacht, jij denkt dat Mexi ketter was?

Kevindemen

Leuk geprobeerd Shaddow. Ik heb een boodschap. Dit spel is afgelopen. Als we nu Shaddow lynchen is het spel na deze speldag afgelopen, doen we dat niet dan duurt het spel nog wat langer maar is het ook gespeeld. Of we kiezen slecht te laten winnen en na deze nacht niet langer voor Piet Snot mee te spelen, of we kiezen het lijk te helpen en dan duurt de vernedering en verlies langer dan het hoeft te duren.