Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

Citaat van: Kevindemen op  2 februari 2022, 12:04:19
Ik concludeer dat er in ieder geval nog minimaal drie slechtjes zijn uit de post van Nobody.
Dat betekend in het beste geval dat we nu 3 slechtjes, 1 lijk en 5 goedjes hebben.

Stel we zouden nu Nobody lynchen, dan zal het lijk naar alle waarschijnlijkheid een goedje vermoorden en is er een lunch.
Een lijk heeft er op het moment meer baat bij om goedjes dan slechtjes te vermoorden, zeker als we er nog ééntje gaan lynchen.
Als het lijk een burgemeesterstatus weet te krijgen, dan kan het prima goed en slecht tegen elkaar uitspelen na deze lynch,
wat een situatie kan veroorzaken waarin we dus geen kans meer hebben om het spel te winnen, afhankelijk hoe de kaarten vallen.

Stel we zouden nu het lijk het lynchen, dan is er na vannacht nog maar één nachtdode in plaats van twee.
Dat brengt ons op 3 slechtjes, 0 lijken en 4 goedjes.
Dat is een perfect aantal om daarna de slechtjes alsnog uit het spel te kunnen werken.

Dit was inderdaad precies hetgeen waar ik ook mee in mijn hoofd zat. Gezien nobody het over 'jullie' heeft begin ik me daar zorgen te maken en moet volgens mij eerst het lijkt eruit. Ook omdat ik me voor kan stellen dat lijk en slecht in eerste instantie nog samenspannen. Ik kan me voorstellen dat de overige wolven nu ook snel op nobody happen omdat ze ook zien dat voor nu in elk geval het lijk in leven houden de grootste kans op de overwinning aan die kant is.

Qua de post van domien: extreem verwarrend. Ik had in mijn hoofd dat nacht 2 het lijk was gemaakt, omdat er daar geen dode was (toch?). Kan ook een yeti zijn geweest natuurlijk, volgens mij is er de dag erna namelijk meer over mislukte acties benoemd. Dag 3 heeft domien zijn priester actie gedaan, en in nacht 4 is hij nog door WW gezien toch? Dus waarom zou nobody dit doen? Is er dan heel laat nog een mislukte lunch geweest met een extra dode hiernaast?

Kevindemen

Ik denk niet dat het lijk nacht 2 is gemaakt. Laat morgen als Orc is ook prima te verklaren,
want er is openbaar een yeti-opdracht geweest, waardoor een Orc prima acties kon afstemmen op een Yeti.
Gelieve dit account te verwijderen.

Sunny

Ik denk dat we uit het bericht van Nobody kunnen concluderen dat:
Geen wolf in ieder geval zijn:
Inuzuki
Krissy
Shaddow
Sunny

Aangezien Nobody inderdaad spreekt over "jullie" en dus zijn er nog minimaal 2 extra slechtjes
Dat kunnen dan alleen zijn:
Kevin
Castiel
Domien

Hierbij vallen meteen Castiel en Domien (die is geconverteerd in nacht 2 dan, maar dat verklaard niet waarom hij alsnog als grafrover werd gezien door Waterwork tenzij die sjamaan was en geen ziener, wat ook weer zijn vreemde gedrag zou verklaren? Iemand een betere theorie?) op die direct Nobody onder de trein gooien.
Ik sluit Kevin niet uit, want Lord of Love claimen komt wel heel goed uit nu we een Lijk hebben.

Overigens Lan, ik ging er vanuit dat jij Nostalgia had vermoord maar als dat niet zo is dan is jouw Orc theorie ws het meest voor de hand liggende. Dat zou dan ook de missende extra dode kunnen verklaren die wij als lunch hebben gezien.
Ik denk ook dat we ons beter eerst op het Lijk kunnen concentreren.

