Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Kevindemen

Citaat van: Kevindemen op 24 januari 2022, 19:33:48
Boodschap begrepen. Ik ben niet meer bereikbaar vandaag.
Nu defintief #hastalapasta.
Gelieve dit account te verwijderen.

Waterwork

Ik heb her anders verwoordt en misschien de pm verkeerd geïnterpreteerd.  Dat klopt maar ik ben er nu even klaar mee met hierover discussieren totdat de 3e persoon zich meldt.

Thelight288

Citaat van: Waterwork op 24 januari 2022, 19:46:48
Ik heb her anders verwoordt en misschien de pm verkeerd geïnterpreteerd.  Dat klopt maar ik ben er nu even klaar mee met hierover discussieren totdat de 3e persoon zich meldt.

Ik snap dat je nu even jezelf wilt clearen, maar is voor de meeste nu hoop ik duidelijk. Lijkt me nog steeds niet slim, omdat de oude ,ziener wss ook al een netwerkje heeft en nu wolven deze info al hebben beste niet die ook kunnen krijgen.

bert-boefjes

Ik ga nog alles even goed door lezen. Want ik kom thuis van werken en er zijn 6 pagina's aan discussie bij gekomen.
Dus ik ga even mijn tijd nemen om alles grondig te doorlezen. Want misschien komen er vragen bij me naar boven die op een volgende pagina ook al gesteld en/of beantwoord worden door spelers.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Krissy

Goed dat er wordt gediscussieerd, niet zo fijn dat dat om tig pagina's gaat waarvan een deel niet nuttig is.
Waterwork geeft vrij snel al aan dat hij het niet goed heeft begrepen, daar 30x op een andere manier op ingaan maakt daar naar mijn idee geen verschil in. Het onbegrip lijkt mij oprecht, als hij had willen sjoemelen had hij dat heus wel wat waterdichter gemaakt.
Bij deze zou ik willen voorstellen om deze discussie te laten, en serieus verder te kijken.

Samengevat van de laatste pagina's:
Waterwork heeft met een hack zieners krachten gekregen, maar heeft het niet meteen goed begrepen. Het wachten is op de derde persoon in de hack.

Castiel.

Jahoor mensen... 7 pagina's? Godver haha. Ik ga morgen maar bijlezen dan want dit vind ik te veel, morgen in de trein weer.

Ik vind dat we sowieso erg goed naar de vorige stemming moeten kijken en spelers die op de wip zaten, de kans is vrij aannemelijk dat hier namelijk sowieso 1 of 2 slechtjes tussen zitten gezien de late stemmen wat mij toch wel op een reddingsactie lijkt van Spirit........
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Shaddow

Hey liefjes, allereerst sorry voor mijn afwezigheid. Ik kon misschien een appartement krijgen in Utrecht, dus daarom was ik al een beetje nerveus, maar nu blijkt dat het ook daadwerkelijk kan en dat ik een keuze moet maken dus mijn anxiety is nu in een soort overdrive.

Dus ja het is gezellig druk in mijn hoofd.

Maar!

Ik heb meer toe te voegen aan dit heerlijke dramaspel. Ik heb namelijk tussen mijn buren iemand die perfect mijn rol wist en niet gehackt is.

Het kan verder niet zo zijn dat iemand mijn rol goed heeft geraden, die kans is intens klein. Hij ligt ook niet bij iemand anders ofzo.

Dus dat zou ons op 3 ziener/sjamaans brengen. Dat vind ik een moeilijk verhaal.

Citaat van: Waterwork op 24 januari 2022, 19:34:12
Dan wil ik graag dat nu de 3e persoon zich bekend maakt
Je weet zelf ook wie het is toch? Dus op zich kan je het ook gewoon vertellen.

Ik vind het allemaal een beetje een raar verhaal.

Maar again, mijn hoofd is dus al één en al verwarring en chaos dus misschien zie ik het gewoon even niet

Sunny

Citaat van: Shaddow op 25 januari 2022, 10:24:47

Ik heb meer toe te voegen aan dit heerlijke dramaspel. Ik heb namelijk tussen mijn buren iemand die perfect mijn rol wist en niet gehackt is.

