Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

domien

Jongens ik ben GEEN lijk hoe hard nobody het ook roept.

De enige manier dat ik lijk ben is als skunki me de pm is vergeten sturen

"In this world there are no sides, just players"

Krissy

Citaat van: Sunny op  2 februari 2022, 14:57:51
Ik wacht nog even op Krissy, want ik vond het gisteren al bijzonder dat ze op Domien stemde.
@Krissy had je daar een andere reden mee dat die die je hier vertelde?

Helaas niet. Behalve mijn magische "gevoel" heb ik niets. Ik denk dat ik de lunch nacht twee heb gestopt, en ik ben nacht 4 buiten geweest. Verder heb ik niet meer info dan jullie.
Waarom zou een wolf het lijk naar buiten gooien tho? Zelfs zonder samenwerking maakt dat toch geen sense?  XD

domien

Enkel gooien ze het lijk niet naar buiten want ik ben geen lijk.

Ik ben bereid iedereen in dit spel persoonlijk een enveloppe met 15 kg chocolade op te sturen als ik lijk zou blijken. Tenminste als 1 iemand mij 15 kilo wilt bezorgen mocht ik geen lijk zijn. Ik weet wie er 15 kilo gaat aankomen dan (en dat ben ik spijtig genoeg).

Inuzuki

Oke even buiten de 'wie is het lijk' discussie, pas nacht 5 een lijk gemaakt? Gebeurd dat vaker? Geloven we dat? Ik kan me voorstellen dat je even wacht,  maar ik vind dit als delver wel heel tricky toch?

Kevindemen

Nacht 2 en 4 kan prima een poging tot het maken van een lijk zijn mislukt, dus het hoeft niet volledig eigen keuze te zijn geweest. Dat slecht het lijk weg wil snap ik ook wel. Vaak genoeg gezien dat slechtjes als ze doodgaan nog even het lijk openbaren, wat naar mijn mening via spelregels verboden zou moeten worden gemaakt.
Gelieve dit account te verwijderen.

Lan

Ik ben persoonlijk wel fan van late conversies/delven omdat je normaliter daarmee de kans vergroot het slachtoffer zich als goed te laten profileren, maar ik durf niet te zeggen of OK die mening deelt. Ik denk dat de kans groot is dat OK is gaan proberen te delven op het moment dat hij het heet onder zijn voeten kreeg. Ik ga later nog eens doornemen vanaf welk punt hij een reƫele lynchoptie zou zijn.

Sunny

Citaat van: domien op  2 februari 2022, 15:34:26
Enkel gooien ze het lijk niet naar buiten want ik ben geen lijk.

Ik ben bereid iedereen in dit spel persoonlijk een enveloppe met 15 kg chocolade op te sturen als ik lijk zou blijken. Tenminste als 1 iemand mij 15 kilo wilt bezorgen mocht ik geen lijk zijn. Ik weet wie er 15 kilo gaat aankomen dan (en dat ben ik spijtig genoeg).

Helaas hou ik helemaal niet van chocolade  XD

Lan

Verzoek aan de zieners (tenzij die ook weer sjamaan blijken  ::)), zijn er mensen af te strepen op basis van recent gezien zijn? Dit mag ook via buurconstructies maar het zou fijn zijn als we op dag 7 toch op iets van info kunnen rekenen  XD

domien

Ja maar dat maakt niet uit want ik ben geen lijk en dan krijg jij niks. Ik wil gewoon chocolade voor mezelf

Sunny

Citaat van: domien op  2 februari 2022, 15:49:32
Ja maar dat maakt niet uit want ik ben geen lijk en dan krijg jij niks. Ik wil gewoon chocolade voor mezelf
Ik herinner me een gesprekje waarin je aangaf dat je dit soort omkoping stom vindt  XD
Overig is een speler hier mij nog een pizza schuldig die ik duidelijk niet ga krijgen dus dit soort beloftes zijn ook niets waard. 

domien

Ja maar ik wil chocolade

Nobody

Citaat van: domien op  2 februari 2022, 11:14:31
Ik ga alles van nachten nog eens uitzoeken en hopen dat er een bengel/heks is die mij wilt helpen te zeggen dat ik ergens beschermd ben geweest.

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, totzover nog geen meldingen.

Citaat van: domien op  2 februari 2022, 15:30:01
De enige manier dat ik lijk ben is als skunki me de pm is vergeten sturen

Oke, als ik naar onze lunch topic kijk, zie ik toch 'Domien' staan bij nacht 5.

Citaat van: domien op  2 februari 2022, 15:30:01
Jongens ik ben GEEN lijk hoe hard nobody het ook roept.

Je kan wel hard roepen dat je geen lijk bent, maar wie is het anders?
Enige verklaring die ik nog kan verzinnen is een huidenwisselaar en die is totzover we weten niet bekend.

Citaat van: domien op  2 februari 2022, 15:34:26

Citaat van: domien op  2 februari 2022, 15:49:32

Citaat van: domien op  2 februari 2022, 16:40:46
Ja maar ik wil chocolade

Je kan wel zeggen dat je spijt hebt dat je 15 kilo gaat aankomen en toch zeuren om chocolade.
Ik kan ook roepen dat wij 99,99999% zeker weten dat jij lijk bent omdat jij lunch nacht 5 was en dan niet 15, maar 30 kilo Chocolade op wedden. En dan nog er bij zweren op de leven van mijn cavia's.

Heeft geen zin Domien, stop maar met bluffen en acteren. Het is voorbij, was je maar de deal met mij aangegaan. Dan had je nog kans gemaakt.
404 Error - body not found

Krissy

:o Er wordt hier verdorie toch niet nep gebluft/ omgekocht met chocolade?! :"(  :"(  :"(
In dit tempo gaan mensen morgen de pinky promises verbreken...

Daarom ben ik Domien wel bereid te geloven in alle eerlijkheid. Domien lijkt me iemand die de waarde van chocola wel goed kent. Als ik nobody was geweest had ik ook zo'n lijk verhaal bedacht met mijn mede wolven. Eerst geeft Kevin opzetten met een logische rekensom "maarja wisten we het lijk nou maar", en dan geeft Nobody het lijk weg... Om eigen hachje te redden misschien, maar volgens Kevin z'n rekensom is het lijk het enige dat nog kan helpen. Ik lees ook dat hij als wolf niet het lijk zou verraden. Ik heb het idee dat hij samen kan spelen met Nobody en ik vermoed dat er geen lijk is.
Domien, kan jij een pinky promise uitvoeren?

Inuzuki

Sorry hoor, maar een pinky promise of chocolade kan me in dit spel echt gestolen worden  :P

En Krissy, als je geen lijk verwacht, hoe verklaar je dan alle doden deze nacht? En een dode grafdelver die dan dus nooit een lijk heeft gehad?
Ik geloof wel dat er een lijk is, ik weet alleen niet wie  :P

Krissy

Fair point. Ik zat nog in m'n hoofd met dat OK heks is met een doodsdrankje wat het groot aantal doden verklaart samen met bijvoorbeeld een orc... maar een lijk mag pas moorden nadat de grafdelver dood is toch? Gaat dat dan diezelfde nacht al in?