Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Krissy

Citaat van: Inuzuki op  2 februari 2022, 18:49:28
Sorry hoor, maar een pinky promise of chocolade kan me in dit spel echt gestolen worden  :P

:( Jij staat vest op mijn "naughty list" voordat ik het vergeet.

Kevindemen

@Krissy Ik weet al sinds 3 minuten voor de deadline dat de naam van een lijk is doorgestuurd, dus je hebt mijn berichten niet gelezen of niet goed gelezen als je er 'maarja wisten we het lijk maar' uithaald.

En ja. Een lijk mag direct moorden en dat weet je dus ik vraag mij af waarom je deze vraag stelt. Dit is niet de eerste keer dat je deze vraag stelt op wvw, niet de eerste keer dat ik het beantwoord en ook niet de eerste keer met een lijk in je spel. Lijkt mij dus een hele gekke vraag
Gelieve dit account te verwijderen.

Sunny

Wat heb je te winnen door die info voor jezelf te houden Kevin?
Je zegt zelf dat het Lijk moet verdwijnen, so spit it out zou ik zeggen.  :)

Krissy

Citaat van: Kevindemen op  2 februari 2022, 19:54:27
@Krissy Ik weet al sinds 3 minuten voor de deadline dat de naam van een lijk is doorgestuurd, dus je hebt mijn berichten niet gelezen of niet goed gelezen als je er 'maarja wisten we het lijk maar' uithaald.

En ja. Een lijk mag direct moorden en dat weet je dus ik vraag mij af waarom je deze vraag stelt. Dit is niet de eerste keer dat je deze vraag stelt op wvw, niet de eerste keer dat ik het beantwoord en ook niet de eerste keer met een lijk in je spel. Lijkt mij dus een hele gekke vraag

Blond wellicht  ;D

Spill the tea indeed Kevin.

Kevindemen

Die info staat al in het discussietopic, dus zoveel valt er niet te zeggen. Maar ik wil best in herhaling vallen om het aantal posts in dit topic nog wat aan te dikken. SR noemde ook Domien naar mij toe, en nu wijst het volgende slechtje hem ook aan.

Kevindemen

Ik hou er rekening mee dat SR en Nobody niet volledig betrouwbare bronnen zijn en zou Shaddow ook geen gek lijk vinden, maar vooralsnog lijkt het erop dat zowel SR als Nobody Domien als lijk aanwijst waarvan eentje van hen als dode niet meer mee kan winnen.

Al die chocoladebeloftes kunnen mij gestolen worden. Shaddow bied dit ook altijd aan en heeft volgens mij bij velen schulden lopen nog.

Sunny

Ja dat begrijp ik wel dat jij ze niet helemaal betrouwbaar vindt.  :)

domien

Kijk. Ik kan niet verklaren waarom ik de lunch van nacht 5 overleefd zou hebben. Ik hoop dat iemand zo moedig durft te zijn om naar voor te stappen en te zeggen dat is graag gedaan Domien ik heb je gered of beschermd of opgesloten of ben met je gehuidenwisseld.

Als je dit niet doet weer jij nu dat ik gewoon goed ben en ik nog steeds als grafrover zal sterven. Dat betekent een nacht met weer 2 doden. Want als ik nacht 5 mislukte lunch was heeft iets anders waterwork vermoord. Mogelijk de eerste orcmoord.

2 nachtdoden + ik die wegval kan in principe de ondergang van de goedjes betekenen. In roep je daarom echt op om bekend te maken. Anders redden we het niet dit spel!

"In this world there are no sides, just players"

Shaddow

Ik denk dat als de wolven een random goedje hadden willen lynchen ze mijn naam wel hadden genoemd in de hoop de BM te krijgen,  dus ik geloof op zich wel dat Domien lijk is - zeker als zowel Kevin als Nobody dit kunnen bevestigen.

Verder wil ik graag kwijt dat we de orc niet hoeven te doden, omdat die sterft als alle wolven dood zijn.

Maar daar kunnen we volgende dagen nog over praten.

Kevindemen

Ik werk morgen overdag en heb 's avonds college. Daarna zet ik Netflix aan omdat ik waarschijnlijk ben ben. Ik ben dus morgen niet bereikbaar. Ik heb vast getaged. Tag mij even als ik ergens op moet reageren, dan kan ik hier vrijdag ook nog naar kijken.

Kevindemen

*doodop ben i.p.v. ben ben.
Vast getaged moet vast gestemd zijn.

Castiel.

En ik maar denken dat ik die pagina's per dag gehad had. Mooi niet. Wel terechte discussie overigens.

Na er flink over na te hebben gedacht + hier te hebben gelezen hoe anderen erover denken lijkt het mij veel verstandiger eerst het Lijk te doden. Het zou voor het lijk veel logischer zijn om eerst een goedje eruit te werken en zich daarna pas tot de slechtjes te richten. We weten door het verhaal van Nobody zeker dat er een orc is en het lijkt mij het meest waarschijnlijk dat Nobody dit zelf is. In mijn optiek is Nobody nu lynchen ook niet bepaald handig, want dit zou betekenen dat we het lijk en de wolven 2 gratis moorden geven. Het is al meermaals gezegd maar ik ga het toch nog even doen. Het lijk gaat nu geen wolf vermoorden, puur omdat dit ervoor zou zorgen dat hij later simpelweg niet meer kan winnen vanwege te veel bewezen goedjes. Wij moeten er nu dus als goed voor zorgen dat er niet 2 moorden komen en dus het Lijk lynchen.

Het is jammer dat ik de hele dag gemist heb en jullie 400 berichten hebben gepost haha, want nu praat ik veel mensen na, maar toen Lijk optie geopperd werd had ik idd ook al bedacht dat Gokkers zich wel tegen lunch kunnen beschermen maar niet tegen een lijk. Dit zou dus een extra handicap geven als we nu besluiten op Nobody, wat denk ik alleen maar hulpje kan zijn, gaan.

Ik ga morgen overdag mijn best doen meer actief hier te zijn, maar ben er meestal tot 12en en daarna pas laat op de avond weer. Het is gewoon stervensdruk momenteel op werk door Corona en weet ik het wat allemaal. Mocht ik key dingen hebben gemist in het teruglezen in mijn moeheid, zeg dit dan aub dan zal ik daar morgenochtend nogmaals naar kijken :)
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

domien

Citaat van: Shaddow op  2 februari 2022, 20:42:42
Ik denk dat als de wolven een random goedje hadden willen lynchen ze mijn naam wel hadden genoemd in de hoop de BM te krijgen,  dus ik geloof op zich wel dat Domien lijk is - zeker als zowel Kevin als Nobody dit kunnen bevestigen.

Verder wil ik graag kwijt dat we de orc niet hoeven te doden, omdat die sterft als alle wolven dood zijn.

Maar daar kunnen we volgende dagen nog over praten.

Newsflash wolven kunnen liegen.

Inuzuki

Welk plan stel jij nu voor domien? In plaats van in de verdediging gaan kun je ook met een alternatief plan komen. 

domien

De vraag is stel nobody spreekt de waarheid en ik was de lunch nacht 5. Ik weet dat ik geen lijk ben. Dus die lunch moet voorkomen zijn op een andere manier. Want aan het aantal nachtdoden te zien moet er inderdaad een lijk zijn. Ik roep gisteren op om als je mijn beschermd hebt ofzo je bekend te maken. Als de persoon dat niet gedaan heeft is er 1 optie. Er is met mij gehuidenwisseld en de persoon die huidenwisselaar was is nu dus lijk.