Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Skunki

Reminder voor iedereen!
Aan het begin van het spel heb ik het volgende topic gemaakt; https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?topic=33160.0

Denk na voor je posts maakt hoe een ander jouw woorden op kan vatten. Men speelt met plezier en iedereen doet zijn of haar best.
Mocht je iemand ergens om verdenken, prima. Maar hou het vriendelijk!

Ik verwacht vanaf nu "normale" beschuldigingen en twijfels over elkaar en geen snarky opmerkingen naar de een of de ander.

Kevindemen

Citaat van: Kevindemen op 24 januari 2022, 19:25:46
Citaat van: Waterwork op 24 januari 2022, 19:23:14
En we blijven weer bitchy doen als we zo blijven doen ben ik hier best klaar mee. Ik mag niet mijn kopiëren  maar in mijn PM stond dat ik zienende kracht heb vanaf nu. Maar ik dacht sjamaan heeft ook zienende krachten had dus daarom kon deze persoon ook eeb sjamaan zijn. Is het nu duidelijk
Hoezo bitchy? Je zegt letterlijk iets wat speltechnisch word tegengesproken door de spelleider voor mogelijk te zijn ...
En ik vind dat het mijn taak is dit aan te kaarten.

En ik maak bezwaar dat mijn bericht op enige vorm ingaat tegen het topic zoals nu word gequote. Als ik niet mijn verdenkingen mag uiten dan is voor mij dat ook de lol van het spel eraf.
Gelieve dit account te verwijderen.

Waterwork

Ik wil dit graag na het spel verder hier praten met Kevin ik ga er nu niet meer op in voordat ik echt rare dingen ga zeggen

SpiritReacher

Ik ben ook nog niet overtuigd van Waterworks hack.
Ik vind het rammelen aan meerdere kanten.

Voor nu staat Waterwork mij dus ook hoog op de verdachtenlijst. Maar hopelijk kan een derde speler wat opheldering bieden.

Maar het aldanniet verkeerd begrijpen van je rol kan inderdaad vervelend zijn, zeker als dat je verdacht maakt in de ogen van sommige spelers. Vervelend. Maar verdacht ben je.
Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

Skunki

We sluiten de discussie hier nu inderdaad over, als men nadenkt bij zijn bericht dat anderen het als vervelend kan ervaren dan hoop ik dat men het anders verwoord.
Dit is bedoeld voor wie zich hier maar aangesproken voelt!

Kevindemen

Boodschap begrepen. Ik ben niet meer bereikbaar vandaag.

Waterwork

Dan wil ik graag dat nu de 3e persoon zich bekend maakt

Thelight288

Maar hij zegt nu dat hij dacht dat sjamaan ook zienende krachten had en dat het dus of ziener of sjamaan kon zijn dus wat speltechnische niet kan is er toch niet meer van sprake? Begin vooral nu gevoel te krijgen dat slecht nu probeert of de ziener op de lynch te krijgen of alle informatie wie welke rol heeft te krijgen. Oke ik ben gehackt dus voor mij is het makkelijker de claim te geloven

Lan

Citaat van: Skunki op 24 januari 2022, 19:26:54
Reminder voor iedereen!
Aan het begin van het spel heb ik het volgende topic gemaakt; https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?topic=33160.0

Denk na voor je posts maakt hoe een ander jouw woorden op kan vatten. Men speelt met plezier en iedereen doet zijn of haar best.

Ik verwacht vanaf nu "normale" beschuldigingen en twijfels over elkaar en geen snarky opmerkingen naar de een of de ander.

Ik vind persoonlijk het Waterwork verhaal wel helder, Waterwork heeft iets verkeerd geïnterpreteerd. Niet helemaal handig gezien er nu dingen open liggen die beter nog even geheim hadden kunnen blijven, maar volgens mij is er geen sprake van 'rammelen aan meerdere kanten' of dat wat hij zegt ingaat tegen wat Skunki zegt.

Waterwork

Je zegt dat ik verdacht ben Spirit prima maar gelijk stemmen is dat nou al nodig omdat we nog 2 dagen hebben

SpiritReacher

Hmmmm, dat maakt her verhaal wel een stuk geloofwaardiger.

Ok. Ik ga even opnieuw terug naar Start en alles heroverwegen.
Dank je, thelight!

Kevindemen

Citaat van: Skunki op 24 januari 2022, 18:51:19
Citaat van: Kevindemen op 24 januari 2022, 18:36:53
Het kan dat Skunki de spelregels anders hanteert, maar zo heb ik het toen ik spelleider was gedaan (en ook spelleiders in spellen die ik vroeger speelde).

@Skunki Stel een hacker heeft een Sjamaan, een Ziener en zichzelf in de hack meegenomen.
Wat krijgt de Hacker in dit geval per PM te horen als hij de krachten van de Sjamaan krijgt én wat hoort die als hij de krachten van de ziener krijgt?
Als iemand middels een hack de krachten van de ziener krijgt, dan hoort deze dat deze vanaf nu de krachten van de ziener heeft.
Als iemand middels een hack de krachten van de sjamaan krijgt, dan hoort deze dat deze vanaf nu de krachten van de sjamaan heeft.
De spelleider heeft letterlijk bevestigd dat er geen 'zienende
krachten' in zo een PM staat, maar 'kracht van de ziener' in een PM. Als Waterwork dus zegt dat er 'zienende krachten' staat, zegt hij in mijn ogen dat de spelleider liegt. En dat lijkt mij sterk.

Robin89

Citaat van: Lan op 24 januari 2022, 19:35:55
Citaat van: Skunki op 24 januari 2022, 19:26:54
Reminder voor iedereen!

Ik vind persoonlijk het Waterwork verhaal wel helder, Waterwork heeft iets verkeerd geïnterpreteerd. Niet helemaal handig gezien er nu dingen open liggen die beter nog even geheim hadden kunnen blijven, maar volgens mij is er geen sprake van 'rammelen aan meerdere kanten' of dat wat hij zegt ingaat tegen wat Skunki zegt.

En bedankt voor dit! Ik miste de GIF-jes :"(

Thelight288

En dankje Lan, moet nu nog even leren voor m'n tentamens morgen. Dat is mijn laatste, daarna kan ik ook waarmaken nog actiever te zijn. Ben blij dat ik in de hack zat nu omdat ik iig nu meer zinnigs kan zeggen voor mijn gevoel. Ik zal morgen nog verder kijken wie ik dan wel verdacht vind

SpiritReacher

Ik denk dat Waterwork het misschien anders verwoordt heeft, omdat hij niet letterlijk de pm van Skunki wilde kopiëren.