Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Lan

Ik merk dat de post van Nobody me toch dwars zit, ik wil Nobody's reactie nog wel afwachten maar dit moet haast een geval van verkeerd board gepost zijn. Random ineens je buren posten, en waarvoor willen 'we' Shaddow paaien? Hoezo hoop je dat er 'iemand' een buur is van Shaddow, dat zijn er sowieso twee? Waarom ben je blij dat je geen buren bent geweest met Inu, Krissy en Sunny?

Sunny

Ja!
Ik had precies hetzelfde gevoel daarbij.

Kevindemen

Excuses dat ik deze hele dag niks heb laten weten en ook niet online ben geweest. Had het te druk. Het is dat SR mij een reminder-appje stuurde, anders was ik vergeten te stemmen.

In ieder geval ben ik Lord of Love en wilde ik mijn koppel in leven houden. Zo simpel is. Ik was de afgelopen speldag met zowel Bertje als SR buren en was sindsdien op de hoogte dat ze S/S waren. Gezien ik in dit geval met slecht mee kon winnen, heb ik misbruik gemaakt van die dubbele agenda. Sorry but not sorry, part of the game. Ze durfden het vanuit mijn dubbele agenda niet om medeslechtjes door te geven, wel stuurde SR mij 3 minuten voor de deadline een naam van mogelijk het lijk.

Ik ga nu eerst slapen en morgen de berichten lezen die ik vandaag allemaal gemist heb. Daar heb ik morgen voor colleges tijd voor. Morgen word ook vrij druk dus wilde bovenstaande al wel vast gedeeld hebben. Stof tot denken.
Gelieve dit account te verwijderen.

Kevindemen

Citaat van: Sunny op  1 februari 2022, 23:12:43
Citaat van: Nobody op  1 februari 2022, 22:44:41
Sunny, als jij en 2 andere spelers die nu dood zijn, instaan voor Inuzuki, heeft dit te maken met een zienersvisioen?
Ik heb je mijn rol al verraden. Ik had 1 kans om iemand te zien en dat was Lan.
Niet dat je je er iets van aantrok trouwens.

Je claimed Mythomaan als ik het goed interpreteer?

Sunny

Castiel.

Lan zegt het al, maar dat was ook meteen mijn gedachte. Verkeerde board en op versturen gedrukt lijkt mij het meest waarschijnlijk, zie eigenlijk geen andere mogelijkheden ook gezien hoe dit opgesteld is.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Kevindemen

Ik zie geen andere rollen die 1 kans hebben om te zien. Zandman kon ook nog, die kan navragen of iemand wolf is of niet, maar denk dat je dan al wel wat feller was geweest over conversie omdat je dan ook rolinfo hebt welke nacht er is geconverteerd.

Toch vast wat begonnen met bijlezen. Nobodys post lijkt mij eigenlijk te zeggen dat ze op een ander board wilde posten.

Inuzuki

Zo wat een nacht.

3 dingen die me opvallen hier in het dt:
- idd nobody haar post  :P
- castiel met zijn 'we zijn op de goede weg' terwijl jij volgens mij toch echt naar sunny en mij keek
- Kevin die het lijk door krijgt? Waarom zou SR dat doen? Kevin wint nu gewoon met goed mee toch? Is dat gewoon het misgunnen van een overwinning voor het lijk of ben ik gewoon nog te kort wakker?

Qua thelight & Robin, ik was gisteren buren met Robin en de dag ervoor met thelight. Ze wisten allebei m'n rol al want ben idd gezien :P Van Sunny wist ik niet dat die het wist omdat we geen buren zijn geweest, maar dat zal vast in een netwerkje voorbij zijn gekomen dan  :P

Kevindemen

Morgen. SR misgunt het lijk winst. Hij was immers slecht.
Had ik dat gedaan had ik de doorgeven naam al wel hier gegooid.
Het is denk ik wel een feit dat een beetje lijk nu goedjes gaat moorden,
want na zo een massaslachting voor slecht is die anders sws kansloos.