Shaddow

Allereerst lijkt mij dit het goede moment om te vertellen dat SpiritReacher mijn 'ziener' was. Gezien hij verder geen visioenen had doorgespeeld had ik al het een vermoeden dat hij eventueel geconverteerd of sjamaan zou zijn, maar ik vond volbloed wolven meer prioriteit hebben. Ik heb deze zorgen doorgespeeld naar Nobody, die dit kan bevestigen. Ik heb ook aan Nobody verteld sterk het gevoel te hebben dat ik vorige nacht zou sterven, maar gelukkig is dit niet gebeurd. Misschien dat daar die opmerking vandaan komt, maar snap hem ook niet helemaal zelf.

Spirit zou een G,N of S plaatsen als hij een visioen gehad zou hebben. De SS bij Waterwork viel mij dus even op, maar gok dat dat dan niet was.
Nu ik erover nadenk; misschien was dit een hint dat hij SS-koppel was geworden.

Ik lees van Kevin dat hij denkt dat er 3 slechtjes, 1 lijk en 5 goedjes inzitten, en dat het lijk een goedje gaat doden.

Kan het lijk niet beter eerst de wolven doden omdat die weten wie het lijk is?

Kevindemen

Dat kan. Maar dan krijg je een overdosis goedjes die naar elkaar bewezen zijn waarin het lijk zichzelf in een hoek zet.

Lan

Ik snap het idee van het lijk eerst om een van de nachtdoden te stoppen, maar ik vind dit wel een risico. Als we zekerheid hebben wie het lijk is (dus een ziener oid, niet via via gehoord van slecht), dan ben ik het denk ik er wel mee eens. Als slecht ons op deze manier een goedje laat lynchen zijn we de pineut.

En nee Sunny, ik was het niet. Zo'n doodsdrankje kopen is buiten mijn budget  XD

Kevindemen

Citaat van: Shaddow op  2 februari 2022, 13:01:57
Allereerst lijkt mij dit het goede moment om te vertellen dat SpiritReacher mijn 'ziener' was. Gezien hij verder geen visioenen had doorgespeeld had ik al het een vermoeden dat hij eventueel geconverteerd of sjamaan zou zijn, maar ik vond volbloed wolven meer prioriteit hebben. Ik heb deze zorgen doorgespeeld naar Nobody, die dit kan bevestigen.
Hier gaan trouwens mijn alarmbellen af. Nobody is slecht en hoort dat een Sjamaan zich voordoet als Ziener?
Die Sjamaan is onderdeel is door mijn toedoen onderdeel geworden van een koppel.
Als ik slecht was geweest had mijn hoofd heel hard G/S-koppel gedacht hebben, wantrouwen hebben gehad, bij zo'n zienerclaim.

Shaddow

Ik heb dit rond 20u gezegd. Verder ga ik weer even aan het werk en wacht ik de reactie van Nobody nog even af.

Sunny

Waarom zouden de slechtjes Shaddow willen paaien?
Ik kan maar 1 reden bedenken.

Kevindemen

Ik kan er twee bedenken. Of Shaddow is het lijk óf Shaddow omdat hij burgemeester is en slecht die bijrol nodig heeft.

Nobody

Oké ik ga nu deels open kaart met jullie spelen. Gezien de lijk niet samen wilt werken.
Ik ben inderdaad slecht en die post was inderdaad bedoeld voor op de wolvenboard :P Daar ga ik niet omheen draaien. De wolven hebben veel contact met elkaar en er was drama op de wolvenboard dat er sprake zou zijn van een G/S-koppel omdat de verdenkingen naar elkaar in de discussie topic iets te ver ging. We zouden elkaar beetje verdenken om links tussen ons te wissen maar sommige wolven gingen daar iets te ver in mee. Wie dat zijn en of ik daar aan had bijgedragen, laat ik jullie puzzelen.
Ook dachten wij dat onze sjamaan (Spiritreacher) toch ziener zou zijn omdat hij al 2 spel dagen geen visioenen meer had doorgegeven aan ons. Dus toen hij toch S/S-koppel bleek kwam dus dat plaag berichtje van mij die voor op de wolvenboard bedoeld was. Omdat ook de wolven mij niet vertrouwde (en andersom).
Over shaddow paaien.. ja we willen natuurlijk heel graag die BM schap! Maar de bewezen rollen moesten we eerst er uit doden.