Het kan verder niet zo zijn dat iemand mijn rol goed heeft geraden, die kans is intens klein. Hij ligt ook niet bij iemand anders ofzo.

Maar again, mijn hoofd is dus al één en al verwarring en chaos dus misschien zie ik het gewoon even niet

Waarom brengt ons dat op 3 zieners?
Het kan toch de oude ziener zijn? Wat mis ik in jouw redenatie?
En nee, ik vind het echt een slecht idee dat de naam van de oude ziener bekend gemaakt wordt.
Er is nu nog een kans om de rol te behouden voor goed, mocht WW het toch niet redden. Ik denk dat we dat vooral zo moeten houden.

Sunny

En ook, sorry van de dubbelpost, misschien kun je aan deze ziener dan even vragen welke spelers er nog meer zijn opgevraagd en vooral wat hun alliantie is?

SpiritReacher

Volgens mij bedoelt Shaddow dat de Ziener met wie hij contact heeft, dus niet gehackt is.

Dat zou ons dan brengen op 1 Sjamaan (Bloodwolf) en 2 Zieners (Shaddow's Buur en Waterwork's bron).
Dat lijkt onwaarschijnlijk.

Misschien dat thelight en Waterwork dan alsnog samen bluffen, maar ik ben nog steeds erg benieuwd naar de 3e persoon..
Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

Sunny

Zelfs al zou dat zo zijn, wat ik niet geloof,  dan nog kan Shaddow bij deze ziener navragen wie er dan nog maar zijn opgevraagd.

Lan

Ik ben ook tegen het bekendmaken van de derde persoon. Twee zieners/dorpsgek e.d kan prima op 23 man (zeker met deze variant), en volgens mij is een sjamaan daarin verder niet relevant. Het lijkt mij dat WW als het goed is zichzelf toch wel gaat bewijzen, maar Shaddow kan ook zijn bron vragen WW of thelight te checken. Dat is minder risico dan alles maar open gooien en de wolven alvast een paar mooie lunchopties te geven  :P

SpiritReacher

Ok. Daar zie ik ook een meerwaarde van in.
Ik trek me weer terug. :)
Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

Perry26

2 zieners, 1 valse engel en een priester + grafrover is wel echt veel though. Als een wolf gezien wordt kost het ze 3 nachten om van alle zienende krachten af te komen, kan een priester zich bewijzen én als de goedjes het niet geloven en toch een ziener/priester ophangen kan de grafrover het alsnog verpestten. Je zou geeneens een netwerk nodig hebben om dit uit te zoeken, als alle zieners en priesters zich openbaar zouden melden komt het voor de goedjes alsnog goed als dit echt zo is (in theorie dan, ik zeg niet dat je dit moet doen natuurlijk).
En dat is dat nog zonder het feit mee te rekenen dat we weten dat er geen stoor- en illusiewolven zijn, of dat er mogelijk lunchbescherming in kan zitten. ​En dat de hacker ook mensen kan bewijzen.

Het zou op zich kunnen, maar ik ga hier toch nog even over nadenken. We weten dat er een verhullende wolf inzit die dus dood kan gaan aan dat priesterwater, dus het is geen flauwigheid als "er zijn alleen ketters dus dat priesterwater doet niks" of "er zijn 3 zieners maar de slechtjes zijn alleen apostaten en orcen". Dan is er ook nog de info dat er maar 1 conversiewolf inzit, hoe verwachten we dan in godsnaam dat het wolventeam eruit ziet?

Shaddow

Citaat van: Sunny op 25 januari 2022, 11:34:12
Citaat van: Shaddow op 25 januari 2022, 10:24:47

Waarom brengt ons dat op 3 zieners?
Het kan toch de oude ziener zijn? Wat mis ik in jouw redenatie?
En nee, ik vind het echt een slecht idee dat de naam van de oude ziener bekend gemaakt wordt.
Er is nu nog een kans om de rol te behouden voor goed, mocht WW het toch niet redden. Ik denk dat we dat vooral zo moeten houden.
Nee like I said, die was niet gehackt.

Dus we hebben:

Bloodwolf de Sjamaan

Anoniempje de gehackte ziener

Buurtje de niet-gehackte ziener.

En dat is best veel.

en ik weet de andere visioenen van de ziener, zit niet iets tussen wat nu hier gepost moet worden.