Castiel.

Gezien Nobody haar post ga ik op haar stemmen. Er zal zeker nog n lijk in zitten maar als ik dit zo lees en als ik mijn verdeling skills hier even op los laat hebben we nog met 2 slechtjes te maken. Ik gok dat 1 daarvan minstens schaapswolf is, misschien wel allebei.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Nobody

Ik kom hier straks op terug als ik thuis ben en zal het uitleggen en alles open kaart gooien.
404 Error - body not found

domien

Ik ga daar niet op wachten en enkele dingen in de lucht gooien.

Zojuist log ik aan en zie Ikea post van 1 van mijn buren. Nobody biecht hierin bij mij op dat ze denkt dat ik lijk ben/zou zijn omdat er een lunch op mij is mislukt. Ze zegt in de post ook ketter te zijn, wat mijn water echt enorm spijtig zou maken...

Verder vraagt ze of ik samen wil werken. Nu is dat allemaal een zeer leuk plan ware het niet voor 1 probleempje. Ik ben geen lijk  :D

Ik ga alles van nachten nog eens uitzoeken en hopen dat er een bengel/heks is die mij wilt helpen te zeggen dat ik ergens beschermd ben geweest.

Maar mijn stem gaat op Nobody

"In this world there are no sides, just players"

Lan

Citaat van: Castiel. op  2 februari 2022, 10:56:40
Gezien Nobody haar post ga ik op haar stemmen. Er zal zeker nog n lijk in zitten maar als ik dit zo lees en als ik mijn verdeling skills hier even op los laat hebben we nog met 2 slechtjes te maken. Ik gok dat 1 daarvan minstens schaapswolf is, misschien wel allebei.

Alleen twee schaapswolven kan niet, want dan was Nobody gestorven aan de wateractie. Twee zaken die mij dwars zitten is dat Nobody tegen een 'jullie' praat, dat is onlogisch als er nog maar één ander slechtje is, en we hebben drie nachtdoden. Lunch en lijk zijn logisch, maar wat is de derde? Ik denk dat een orc het meest logisch is (hoewel ik niet had verwacht dat die actie zo lang bewaard zou blijven). In de categorie vergezochte theorieën wil ik ook de optie van een boardslechtje die gekoppeld is aan gokker nog noemen, die combinatie is vrij pittig  :P

In ieder geval is Nobody in het slechtste geval Orc die geen acties meer heeft, dus sowieso safe om te lynchen, lijkt me.

Kevindemen

Ik concludeer dat er in ieder geval nog minimaal drie slechtjes zijn uit de post van Nobody.
Dat betekend in het beste geval dat we nu 3 slechtjes, 1 lijk en 5 goedjes hebben.

Stel we zouden nu Nobody lynchen, dan zal het lijk naar alle waarschijnlijkheid een goedje vermoorden en is er een lunch.
Een lijk heeft er op het moment meer baat bij om goedjes dan slechtjes te vermoorden, zeker als we er nog ééntje gaan lynchen.
Als het lijk een burgemeesterstatus weet te krijgen, dan kan het prima goed en slecht tegen elkaar uitspelen na deze lynch,
wat een situatie kan veroorzaken waarin we dus geen kans meer hebben om het spel te winnen, afhankelijk hoe de kaarten vallen.

Stel we zouden nu het lijk het lynchen, dan is er na vannacht nog maar één nachtdode in plaats van twee.
Dat brengt ons op 3 slechtjes, 0 lijken en 4 goedjes.
Dat is een perfect aantal om daarna de slechtjes alsnog uit het spel te kunnen werken.

Kevindemen

@Castiel. Ik ben verder benieuwd naar die verdelingsskills.
Met alle informatie die hier op het discussietopic ligt kan ik geen gebalanceerde chocolade maken als alle informatie klopt.