Domien moet wel lijk zijn, maar hij wilt niet samenwerken om zijn eigen hachje te redden en deelt dit meteen in de dt. Dan is er geen wederzijdse vertrouwen meer om samen te onderhandelen.
Bij deze bied ik Domien aan op een schaaltje met strikje er om heen aan het publiek.

Voor jullie lijkt het alsof alleen nacht 2 de lunch mislukt is. Echter is de lunch van nacht 5 ook mislukt. Verklaring voor de extra dode en de extra dode van afgelopen nacht is door onze orc.
Er zijn 2 nachten van de lunch niet doorgegaan.
Lunch nacht 2 stond op fannie. Daarom zat ik zo veel op fannie, want ik wilde heel graag alvast haar er uit werken voor de zekerheid als zij lijk zou zijn. Maar zij bleek dus geen lijk te zijn, en moest de lunch van nacht 2 wel door de yeti mislukt zijn.
Luncht nacht 5 stond op Domien. Wij vonden dat hij zichzelf genoeg bewezen had vanwege priesterwater EN nog bekeken was door Waterwork. Maar de lunch ging niet door en ik dacht dat Domien dan wel beschermd moest zijn. Waterwork was diezelfde nacht vermoord door de orc actie.

De dood van O-K als grafdelver en nog die extra extra moord bewijst al dat er nu een lijk rondloopt en dat kan alleen Domien zijn.
404 Error - body not found

Sunny

Citaat van: Kevindemen op  2 februari 2022, 14:02:20
Ik kan er twee bedenken. Of Shaddow is het lijk óf Shaddow omdat hij burgemeester is en slecht die bijrol nodig heeft.

Ja, daar heb ik inderdaad niet bij stil gestaan.
Sorry Shaddow, ik haal mijn stem weer van je af!

Nobody

Citaat van: Shaddow op  2 februari 2022, 13:01:57
Allereerst lijkt mij dit het goede moment om te vertellen dat SpiritReacher mijn 'ziener' was. Gezien hij verder geen visioenen had doorgespeeld had ik al het een vermoeden dat hij eventueel geconverteerd of sjamaan zou zijn, maar ik vond volbloed wolven meer prioriteit hebben. Ik heb deze zorgen doorgespeeld naar Nobody, die dit kan bevestigen. Ik heb ook aan Nobody verteld sterk het gevoel te hebben dat ik vorige nacht zou sterven, maar gelukkig is dit niet gebeurd. Misschien dat daar die opmerking vandaan komt, maar snap hem ook niet helemaal zelf.

Spirit zou een G,N of S plaatsen als hij een visioen gehad zou hebben. De SS bij Waterwork viel mij dus even op, maar gok dat dat dan niet was.
Nu ik erover nadenk; misschien was dit een hint dat hij SS-koppel was geworden.

Ik lees van Kevin dat hij denkt dat er 3 slechtjes, 1 lijk en 5 goedjes inzitten, en dat het lijk een goedje gaat doden.

Kan het lijk niet beter eerst de wolven doden omdat die weten wie het lijk is?

Ik bevestig dit verhaal. Wij hebben ook geen visioenen meer gekregen van SR/BB. Toen begon die drama op het wolvenboard.
Ja, de wolven weten wie het lijk is. Ik denk dat het juist makkelijker is voor beide partijen om goedjes eerst te moorden.

Nobody

Helaas zit die samenwerking met de lijk (DOmien) er niet in, heb er ook geen vertrouwen meer in hoe hij mij zo openbaarde.
Ik stem natuurlijk het liefst de lijk er uit. Maar als jullie liever mij willen lynchen is dat ook prima, maar dat betekend wel 2 nachtdoden aankomende nacht.

Sunny

Ik wacht nog even op Krissy, want ik vond het gisteren al bijzonder dat ze op Domien stemde.
@Krissy had je daar een andere reden mee dat die die je hier vertelde?